niet ZIJN bitchquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik nu beledigd reageren dat ik geen bitch ben of is het gewoon een algemene uitspraak van je?
Dat laatste popjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik nu beledigd reageren dat ik geen bitch ben of is het gewoon een algemene uitspraak van je?
das toch juist slim omdat je de wond dan desinfecteerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toppunt van dom: je handen insmeren met desinfectant, en vergeten dat je een wondje aan je pink hebt
*zet zonnebril op*quote:
Ja maar maar maar daar heb ik niks te zoeken gehad nog.quote:
Goed zoquote:
geen wurgsex voor jou dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs een sjaal benauwd me. En mn jas zit nooit helemaal dicht.. Ik kan niks tegen mn keel hebben. Dan wordt ik gek
maar zelf de grapjes maken over jezelf is wat anders dan dat een ander dat doetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
Edit: en wat ik bedoelde met homo-grapjes, is dat ik tot nu toe alleen maar homo's heb meegemaakt die zelf nog de meeste grappen over hun geaardheid maakten, tot je er flauw van wordt. Dat maakt dat het overkomt dat ze het oke vinden dat daar grappen over worden gemaakt.
Ik ben geen homohater ofzo.
Ik was dan ook niet serieusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet ZIJN bitch
is wat anders dan geen bitch zijn...
ja. Maar ik hou niet van dat soort zeerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
das toch juist slim omdat je de wond dan desinfecteerdja het doet zeer, dat dan weer wel.
En ik vraag je al 5x (ik overdrijf niet) waarom de seksueel getinte grap dan anders is als de racistische grap? Bij beide heb je toch de scheidslijn tussen geintje of geen geintje. Niets anders aan! Om nog maar even te zwijgen over het feit dat de homograp minder erg is omdat we graag in de belangstelling staan en er zelf ook wel eens geintjes over maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik al 46545 keer zei, het gevaarlijke aan seksueel getinte grappen is dat het moeilijk te zeggen is wat een geintje is en wat niet. Ik vind racisme op de werkvloer hoe dan ook niet kunnen. Die maak je per definitie niet. Maar seksueel getinte grappen wel? Ik vind het niet professioneel.
Het seizoen is een beetje overquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar maar maar daar heb ik niks te zoeken gehad nog.![]()
[..]
Goed zo![]()
Wanneer gaan we weer terrassen? Ze hebben daar ook wel snacks
neequote:
maar je wond gaat nu niet meer etteren ontsteken en nog veul meer pijn doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Maar ik hou niet van dat soort zeer
Niet eens, er werken hier ook homo's waarvan ik het echt alleen weet, merk het verder nergens aan. En ja, we hebben ook een aantal echte nichten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
Edit: en wat ik bedoelde met homo-grapjes, is dat ik tot nu toe alleen maar homo's heb meegemaakt die zelf nog de meeste grappen over hun geaardheid maakten, tot je er flauw van wordt. Dat maakt dat het overkomt dat ze het oke vinden dat daar grappen over worden gemaakt.
Ik ben geen homohater ofzo.
Smoothquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het seizoen is een beetje over. het zal een binnenafspraak moeten worden vrees ik
.
Humor is een schild.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar zelf de grapjes maken over jezelf is wat anders dan dat een ander dat doet
ikzelf kan dan wel grapjes maken over een dikke kont ofzo, als een ander het grapje maakt is hij toch een stuk minder leuk
Ja, maar...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar maar maar daar heb ik niks te zoeken gehad nog.![]()
Als er maar gesnackt kan wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het seizoen is een beetje over. het zal een binnenafspraak moeten worden vrees ik
.
hmmz okee dat kanquote:
haren trekken resulteert alleen in harder bijten. Dat kan je navragen aan een van mn exscharrels die een hapje uit zn arm mistquote:
precies, maar wel een gevaarlijke.quote:
Dat moet te regelen zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als er maar gesnackt kan worden
mij ook niet ik maak ze zelf nog het meestequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
Mij maakt het geen flikker uit of iemand grapjes over mij maakt
Ja ik weet pas sinds net dat jij daar zit dus dat telt nietquote:
mijn wonden ontsteken nooitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:46 schreef Under_Score het volgende:
[..]
maar je wond gaat nu niet meer etteren ontsteken en nog veul meer pijn doen
ik geef een goeie stoot op je kaak. op de juiste plek. je mond valt er van open.... wil je proberen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haren trekken resulteert alleen in harder bijten. Dat kan je navragen aan een van mn exscharrels die een hapje uit zn arm mist
een beetje zelfspot moet kunnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
mij ook niet ik maak ze zelf nog het meeste
Gezelligquote:
oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet pas sinds net dat jij daar zit dus dat telt niet
Het zal mij ook glitterworst wezenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
Mij maakt het geen flikker uit of iemand grapjes over mij maakt
je had het al beter omschreven jaquote:
absoluutquote:
sja, misschien een van de andere dames.. Maar niet bij mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz okee dat kan
ik vond het wel geinig om te doen
met goeie afspraken van te voren dat dan weer wel
joe ko kurl!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Flippiee het volgende:
Kamer opgeruimdHeb zelfs kaarsjes aan. Als ik nu nog aan mijn studie ga zitten ben ik blij met mezelf.
Morgen ook allemaal plannen, ik gok dat ik nog eens kan afkicken van FOK!
So truequote:
whehehe et is ook geen must hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, misschien een van de andere dames.. Maar niet bij mij
Ik sta idd bekend als een humorloos en seksloos figuur. En het interesseert me geen reet wat jij van mij vind. Sterker nog, probeer zoals ik bij jou al maanden doe, me te negeren als je me irritant vindt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik vraag je al 5x (ik overdrijf niet) waarom de seksueel getinte grap dan anders is als de racistische grap? Bij beide heb je toch de scheidslijn tussen geintje of geen geintje. Niets anders aan! Om nog maar even te zwijgen over het feit dat de homograp minder erg is omdat we graag in de belangstelling staan en er zelf ook wel eens geintjes over maken.
Want dat laatste is in vele gevallen een dingetje van zelfspot als schild. Zelf eerst het geintje maken voordat anderen dat doen, dan komt heet minder hard aan.
Anyway, doe maar lekker je seksloze niets uitlokkende kledij aan want o o o er zou eens 1 grapje komen en je kan de comissie ongewenst gedrag niet vinden. Ik zit er niet mee. Ik werk gelukkig niet met je. Ik heb een leuke vriendelijke grappige secretaresse. Net wie ik kan geinen
En ik dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet pas sinds net dat jij daar zit dus dat telt niet
Het maakt mij niet uit als er over mijn rug gelult wordt hoor, weet ik in ieder geval dat ik het contact moet verbreken met die 'vrienden'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal mij ook glitterworst wezen
Nou nee, da's niet waar.
Je merkt wel of iemand een grapje grapje over iemand maakt of een gemeen grapje over iemands rug.
True, de scheidslijn kan grijs zijn, en die lijn ligt bij een ieder ergens anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |