Daar komen we vast wel uit. Meerdere teams. Of ik bied mezelf aan als Rummicaptain.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat kan toch maar met 4 spelers tegelijk. Je hebt al jezelf, Myr, Auto en Natalie.. Dan val ik dus af
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar komen we vast wel uit. Meerdere teams. Of ik bied mezelf aan als Rummicaptain.
Mooiquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar komen we vast wel uit. Meerdere teams. Of ik bied mezelf aan als Rummicaptain.
Sorry, ik kwam even niet verder dan "Ik bied mezelf aan.."quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam even niet verder dan "Ik bied mezelf aan.."
Daar stopte ik ook al met lezenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je ging net naar de shoarma boer zei je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:en toen stond ik ineens te kotsen in de keuken... Echt als ik weer ziek word word ik gek
En lucht het op?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:en toen stond ik ineens te kotsen in de keuken... Echt als ik weer ziek word word ik gek
Dat is lastig, of probeer gewoon aan leuke dingen te denken aan je kind bijvoorbeeld.. Misschien dat dat helpt..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef L-E het volgende:
Een er-is-niets-aan-de-hand-maar-toch-wil-ik-dat-iemandinhetbijzonder-even-bij-me-is-om-me-te-knuffelen-bui. Soms vind ik het leven gewoon stom. Zonder reden. Of met. Ik weet het niet goed.
ik ken het gevoelquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef L-E het volgende:
Een er-is-niets-aan-de-hand-maar-toch-wil-ik-dat-iemandinhetbijzonder-even-bij-me-is-om-me-te-knuffelen-bui. Soms vind ik het leven gewoon stom. Zonder reden. Of met. Ik weet het niet goed.
quote:
En dan krijg ik het steeds naar m'n hoofd dat ik erg benquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had familie van 'm kunnen zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
En dan krijg ik het steeds naar m'n hoofd dat ik erg ben
Jij bent nog ergerquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Echt alles is hier dubbelzinnig he? In Singles?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg geen nee, gelukkig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ken het gevoelerg onprettig om dan nee op rekest te krijgen.
nu niet meerquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je ging net naar de shoarma boer zei je?
Ooooh ik ken die. Kom.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef L-E het volgende:
Niet alles hoor. Sommige zeggen het gewoon direct dat ze een beurt nodig hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt alles is hier dubbelzinnig he? In Singles?![]()
Oo nee, daar ben ik niet mee bezigquote:
Nee, dat moet je inderdaad ook niet hebben..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg geen nee, gelukkig.
@Bos: ja, maar zo'n bui gaat dan verder in iksterfvanverdrietalsmijnkinddoodgaat, dus dan heb je dat gezeur weer.
Dan kots je meteen weerquote:
Waarom is het danquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo nee, daar ben ik niet mee bezig
Iets met LDG ofzoquote:
Op verzoek écht alles jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt alles is hier dubbelzinnig he? In Singles?![]()
Dan wil ik bij jou in het teamquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
Jou testenquote:
*brings back the memoriesquote:
Klopt... liever slagroom of chocolaquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jou testen![]()
Met pindakaas kan ik daar weer niets
Ik lik liever jou leeg dan een pot pindakaas.quote:
Doe dat maar op je boterham,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dit gaat zeker niet meer over rummikubquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh ja. Probeer ik die Ruste regelen en dan maak jij de opnames. Wow this meet is gonna rock!
Met pindakaas? Gadverdamme man!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt... liever slagroom of chocola
Niveautje heren!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lik liever jou leeg dan een pot pindakaas.
Zoiets?
Nee, hij zegt dat ie met pindakaas niks kan, dus ik zeg klopt, liever slagroom of chocolaquote:
Zeg, jij bent degene die over pindakaas begint anders.quote:
Ja klopt en ik deed net of ik dat niet begreep.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat ie met pindakaas niks kan, dus ik zeg klopt, liever slagroom of chocola
LDG=LittleDrummerGirl deed netquote:
Ho. Het was een test en pindakaas was het eerste dat in me opkwam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, jij bent degene die over pindakaas begint anders.
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO RIFOKI...... waaaaaar ben je!!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef L-E het volgende:
Jammer dat je het wel begrijpt... anders had ik het wel laten zien aan jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja klopt en ik deed net of ik dat niet begreep.
O ja tuurlijk, dacht even dat Natalie de zieke was..quote:
Een boterham was beter geweestquote:
Geen striprummikub?quote:
Ja. En test geslaagd lijkt mijquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ho. Het was een test en pindakaas was het eerste dat in me opkwam.
Dat bedoel ik. Als je als eerst met pindakaas komt dan ben je echt zo'n type die de hele dag aan seks denkt. Geeft nou maar gewoon toe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Natalie78 het volgende:
Ho. Het was een test en pindakaas was het eerste dat in me opkwam.
dan kan je toch zien wat er op het plankje staatquote:
Die ligt lekker te slapen. Mannen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO RIFOKI...... waaaaaar ben je!!!!!!
L-E heeft knuffels nodig en VEUL
Neuhquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Grof geld?
Dan regel ik zeker even die Rus.
Ook leuk, maar dat zou ik nooit doen, spelen om geld. Niks voor mij en ik heb niet zo veel geld, dus kan het beter niet vergokken.quote:
JAquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Natalie78 het volgende:
Oh ja. Probeer ik die Ruste regelen en dan maak jij de opnames. Wow this meet is gonna rock!
je krijgt ze niet op alfabetische volgordequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
kan iemand m'n M&M's repareren? ze doen het niet
ook de pot koffiemelk poeder uit je handen laten vallen?quote:
Uhuh. Lekker dingski met cocktailski's!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
kom maar op met dat Lekkkkkkkerreeeeeee ding
Of er zitten allemaal W's in het zakje. Dat heb ik wel es gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
je krijgt ze niet op alfabetische volgorde
die stak zn hoofd om de deur? ' alles ok' dus ik verder kotsen en weg wassie weerquote:
Zo wordt het nooit wat met onze Whatsapp affaire....quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Uhuh. Lekker dingski met cocktailski's!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of er zitten allemaal W's in het zakje. Dat heb ik wel es gehad.
Jees. Daar heb je ook niet veel aan dan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die stak zn hoofd om de deur? ' alles ok' dus ik verder kotsen en weg wassie weer
hijs zo sociaal
Euh Joe, what have you been smoking?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
kan iemand m'n M&M's repareren? ze doen het niet
oh das minderquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die stak zn hoofd om de deur? ' alles ok' dus ik verder kotsen en weg wassie weer
hijs zo sociaal
Duidelijk geen Max Hardcore fan die huisgenoot.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
hijs zo sociaal
Tenzij jij truukjes kan met je armen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat met onze Whatsapp affaire....
Misschien moet je het ff over een andere boeg gooienquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat met onze Whatsapp affaire....
Wie troep maakt ruimt het zelf maar opquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hijs zo sociaal
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Natalie78 het volgende:
Uhuh. Lekker dingski met cocktailski's!
Wat voor truukjes?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Tenzij jij truukjes kan met je armen?
ik rook niet, toen niet, nu niet, ooit nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh Joe, what have you been smoking?
Nee, de laatste keer dat ik een dame over de andere boeg gooide werd ze wel heel erg nat....quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien moet je het ff over een andere boeg gooien
Echt welquote:
quote:
Hellow!quote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer dat ik een dame over de andere boeg gooide werd ze wel heel erg nat....
Doe je goed!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik rook niet, toen niet, nu niet, ooit niet(had ik toch bijna nooit niet getypt hè, maar kon me nog inhouden. oh ik ben zo scherp
)
Oh, doe maar niet dan!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer dat ik een dame over de andere boeg gooide werd ze wel heel erg nat....
Je gooide d'r uit een boot 't water in?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nu ik nogquote:
Heb je haar toen gered?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Natalie78 het volgende:
Engel! Leg eens uit!![]()
Ik ga even met mijn ogen knipperen.
Peu!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Hey Barb![]()
@JB, wat is er mis met je M&M's ??
ik heb hier trouwens 2 kg aan Smarties liggen die voor in de McFlurry bedoeld zijn
Zullen we dit even via pm bespreken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat Natalie bedoeld is:
kan je flairen met flessen sterke drank?
In sec's onze drankje maken?
Kan je geil lachen ????
Kortom flairen en flirten
Ik hoor dat ik geld opzij moet zetten voor een cursus cocktails maken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat Natalie bedoeld is:
Kan je geil lachen ????
Dat! Klinkt! Als de Russische sexgod ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat Natalie bedoeld is:
Kan je geil lachen ????
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:57 schreef Natalie78 het volgende:
Strawberry Daiquiry maakt 'ie. En Mojito's ja.
Bedoel je mij?quote:
Ik snap er geen hol van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
We hebben een rus te versieren ... DA
Wat maken ze klaar?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mannen die dat voor ons klaar maken ... Natalie... wat doen we hier nog?
Ja! Tof!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedoel je mij?Waarschijnlijk met kerst pas....
En dan, wat ga je dan doen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedoel je mij?Waarschijnlijk met kerst pas....
Eerst Russisch leren. Zullen we dit oefenen? Met dansje?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mannen die dat voor ons klaar maken ... Natalie... wat doen we hier nog?
Russische sexgodquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat! Klinkt! Als de Russische sexgod ja.Zulks!
Nu ben ik echt even weg, mijn ogen knipperen.
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoor dat ik geld opzij moet zetten voor een cursus cocktails maken?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Hey Barb![]()
@JB, wat is er mis met je M&M's ??
ik heb hier trouwens 2 kg aan Smarties liggen die voor in de McFlurry bedoeld zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Daar kan m'n broertje wel bij assisterenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
en investeren in een goede bar met inhoud
Tis nog niet zeker hoor.quote:
In ieder geval de verjaardag van m'n moeder vierenquote:
Absoluut! Daarom verbaast het mij ook zo dat ik bijna een permanente bewoner van je irritatiezone ben.quote:
En je gaat toch naar Caro E. ???quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis nog niet zeker hoor.Ik kan geen geschikte vlucht vinden op de tijden dat ik kan.
![]()
[..]
In ieder geval de verjaardag van m'n moeder vierenEn met m'n nichtjes spelen
Haiquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]helpt bij mij ook nooit, wordt er altijd misselijk van, eet er teveel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Stel je niet aan, dat ben je niet. Mijn zus is de enige die daar woont, daar past verder niemand bij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Daarom verbaast het mij ook zo dat ik bijna een permanente bewoner van je irritatiezone ben.
Als ik kan wel jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je gaat toch naar Caro E. ???
Ja, maar met 1 b dan he...quote:
Serieus?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je gaat toch naar Caro E. ???
Je negeerzone dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:05 schreef L-E het volgende:
Stel je niet aan, dat ben je niet. Mijn zus is de enige die daar woont, daar past verder niemand bij.
Dat is niet vroegquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
godveromdat het herfstvakantie is hier in de regio moet ik de hele week om 9 uur op stage verschijnen
ik haat vroeg opstaan
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat! Klinkt! Als de Russische sexgod ja.Zulks!
Nu ben ik echt even weg, mijn ogen knipperen.
![]()
Ooo irritant. Gelukkig is het maar een weekjequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
godveromdat het herfstvakantie is hier in de regio moet ik de hele week om 9 uur op stage verschijnen
ik haat vroeg opstaan
Om 9 uur beginnen en dat 'vroeg opstaan' noemen:quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik haat vroeg opstaan
quote:
Donkere boel daarquote:
Ik heb eerlijk geen idee waar L-E negers laat komen.quote:
Wel als je een eindje moet reizenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Om 9 uur beginnen en dat 'vroeg opstaan' noemen:.
Ik moet morgen naar een wijnproeverij...ook zo vroegquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik haat vroeg opstaan
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, maar ik ben met 1!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Zucht, luister nou eens naar hoe hij dat zegt! Dat zijn er duidelijk twee hoor.
Ik wist ook niet eens waar het over ging.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk geen idee waar L-E negers laat komen.
quote:
Als je een uur moet reizen kun je ergens na 7'en je bed uit rollen. Ik vind dat nogal meevallen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel als je een eindje moet reizen
Niemand haalt 't bij mijn 4 uur geloof ik..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, niet het gevoel. Ik ga af op wat je ooit hebt uitgesproken en nooit hebt teruggenomen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef L-E het volgende:
Ook niet eens. Je hebt dat gevoel wel, merk ik. Ik zal wat meer aandacht aan je besteden dan.
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niemand haalt 't bij mijn 4 uur geloof ik..
Ik las je post nog over het resultaat van je gesprek. Nog een extra dikkequote:
Ik soms, ligt eraan waar ik op af moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niemand haalt 't bij mijn 4 uur geloof ik..
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
* -Engel-da is russisch volgens mij.... is toch ja..... vodkaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
Eerst Russisch leren. Zullen we dit oefenen? Met dansje?
Dit.![]()
Dat zou dan best wel eens kunnenquote:
hmm niet echt n handige tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar een wijnproeverij...ook zo vroeg
Je kan ook gewoon "Ja" zeggen hoorquote:
Ik gok zomaar dat het geen 5 uur is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]9 uur beginnen zegt ook niks over hoe vroeg ik op moet staan he....
het resultaat van dat gesprek vind ik nog niet zo erg eigenlijk, die baan past ook gewoon niet bij me. Maar dat ik nu verder niks heb lopen en daardoor m'n weer op mezelf wonen idee weer meer droom word, daar word ik wat neerslachtig van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las je post nog over het resultaat van je gesprek. Nog een extra dikkevoor je
regel het maar, anders moet ik meequote:
Fris mijn geheugen eens op, wat zei ik?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, niet het gevoel. Ik ga af op wat je ooit hebt uitgesproken en nooit hebt teruggenomen.
Het zal mij benieuwen of het drinkbare wijn is, dit eiland staat er nu niet echt om bekend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm niet echt n handige tijd
als het nou champagne was, was het tenminste nog n champagneontbijtje
En dat is een straf?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
regel het maar, anders moet ik mee
ja, zulks één onplezierig gezelschapquote:
Hoe leuk!quote:
Wrom?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het vamdaagvooral een kut klote en tyfusdag
'Vanaf nu ga ik je maar weer negeren'.quote:
bleghquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen of het drinkbare wijn is, dit eiland staat er nu niet echt om bekend.Het ergste is dat ik daarna ook nog eens tot 1 uur 's nachts moet werken....
Lekker is dat hequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
oooquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Tweede keuze zijn kan een straf zijnquote:
Ik meen zelden wat ik zeg. Tenzij ik het wel meen, maar dat bepaal ik pas achteraf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Vanaf nu ga ik je maar weer negeren'.Maar dat was toen je nog verbitterd was in plaats van verliefd.
Jullie zitten waarschijnlijk toch de hele tijd romantisch en verliefd aan elkaar te frunnikenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe leuk!
Rifoki en ik beloven jullie niet te bespioneren, als jij geheim houdt hoe goed ik kan dansen.
Dat is lekker makkelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik meen zelden wat ik zeg. Tenzij ik het wel meen, maar dat bepaal ik pas achteraf.
Echt, om 9 uur?quote:
Of je het nou meende of niet, het bijbehorende gedrag was in lijn met de uitgesproken (on)zin.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
Ik meen zelden wat ik zeg. Tenzij ik het wel meen, maar dat bepaal ik pas achteraf.
Jullie niet danquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie zitten waarschijnlijk toch de hele tijd romantisch en verliefd aan elkaar te frunniken![]()
Oh...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
aah joh, tegen die tijd zijn ze zo lang bij elkaar, dan mogen ze niet meer en-public vozenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie zitten waarschijnlijk toch de hele tijd romantisch en verliefd aan elkaar te frunniken![]()
Ik moet er niet aan denken.. Sowieso ben ik niet van de wijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, om 9 uur?Is mij toch een beetje te vroeg...
Dat doen we niet meer sinds er iemand in een volle Hema tegen Rifoki riep: "HEEJ JOH, VREET DR NIET OP!", dus no worries.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond dat je onaardig deed. Het is eeuwen geleden, dus ik wil nu wel weer normaal doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je het nou meende of niet, het bijbehorende gedrag was in lijn met de uitgesproken (on)zin.
Peuter? Of een vreemde?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doen we niet meer sinds er iemand in een volle Hema tegen Rifoki riep: "HEEJ JOH, VREET DR NIET OP!", dus no worries.
gat-ver-dammequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doen we niet meer sinds er iemand in een volle Hema tegen Rifoki riep: "HEEJ JOH, VREET DR NIET OP!", dus no worries.
Lekker idd, die rookworst van de Hemaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zal wel een vreemde zijn.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie doen wel alsof wij een Fok!stel zijn, maar graag wijs ik jullie er op dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben...quote:
Dat is het enige wat nog rest.. Dus..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie doen wel alsof wij een Fok!stel zijn, maar graag wijs ik jullie er op dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben...
Je zal niet de eerste zijn met internetverkering.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Jullie doen wel alsof wij een Fok!stel zijn, maar graag wijs ik jullie er op dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben...
EN terechtquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Tja, hoe zou dat nu komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dat bedoel ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het ook vies hoor, dat mensen dingen zeggen. Communicatie, brrrrr.
Op een Johnny Depp/Tim Burton-manier.quote:
Sinds wanneer maakt dat uit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik sta normaal al om 6:30 op ..... dus primaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Barbusse het volgende:
Echt, om 9 uur?Is mij toch een beetje te vroeg...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn met internetverkering.
Whoahquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta normaal al om 6:30 op ..... dus prima
*webcam in en achter t fietsenhok aanslingert*quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten we nu ook virtueel zoenen in het digitale fietsenhok?
Yup, en over een tijdje aan de cyberseks.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Barbusse het volgende:
Moeten we nu ook virtueel zoenen in het digitale fietsenhok?
Er is een tijd geweest dat ik er ook zo vroeg uit kwam en moest. Zelfs nog vroeger toen ik om 700 uur en soms om 6.00 uur moest beginnen met werken.. Maar ja er zijn er die er nog vroeger uit moeten. Ik woonde dan nog op 5 minuten fietsen van dat werk gelukkig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta normaal al om 6:30 op ..... dus prima
thanks bosquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Bos81 het volgende:
Knuffel voor Me-Mo (als ze daar wat aan heeft teminste)
Cyberhandjes vasthouden en zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*webcam in en achter t fietsenhok aanslingert*
Daarom moeten jullie dat ZSM doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Begrijpelijk dat je daar niet gelukkig van wordt neequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het resultaat van dat gesprek vind ik nog niet zo erg eigenlijk, die baan past ook gewoon niet bij me. Maar dat ik nu verder niks heb lopen en daardoor m'n weer op mezelf wonen idee weer meer droom word, daar word ik wat neerslachtig van.![]()
Het komt wel, maar duurt langer als ik gehoopt had. Geloof er niet meer in dat nog voor de kerst hier weg ben.
Die kan je dan goed posten in het daarvoor bestemde topicquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
Zal ik foto's maken van ons liefdeskoppel tijdens Caro E.? Leg ik de eerste zoen vast.
Je zei net dat je niet ging spionerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
Zal ik foto's maken van ons liefdeskoppel tijdens Caro E.? Leg ik de eerste zoen vast.
Doe ik toch niet, want ik doe niets stiekem.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zei net dat je niet ging spioneren
Wait, whud?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het resultaat van dat gesprek vind ik nog niet zo erg eigenlijk, die baan past ook gewoon niet bij me. Maar dat ik nu verder niks heb lopen en daardoor m'n weer op mezelf wonen idee weer meer droom word, daar word ik wat neerslachtig van.![]()
Het komt wel, maar duurt langer als ik gehoopt had. Geloof er niet meer in dat nog voor de kerst hier weg ben.
behalve gewoon verder zoeken? nee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je daar niet gelukkig van wordt nee
Heb je een plan voor de komende tijd?
Ho es effequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kan je dan goed posten in het daarvoor bestemde topic![]()
Vervelend Joe... Hopelijk lukt het wel om voor kerst een fijne baan te vindenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
behalve gewoon verder zoeken? nee.
mja, a.s. vrijdag met een oud collega/referentie nog eens kritisch naar m'n CV kijken. Hij heeft meer mensen op die manier geholpen aan een baan te komen zegt hij, dus ben benieuwd.
veel plezier B!quote:
Ja, haha...jaquote:
Redden waarvan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:30 schreef L-E het volgende:
Barb, je mag me tijdens de date smsen voor advies hoor. We zijn vlakbij, kunnen jullie komen redden als nodig.
Van elkaar?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou bij caro emerald ook hopen dat iemand haar tong in mijn oor zou steken, 1 per oor graag
half uur fietsen als ik ga fietsenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat ik er ook zo vroeg uit kwam en moest. Zelfs nog vroeger toen ik om 700 uur en soms om 6.00 uur moest beginnen met werken.. Maar ja er zijn er die er nog vroeger uit moeten. Ik woonde dan nog op 5 minuten fietsen van dat werk gelukkig.
ooh wacht, jij kent dr nog niet irl natuurlijkquote:
Van elkaar, van vervelende stiltes, van dat mens op het podium dat maar blijft zingen waardoor je elkaar niet kan verstaan.quote:
Je hebt je cv bij monsterboards enzo staan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
behalve gewoon verder zoeken? nee.
mja, a.s. vrijdag met een oud collega/referentie nog eens kritisch naar m'n CV kijken. Hij heeft meer mensen op die manier geholpen aan een baan te komen zegt hij, dus ben benieuwd.
Ik hou ervan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou bij caro emerald ook hopen dat iemand haar tong in mijn oor zou steken, 1 per oor graag
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh wacht, jij kent dr nog niet irl natuurlijk
quote:
nationale vacaturebank en monsterboard idd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt je cv bij monsterboards enzo staan?
Lastig hoor. Op een gegeven moment houdt het echt op en is het een kwestie van geduld
Kritisch naar je cv kijken kan nooit kwaad. Maar je wordt wel uitgenodigd voor gesprekken, dus je cv is op zich al goed toch?
Zeg! De zon schijnt nu niet hoor!quote:
quote:
Door blijven zetten kerel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nationale vacaturebank en monsterboard idd.
en de afgelopen maand werd ik inderdaad uitgenodigd, zonder daar zelf iets voor te hoeven doen (alles via intermediairs). Ben ik nogal lui van geworden merk ik nu. Dus maar weer aan de slag deze week.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef PeuRac het volgende:
ooh wacht, jij kent dr nog niet irl natuurlijk
Kijk ook eens bij intermediair.nl en stepstone.nlquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nationale vacaturebank en monsterboard idd.
en de afgelopen maand werd ik inderdaad uitgenodigd, zonder daar zelf iets voor te hoeven doen (alles via intermediairs). Ben ik nogal lui van geworden merk ik nu. Dus maar weer aan de slag deze week.
ik weet het.quote:
Last van een droge huid?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
en ik heb nu al een hekel aan dit weer en vooral deze temperaturen. De jeuk begint nu al![]()
Bij welke Hema spreken we af?quote:
open sollicitaties hebben nog helemaal niks opgeleverd tot nu toe idd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk ook eens bij intermediair.nl en stepstone.nl
Open sollicitaties ging'em niet worden had je al eens gezegd toch?
Owh, en werkenbijhetrijk.nl kun je ook nog proberenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet het.
kostte me gewoon een halve dag om er achter te komen waarom ik me zo down voelde.![]()
Ben er eindelijk achter, maakt het makkelijker er wat aan te doen.
ik heb hem rond middennacht met een zonnebril op gezienquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg! De zon schijnt nu niet hoor!![]()
jup.quote:
Echt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb hem rond middennacht met een zonnebril op gezien
Vaselinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |