the bitter endquote:
als jij dat aandurftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef een goeie stoot op je kaak. op de juiste plek. je mond valt er van open.... wil je proberen?
ik bedoel nooit wat met mijn grapjes hoor goorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal mij ook glitterworst wezen
Nou nee, da's niet waar.
Je merkt wel of iemand een grapje grapje over iemand maakt of een gemeen grapje over iemands rug.
True, de scheidslijn kan grijs zijn, en die lijn ligt bij een ieder ergens anders.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Flippiee het volgende:
Kamer opgeruimdHeb zelfs kaarsjes aan. Als ik nu nog aan mijn studie ga zitten ben ik blij met mezelf.
Morgen ook allemaal plannen, ik gok dat ik nog eens kan afkicken van FOK!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal mij ook glitterworst wezen
Nou nee, da's niet waar.
Je merkt wel of iemand een grapje grapje over iemand maakt of een gemeen grapje over iemands rug.
True, de scheidslijn kan grijs zijn, en die lijn ligt bij een ieder ergens anders.
MI, bedanktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik stel me Ang3l nu ook zo voor met zo'n glitterpiemel
Yepz en sinds ik dat weet ben ik 1 keer erlangs gereden en toen uhm was ik een labiel en emotioneel wrakquote:
kaak juist vastpakken, gaat die vanzelf openquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef een goeie stoot op je kaak. op de juiste plek. je mond valt er van open.... wil je proberen?
de 1e keer kon ik 'm tegenhouden, maar nu je er alsnog de nadruk op legt, krijg ik 'm ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het normaal dat ik dar en MI bij krijg!?
quote:
Jawel, want nu ga ik na dit gemeld te hebben even aan mijn studie. En lurk ik stiekem mee. Ik moet en zal alles op orde krijgenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Wedden dat elke vriend(in) die je ooit nog in je leven gaat krijgen, achter je rug om lult ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als er over mijn rug gelult wordt hoor, weet ik in ieder geval dat ik het contact moet verbreken met die 'vrienden'
een van mijn favoriete van hun en english summer rain vind ik ook zeer goedquote:
en bedanktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
hebben ze eigenlijk ook glittercondooms? lijkt me wel wat voor als ik in een disco bui benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:Ik stel me Ang3l nu ook zo voor met zo'n glitterpiemel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, want nu ga ik na dit gemeld te hebben even aan mijn studie. En lurk ik stiekem mee. Ik moet en zal alles op orde krijgen
wat voor studie volg je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, want nu ga ik na dit gemeld te hebben even aan mijn studie. En lurk ik stiekem mee. Ik moet en zal alles op orde krijgen
Ja en de ouwe shizzle, van toen ik nog jong wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
een van mijn favoriete van hun en english summer rain vind ik ook zeer goed
Jij bent niet fokkerwaardigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hebben ze eigenlijk ook glittercondooms? lijkt me wel wat voor als ik in een disco bui ben
Dan gaan we allemaal dingen over je schrijven, en dan MOET je wel reageren!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hebben ze eigenlijk ook glittercondooms? lijkt me wel wat voor als ik in een disco bui ben
Toch is het in het echt leuker hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal dingen over je schrijven, en dan MOET je wel reageren!.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de 1e keer kon ik 'm tegenhouden, maar nu je er alsnog de nadruk op legt, krijg ik 'm ook
als ze mij helemaal de hemel inprijst achter mijn rug om, mij bestquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wedden dat elke vriend(in) die je ooit nog in je leven gaat krijgen, achter je rug om lult ?
Iedereen roddelt over iedereen.
Daarom onthou ik altijd het mooie tegeltje uit de WC van mijn oma (RIP) :
''Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch''
dat zou truucje 3 zijn.. weet precies waar te drukkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kaak juist vastpakken, gaat die vanzelf open
ja veel mannen ook, eigenlijk moet angel ons nu toch echt wel enorm bedankenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, dankzij mij en duim denken een heleboel mannen hier nu aan JOUW PIEMEL
mijn zelfbeeld, wat doe je?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
viespeuk, beetje aan de glitterlul van Angel denken
Uhuh, al moet ze de volgende keer maar iets wakkerder zijn, dan kunnen we ook gewoon pratenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is het in het echt leuker he
waarom 6 minuten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nog 6 minuten proberen niet in slaap te vallen.. Het wordt steeds moeilijker
absoluut nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, dankzij mij en duim denken een heleboel mannen hier nu aan JOUW PIEMEL
Bij racistische grapjes kan het net zo goed onduidelijk zijn of ze niet ergensd gemeend zijn of niet. Vandaar dat ik dat verschil niet zie en dus ook niet wil maken. Daarom vroeg ik naar de reden waarom het dan zo anders zou zijn: een seksuele grap vs een racistische grap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je had het al beter omschreven ja
maar waar jullie over vallen is puur het woord GRAPJE volgens mij
Kluts bedoeld gewoon dat het bij seksueelgetinte grapjes soms niet geheel duidelijk is dat het om een grapje gaat (en geen grapje is dan niet leuk meer)
daarom zijn zulke grapjes op kantoor misschien minder gepast.
Ik kan hem ook naar een magazijnmedewerker maken hoorquote:en in jouw geval is het een ander verhaal want als een homo zo'n opmerking maakt naar de spannende secretaresse is toch alwel duidelijk dat het om een GRAPJE gaat natuurlijk. Zou een hetero datzelfde grapje maken kan het dus verkeerd over kunnen komen.
Ja dat vond ik nou ook. Doe maar lingerie Ang3lquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja veel mannen ook, eigenlijk moet angel ons nu toch echt wel enorm bedanken
opoequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en de ouwe shizzle, van toen ik nog jong was
Lol. Dan moet je banaanvraag doen voor alleen snachts zodat ze niet kan nachtbaggerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, al moet ze de volgende keer maar iets wakkerder zijn, dan kunnen we ook gewoon praten.
Hmzzzzz, goed plan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol. Dan moet je banaanvraag doen voor alleen snachts zodat ze niet kan nachtbaggeren
dan ben ik klaar met me te vervelenquote:
je zou aan wat anders kunnen denken ipv aan angel in zijn nakie met van die witte vluegeldingen op zijn rug en zijn piemel fier de lucht in, gedipt in de glitter.....quote:
quote:
Dankjequote:
Management, economie en rechtquote:
Jongeuh de dagcijfers gezien vandaag, plek 15 manquote:
Sterkteeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal dingen over je schrijven, en dan MOET je wel reageren!.
jajajajajajaajjaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch is het in het echt leuker he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |