the bitter endquote:
als jij dat aandurftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef een goeie stoot op je kaak. op de juiste plek. je mond valt er van open.... wil je proberen?
ik bedoel nooit wat met mijn grapjes hoor goorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal mij ook glitterworst wezen
Nou nee, da's niet waar.
Je merkt wel of iemand een grapje grapje over iemand maakt of een gemeen grapje over iemands rug.
True, de scheidslijn kan grijs zijn, en die lijn ligt bij een ieder ergens anders.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Flippiee het volgende:
Kamer opgeruimdHeb zelfs kaarsjes aan. Als ik nu nog aan mijn studie ga zitten ben ik blij met mezelf.
Morgen ook allemaal plannen, ik gok dat ik nog eens kan afkicken van FOK!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal mij ook glitterworst wezen
Nou nee, da's niet waar.
Je merkt wel of iemand een grapje grapje over iemand maakt of een gemeen grapje over iemands rug.
True, de scheidslijn kan grijs zijn, en die lijn ligt bij een ieder ergens anders.
MI, bedanktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik stel me Ang3l nu ook zo voor met zo'n glitterpiemel
Yepz en sinds ik dat weet ben ik 1 keer erlangs gereden en toen uhm was ik een labiel en emotioneel wrakquote:
kaak juist vastpakken, gaat die vanzelf openquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef een goeie stoot op je kaak. op de juiste plek. je mond valt er van open.... wil je proberen?
de 1e keer kon ik 'm tegenhouden, maar nu je er alsnog de nadruk op legt, krijg ik 'm ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het normaal dat ik dar en MI bij krijg!?
quote:
Jawel, want nu ga ik na dit gemeld te hebben even aan mijn studie. En lurk ik stiekem mee. Ik moet en zal alles op orde krijgenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Wedden dat elke vriend(in) die je ooit nog in je leven gaat krijgen, achter je rug om lult ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als er over mijn rug gelult wordt hoor, weet ik in ieder geval dat ik het contact moet verbreken met die 'vrienden'
een van mijn favoriete van hun en english summer rain vind ik ook zeer goedquote:
en bedanktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
hebben ze eigenlijk ook glittercondooms? lijkt me wel wat voor als ik in een disco bui benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:Ik stel me Ang3l nu ook zo voor met zo'n glitterpiemel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, want nu ga ik na dit gemeld te hebben even aan mijn studie. En lurk ik stiekem mee. Ik moet en zal alles op orde krijgen
wat voor studie volg je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, want nu ga ik na dit gemeld te hebben even aan mijn studie. En lurk ik stiekem mee. Ik moet en zal alles op orde krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |