Als een echte FOK!kerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook een tas meestal, zit niet meer in dan iPad, digicam en een koptelefoon.
dat is al veel als je geen zakken hebt in je outfit, ik doe dan meestal alleen noodzakelijke sleutel(s) en geen telefoon mee de rest is plat en kan overal wel gestopt wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
alles? Telefoon. sleutels. en dan geld of pasjes.
klaar
tsjah ik kan mijn antilliaanse maat een veegneger noemen.... doet een ander dat dan voorzie ik een blauw oog.... tis maar net tegen wie hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, ik maak dat soort grappen vaak, zowel racistische grappen af en toe als een seksuele opmerking.
gevalletje kop in het zand?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, ik maak dat soort grappen vaak, zowel racistische grappen af en toe als een seksuele opmerking.
Gewoon kijken bij wie je het kan doen. Gelukkig kan er bij ons aardig veel. Geologen zijn sowieso lekker makkelijk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar jij hebt wel flinke tetten
wat let je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Ja fuck, nu wil ik lingerie shoppen
jij neemt een hele rugtas mee?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat, en kauwgom. En een camera bij het uitgaan. En breeklichtjes. En muntjes. En autosleutel.
Stoppelbaard? Dan ben je te oud.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zal ik hem niet eerst al swaffelend langs mijn stoppelbaard halen
Oh ja, daar zal er ook nog wel een of 2 van in liggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als een echte FOK!ker
En vergeet je ibu niet![]()
contact met je zusje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet waar het toe leidt/lijdt jongen.
Als ik uitga neem ik niet eens sleutels meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat, en kauwgom. En een camera bij het uitgaan. En breeklichtjes. En muntjes. En autosleutel.
Ik maak ze allebei niet op werk. Maar zoals ik je nu al 48478946351 keer probeer uit te leggen is dat het heel moeilijk is om grappige seksueel getinte opmerkingen te onderscheiden van die met een ondertoon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je dat nou serieus?!
Waar zit hem het verschil in dan?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n gast hier had altijd een grote bek, en nu heeft hij sinds vorige week een vriendin.
En sindsdien is hij zo zoetsappig als de pest. Ik vroeg hem of hij zijn ballen moest inleveren toen hij verkering met haar kreeg
ik word er juist makkelijker vanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, mooi is dat, van die jongens ineens stoppen ermee.
Vaderhormoon? Van een gast die net een week verkering heeft. En sinds ik hier werk (bijna 4 jaar) geen meisje gehad heeft in die tijd. En nu zo blij is dat het net een wijf lijktquote:
Ik heb wel boterzachte babybilletjes hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stoppelbaard? Dan ben je te oud.![]()
Ik wil alleen minderjarig zodat ze zoveel mogelijk op een meisje lijken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat let je?
wel hier showen natuurlijk
Bijvoorbeeld.quote:
Dat zegt iedereen toch min of meer, alles kan, of kan niet, afhankelijk van de situatie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nou toch wel heel erg benieuwd waarom een grap over ras of geaardheid anders zou zijn dan een sexueel getinte grap.
Als degene waar de grap over gemaakt wordt het erg vind, dan is het erg. Punt.
Ongeacht of het nu een sexueel getinte grap is naar de secretaresse, een negergrap naar de allochtone magazijnmedwerker of een homograp tegen de nicht van kantoor.
Daar zie ik geen enkel verschil in.
QFFTquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nou toch wel heel erg benieuwd waarom een grap over ras of geaardheid anders zou zijn dan een sexueel getinte grap.
Als degene waar de grap over gemaakt wordt het erg vind, dan is het erg. Punt.
Ongeacht of het nu een sexueel getinte grap is naar de secretaresse, een negergrap naar de allochtone magazijnmedwerker of een homograp tegen de nicht van kantoor.
Daar zie ik geen enkel verschil in.
Hehe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |