Van elkaar, van vervelende stiltes, van dat mens op het podium dat maar blijft zingen waardoor je elkaar niet kan verstaan.quote:
Je hebt je cv bij monsterboards enzo staan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
behalve gewoon verder zoeken? nee.
mja, a.s. vrijdag met een oud collega/referentie nog eens kritisch naar m'n CV kijken. Hij heeft meer mensen op die manier geholpen aan een baan te komen zegt hij, dus ben benieuwd.
Ik hou ervan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou bij caro emerald ook hopen dat iemand haar tong in mijn oor zou steken, 1 per oor graag
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh wacht, jij kent dr nog niet irl natuurlijk
quote:
nationale vacaturebank en monsterboard idd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt je cv bij monsterboards enzo staan?
Lastig hoor. Op een gegeven moment houdt het echt op en is het een kwestie van geduld
Kritisch naar je cv kijken kan nooit kwaad. Maar je wordt wel uitgenodigd voor gesprekken, dus je cv is op zich al goed toch?
Zeg! De zon schijnt nu niet hoor!quote:
quote:
Door blijven zetten kerel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nationale vacaturebank en monsterboard idd.
en de afgelopen maand werd ik inderdaad uitgenodigd, zonder daar zelf iets voor te hoeven doen (alles via intermediairs). Ben ik nogal lui van geworden merk ik nu. Dus maar weer aan de slag deze week.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef PeuRac het volgende:
ooh wacht, jij kent dr nog niet irl natuurlijk
Kijk ook eens bij intermediair.nl en stepstone.nlquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nationale vacaturebank en monsterboard idd.
en de afgelopen maand werd ik inderdaad uitgenodigd, zonder daar zelf iets voor te hoeven doen (alles via intermediairs). Ben ik nogal lui van geworden merk ik nu. Dus maar weer aan de slag deze week.
ik weet het.quote:
Last van een droge huid?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
en ik heb nu al een hekel aan dit weer en vooral deze temperaturen. De jeuk begint nu al![]()
Bij welke Hema spreken we af?quote:
open sollicitaties hebben nog helemaal niks opgeleverd tot nu toe idd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk ook eens bij intermediair.nl en stepstone.nl
Open sollicitaties ging'em niet worden had je al eens gezegd toch?
Owh, en werkenbijhetrijk.nl kun je ook nog proberenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet het.
kostte me gewoon een halve dag om er achter te komen waarom ik me zo down voelde.![]()
Ben er eindelijk achter, maakt het makkelijker er wat aan te doen.
ik heb hem rond middennacht met een zonnebril op gezienquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg! De zon schijnt nu niet hoor!![]()
jup.quote:
Echt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb hem rond middennacht met een zonnebril op gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |