rozen schedels en een kruisquote:
Geen enkel normaaldenkend mens doet dat.quote:
Die ik dus nooit draag op werk om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan die vrouwen, ik zie ze in korte rokjes, bikini's etc, dat vraagt om opmerkingen op het werk!.
En een decollettee vraagt om verkrachtingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dan die vrouwen, ik zie ze in korte rokjes, bikini's etc, dat vraagt om opmerkingen op het werk!.
donkerbruin, maar aan vervanging toe. Maar bij werkelijk alle tassen die ik zie twijfel ik of hij niet te verwijfd is, dus loop ik nog steeds met deze rond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh hoor, als jij het prettig vindt. Een roze handtas zou ik wel "wijverig" vinden.
dat zeg ik, zo oneerlijk is het welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef dawg het volgende:
[..]
als vrouw moet je zo'n ding ook niet in je kontzak doen want dat ziet er niet uit.
Het geheugen is danig aangetast dat ik me daar niets meer van kan herinneren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rozen schedels en een kruis
Jij was de Torerokloon, ik was de Evilkloon.. Remember?
*graait in Pieter-Jans zakquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
de iphone valt amper op, de zak waar het geld zit is een ander verhaal
waar in mexico ga je heen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wassie ook!![]()
Zondag voor 2 weken naar Mexico trouwens.
Kun je beter gewoon aan mij vragen lieverd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik vanavond met jou ga fokken krijg ik MissB te zien?
You wish
jij snapt me niet, dat geeft nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik vanavond met jou ga fokken krijg ik MissB te zien?
You wish
Ja logisch tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een decollettee vraagt om verkrachting
schoudertas, wil eigenlijk weer een nieuwe, eentje die weer hip isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh hoor, als jij het prettig vindt. Een roze handtas zou ik wel "wijverig" vinden.
Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon aan mij vragen lieverd.
Nee idd. Leg eens uitquote:
jullie worden nergens toe verplicht, je moet wat voor onze aandacht over hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zeg ik, zo oneerlijk is het wel
dus we worden verplicht om of een tas mee te zeulen of het thuis te laten of het ergens anders zien te stoppen wat haast onmogelijk is of een relatie aan te gaan zodat de man alles mee kan sjouwen
Maakt dat de homoseksuele grap bij iemand die er niet van gediend is dan niet erg?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Angel, nu kun je wel zo lopen doen omdat ik een totaal politiek incorrect antwoord geef, maar ALLE homo's die ik ken maken zelf nog de meeste grappen over hun geaardheid. En ze zijn allemaal zo grappig!
ik wil niet eenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het geheugen is danig aangetast dat ik me daar niets meer van kan herinneren.![]()
Maar een roosje, schedeltje en kruisje kan ik best voor je tekenen hoor.
Is goed plan. Helmond is maar iets van 35 km van hier.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
waar in mexico ga je heen?
over een tijdje zullen we weleens een keer een pilsje gaan drinken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
de iphone valt amper op, de zak waar het geld zit is een ander verhaal
Is geen verkrachting, ze vraagt er toch zelf om, snap dat dan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een decollettee vraagt om verkrachting
naaahquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2359295/knut-wordt-gepest.html
Aaaahh![]()
owja, dat was de oorzaak: ex kon haar tas niet lang dragen door een instabiele heup oid, dus werd ik ermee opgezadeld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zeg ik, zo oneerlijk is het wel
dus we worden verplicht om of een tas mee te zeulen of het thuis te laten of het ergens anders zien te stoppen wat haast onmogelijk is of een relatie aan te gaan zodat de man alles mee kan sjouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |