Nope, allemaal in mijn broekzakken.quote:
De discussie ging over seksueel getinte grapjes, niet over seksueel getinte opmerkingen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak ze allebei niet op werk. Maar zoals ik je nu al 48478946351 keer probeer uit te leggen is dat het heel moeilijk is om grappige seksueel getinte opmerkingen te onderscheiden van die met een ondertoon.
Gaan we doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Ja fuck, nu wil ik lingerie shoppen
+1quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nou toch wel heel erg benieuwd waarom een grap over ras of geaardheid anders zou zijn dan een sexueel getinte grap.
Als degene waar de grap over gemaakt wordt het erg vind, dan is het erg. Punt.
Ongeacht of het nu een sexueel getinte grap is naar de secretaresse, een negergrap naar de allochtone magazijnmedwerker of een homograp tegen de nicht van kantoor.
Daar zie ik geen enkel verschil in.
Dat vind ik bij homo/racisme enz grappen ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak ze allebei niet op werk. Maar zoals ik je nu al 48478946351 keer probeer uit te leggen is dat het heel moeilijk is om grappige seksueel getinte opmerkingen te onderscheiden van die met een ondertoon.
ik niet ben nog een newbie hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, geld?
En de meesten hebben al genoeg gezien van mij.
telefoon is plat... zit in de broekzak. zo ook geld of pasjes...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is al veel als je geen zakken hebt in je outfit, ik doe dan meestal alleen noodzakelijke sleutel(s) en geen telefoon mee de rest is plat en kan overal wel gestopt worden
*Plaatst een gestileerde sleeve terug*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*zet handtekening op de Tetten van Kloon*
Ik nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, geld?
Jij mag irl kijken tochquote:
quote:
maaar, ik wil heul geen matapoppetjes op mn armquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*Plaatst een gestileerde sleeve terug*
Ja daar kan ik niks aan doen he.quote:
ik vind dat irritant, daarom heb ik een tas.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope, allemaal in mijn broekzakken.
ik vond hem stiekem best goed eigenlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Relaxede lui die van een biertje en slechte grappen houden.
Kom op zeg, als er een groep is die zelf verantwoordelijk is voor hysterisch gegein over zichzelf zijn het wel homo's. Oh, wat zijn we geinig en oh wat staan we graag in de belangstelling.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nou toch wel heel erg benieuwd waarom een grap over ras of geaardheid anders zou zijn dan een sexueel getinte grap.
Als degene waar de grap over gemaakt wordt het erg vind, dan is het erg. Punt.
Ongeacht of het nu een sexueel getinte grap is naar de secretaresse, een negergrap naar de allochtone magazijnmedwerker of een homograp tegen de nicht van kantoor.
Daar zie ik geen enkel verschil in.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen toch min of meer, alles kan, of kan niet, afhankelijk van de situatie.
Het gaat hier beide over grappen. Dus geen seksueel getinte opmerking, geen versierpoging. Nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, er is een heel groot verschil tussen homo/neger/whatever grappen of seksueel getinte grappen.
lucky youquote:
ok maar je hebt dan wel nog een broekzak, die mis ik dan ook vaak alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
telefoon is plat... zit in de broekzak. zo ook geld of pasjes...
sleutels liggen in de auto op de autosleutel na, die zit ook in de zak.... lekker simpel
nooit genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, geld?
Die maak je toch ook niet op werk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik bij homo/racisme enz grappen ook
wijd me inquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niks aan doen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |