Yup, en over een tijdje aan de cyberseks.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Barbusse het volgende:
Moeten we nu ook virtueel zoenen in het digitale fietsenhok?
Er is een tijd geweest dat ik er ook zo vroeg uit kwam en moest. Zelfs nog vroeger toen ik om 700 uur en soms om 6.00 uur moest beginnen met werken.. Maar ja er zijn er die er nog vroeger uit moeten. Ik woonde dan nog op 5 minuten fietsen van dat werk gelukkig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta normaal al om 6:30 op ..... dus prima
thanks bosquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Bos81 het volgende:
Knuffel voor Me-Mo (als ze daar wat aan heeft teminste)
Cyberhandjes vasthouden en zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*webcam in en achter t fietsenhok aanslingert*
Daarom moeten jullie dat ZSM doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Jullie doen wel alsof wij een Fok!stel zijn, maar graag wijs ik jullie er op dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben...
Begrijpelijk dat je daar niet gelukkig van wordt neequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het resultaat van dat gesprek vind ik nog niet zo erg eigenlijk, die baan past ook gewoon niet bij me. Maar dat ik nu verder niks heb lopen en daardoor m'n weer op mezelf wonen idee weer meer droom word, daar word ik wat neerslachtig van.![]()
Het komt wel, maar duurt langer als ik gehoopt had. Geloof er niet meer in dat nog voor de kerst hier weg ben.
Die kan je dan goed posten in het daarvoor bestemde topicquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
Zal ik foto's maken van ons liefdeskoppel tijdens Caro E.? Leg ik de eerste zoen vast.
Je zei net dat je niet ging spionerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
Zal ik foto's maken van ons liefdeskoppel tijdens Caro E.? Leg ik de eerste zoen vast.
Doe ik toch niet, want ik doe niets stiekem.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zei net dat je niet ging spioneren
Wait, whud?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het resultaat van dat gesprek vind ik nog niet zo erg eigenlijk, die baan past ook gewoon niet bij me. Maar dat ik nu verder niks heb lopen en daardoor m'n weer op mezelf wonen idee weer meer droom word, daar word ik wat neerslachtig van.![]()
Het komt wel, maar duurt langer als ik gehoopt had. Geloof er niet meer in dat nog voor de kerst hier weg ben.
behalve gewoon verder zoeken? nee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je daar niet gelukkig van wordt nee
Heb je een plan voor de komende tijd?
Ho es effequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kan je dan goed posten in het daarvoor bestemde topic![]()
Vervelend Joe... Hopelijk lukt het wel om voor kerst een fijne baan te vindenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
behalve gewoon verder zoeken? nee.
mja, a.s. vrijdag met een oud collega/referentie nog eens kritisch naar m'n CV kijken. Hij heeft meer mensen op die manier geholpen aan een baan te komen zegt hij, dus ben benieuwd.
veel plezier B!quote:
Ja, haha...jaquote:
Redden waarvan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:30 schreef L-E het volgende:
Barb, je mag me tijdens de date smsen voor advies hoor. We zijn vlakbij, kunnen jullie komen redden als nodig.
Van elkaar?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou bij caro emerald ook hopen dat iemand haar tong in mijn oor zou steken, 1 per oor graag
half uur fietsen als ik ga fietsenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat ik er ook zo vroeg uit kwam en moest. Zelfs nog vroeger toen ik om 700 uur en soms om 6.00 uur moest beginnen met werken.. Maar ja er zijn er die er nog vroeger uit moeten. Ik woonde dan nog op 5 minuten fietsen van dat werk gelukkig.
ooh wacht, jij kent dr nog niet irl natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |