quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, als er een groep is die zelf verantwoordelijk is voor hysterisch gegein over zichzelf zijn het wel homo's. Oh, wat zijn we geinig en oh wat staan we graag in de belangstelling.
Bij vrouwen ziet het er niet uit. Bij mij nooit problemen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
Grote zakken dan en ziet het dan nog wel uit een beetje?
als ik ook maar alleen mn telefoon in mijn broekzak doet dan loop ik al voor schut volgens mij
Gordonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, als er een groep is die zelf verantwoordelijk is voor hysterisch gegein over zichzelf zijn het wel homo's. Oh, wat zijn we geinig en oh wat staan we graag in de belangstelling.
Omdat het blijkbaar oke is om die te pas en te onpas te maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het gaat hier beide over grappen. Dus geen seksueel getinte opmerking, geen versierpoging. Nee.
Waarom is een seksueel getinte grap zoveel anders dan een racistische grap?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maaar, ik wil heul geen matapoppetjes op mn arm
OMGquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
joling idem ditoquote:
Heb t een tijdje gedaan, zat er in elke rechter broekzak de vorm van mn telefoon en in de linker de vorm van een pakje sigaretten + een gat door de scherpe sleutelsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vind dat irritant, daarom heb ik een tas.
zit aan de voorkant van mijn spijkerbroekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok maar je hebt dan wel nog een broekzak, die mis ik dan ook vaak al
en mn telefoon, ben bang dat ik er dan op zou gaan zitten ofzo
oneerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij vrouwen ziet het er niet uit. Bij mij nooit problemen.
Dat vind ik pas irritant. Wil alles meteen bij de hand hebben en uitgaan met een tas is geen optie. Knuffelmeisje af en toe, maar meestal ook niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vind dat irritant, daarom heb ik een tas.
als vrouw moet je zo'n ding ook niet in je kontzak doen want dat ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok maar je hebt dan wel nog een broekzak, die mis ik dan ook vaak al
en mn telefoon, ben bang dat ik er dan op zou gaan zitten ofzo
Angel, nu kun je wel zo lopen doen omdat ik een totaal politiek incorrect antwoord geef, maar ALLE homo's die ik ken maken zelf nog de meeste grappen over hun geaardheid. En ze zijn allemaal zo grappig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Wel ja. laten we zo beginnen
Goed zo Kluts! Wij vragen er om om grapjes over gemaakt te worde.![]()
Wellicht jij ook wel om seksueel benaderd te worden. Daar al eens over nagedacht, omdat je het al zo vaak meegemaakt hebt?
echt welquote:
nee, dan die vrouwen, ik zie ze in korte rokjes, bikini's etc, dat vraagt om opmerkingen op het werk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus als ik vanavond met jou ga fokken krijg ik MissB te zien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
ohja nu weet ik weer waarom ik in privetijd moest gaan fokken.... vanavond maar ff dan
Wassie ook!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond hem stiekem best goed eigenlijk
ik loop al zo lang met een tas rond, dat ik 'm mis als ik 'm niet bij me heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik pas irritant. Wil alles meteen bij de hand hebben en uitgaan met een tas is geen optie. Knuffelmeisje af en toe, maar meestal ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
dan lijkt t een flinke bobbel!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
zit aan de voorkant van mijn spijkerbroek
ik draag geen skinny jeansquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[quote]Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
als ik ook maar alleen mn telefoon in mijn broekzak doet dan loop ik al voor schut volgens mij
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik loop al zo lang met een tas rond, dat ik 'm mis als ik 'm niet bij me heb.
Neuh hoor, als jij het prettig vindt. Een roze handtas zou ik wel "wijverig" vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Da's geen antwoord op de vraag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar oke is om die te pas en te onpas te maken.
Ja die maak ik wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die maak je toch ook niet op werk?
Overigens zal ik nooit een homo/neger wat dan ook grap maken in het openbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |