En dat is een straf?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
regel het maar, anders moet ik mee
ja, zulks één onplezierig gezelschapquote:
Hoe leuk!quote:
Wrom?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het vamdaagvooral een kut klote en tyfusdag
'Vanaf nu ga ik je maar weer negeren'.quote:
bleghquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen of het drinkbare wijn is, dit eiland staat er nu niet echt om bekend.Het ergste is dat ik daarna ook nog eens tot 1 uur 's nachts moet werken....
Lekker is dat hequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar een wijnproeverij...ook zo vroeg
oooquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet morgen naar een wijnproeverij...ook zo vroeg
Tweede keuze zijn kan een straf zijnquote:
Ik meen zelden wat ik zeg. Tenzij ik het wel meen, maar dat bepaal ik pas achteraf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Vanaf nu ga ik je maar weer negeren'.Maar dat was toen je nog verbitterd was in plaats van verliefd.
Jullie zitten waarschijnlijk toch de hele tijd romantisch en verliefd aan elkaar te frunnikenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe leuk!
Rifoki en ik beloven jullie niet te bespioneren, als jij geheim houdt hoe goed ik kan dansen.
Dat is lekker makkelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik meen zelden wat ik zeg. Tenzij ik het wel meen, maar dat bepaal ik pas achteraf.
Echt, om 9 uur?quote:
Of je het nou meende of niet, het bijbehorende gedrag was in lijn met de uitgesproken (on)zin.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
Ik meen zelden wat ik zeg. Tenzij ik het wel meen, maar dat bepaal ik pas achteraf.
Jullie niet danquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie zitten waarschijnlijk toch de hele tijd romantisch en verliefd aan elkaar te frunniken![]()
Oh...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
aah joh, tegen die tijd zijn ze zo lang bij elkaar, dan mogen ze niet meer en-public vozenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie zitten waarschijnlijk toch de hele tijd romantisch en verliefd aan elkaar te frunniken![]()
Ik moet er niet aan denken.. Sowieso ben ik niet van de wijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, om 9 uur?Is mij toch een beetje te vroeg...
Dat doen we niet meer sinds er iemand in een volle Hema tegen Rifoki riep: "HEEJ JOH, VREET DR NIET OP!", dus no worries.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond dat je onaardig deed. Het is eeuwen geleden, dus ik wil nu wel weer normaal doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je het nou meende of niet, het bijbehorende gedrag was in lijn met de uitgesproken (on)zin.
Peuter? Of een vreemde?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doen we niet meer sinds er iemand in een volle Hema tegen Rifoki riep: "HEEJ JOH, VREET DR NIET OP!", dus no worries.
gat-ver-dammequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doen we niet meer sinds er iemand in een volle Hema tegen Rifoki riep: "HEEJ JOH, VREET DR NIET OP!", dus no worries.
Lekker idd, die rookworst van de Hemaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zal wel een vreemde zijn.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie doen wel alsof wij een Fok!stel zijn, maar graag wijs ik jullie er op dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben...quote:
Dat is het enige wat nog rest.. Dus..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie doen wel alsof wij een Fok!stel zijn, maar graag wijs ik jullie er op dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben...
Je zal niet de eerste zijn met internetverkering.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Jullie doen wel alsof wij een Fok!stel zijn, maar graag wijs ik jullie er op dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben...
EN terechtquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Tja, hoe zou dat nu komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dat bedoel ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het ook vies hoor, dat mensen dingen zeggen. Communicatie, brrrrr.
Op een Johnny Depp/Tim Burton-manier.quote:
Sinds wanneer maakt dat uit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik sta normaal al om 6:30 op ..... dus primaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Barbusse het volgende:
Echt, om 9 uur?Is mij toch een beetje te vroeg...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn met internetverkering.
Whoahquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta normaal al om 6:30 op ..... dus prima
*webcam in en achter t fietsenhok aanslingert*quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten we nu ook virtueel zoenen in het digitale fietsenhok?
Yup, en over een tijdje aan de cyberseks.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Barbusse het volgende:
Moeten we nu ook virtueel zoenen in het digitale fietsenhok?
Er is een tijd geweest dat ik er ook zo vroeg uit kwam en moest. Zelfs nog vroeger toen ik om 700 uur en soms om 6.00 uur moest beginnen met werken.. Maar ja er zijn er die er nog vroeger uit moeten. Ik woonde dan nog op 5 minuten fietsen van dat werk gelukkig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta normaal al om 6:30 op ..... dus prima
thanks bosquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Bos81 het volgende:
Knuffel voor Me-Mo (als ze daar wat aan heeft teminste)
Cyberhandjes vasthouden en zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*webcam in en achter t fietsenhok aanslingert*
Daarom moeten jullie dat ZSM doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Begrijpelijk dat je daar niet gelukkig van wordt neequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het resultaat van dat gesprek vind ik nog niet zo erg eigenlijk, die baan past ook gewoon niet bij me. Maar dat ik nu verder niks heb lopen en daardoor m'n weer op mezelf wonen idee weer meer droom word, daar word ik wat neerslachtig van.![]()
Het komt wel, maar duurt langer als ik gehoopt had. Geloof er niet meer in dat nog voor de kerst hier weg ben.
Die kan je dan goed posten in het daarvoor bestemde topicquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
Zal ik foto's maken van ons liefdeskoppel tijdens Caro E.? Leg ik de eerste zoen vast.
Je zei net dat je niet ging spionerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
Zal ik foto's maken van ons liefdeskoppel tijdens Caro E.? Leg ik de eerste zoen vast.
Doe ik toch niet, want ik doe niets stiekem.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zei net dat je niet ging spioneren
Wait, whud?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het resultaat van dat gesprek vind ik nog niet zo erg eigenlijk, die baan past ook gewoon niet bij me. Maar dat ik nu verder niks heb lopen en daardoor m'n weer op mezelf wonen idee weer meer droom word, daar word ik wat neerslachtig van.![]()
Het komt wel, maar duurt langer als ik gehoopt had. Geloof er niet meer in dat nog voor de kerst hier weg ben.
behalve gewoon verder zoeken? nee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je daar niet gelukkig van wordt nee
Heb je een plan voor de komende tijd?
Ho es effequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kan je dan goed posten in het daarvoor bestemde topic![]()
Vervelend Joe... Hopelijk lukt het wel om voor kerst een fijne baan te vindenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
behalve gewoon verder zoeken? nee.
mja, a.s. vrijdag met een oud collega/referentie nog eens kritisch naar m'n CV kijken. Hij heeft meer mensen op die manier geholpen aan een baan te komen zegt hij, dus ben benieuwd.
veel plezier B!quote:
Ja, haha...jaquote:
Redden waarvan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:30 schreef L-E het volgende:
Barb, je mag me tijdens de date smsen voor advies hoor. We zijn vlakbij, kunnen jullie komen redden als nodig.
Van elkaar?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou bij caro emerald ook hopen dat iemand haar tong in mijn oor zou steken, 1 per oor graag
half uur fietsen als ik ga fietsenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat ik er ook zo vroeg uit kwam en moest. Zelfs nog vroeger toen ik om 700 uur en soms om 6.00 uur moest beginnen met werken.. Maar ja er zijn er die er nog vroeger uit moeten. Ik woonde dan nog op 5 minuten fietsen van dat werk gelukkig.
ooh wacht, jij kent dr nog niet irl natuurlijkquote:
Van elkaar, van vervelende stiltes, van dat mens op het podium dat maar blijft zingen waardoor je elkaar niet kan verstaan.quote:
Je hebt je cv bij monsterboards enzo staan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
behalve gewoon verder zoeken? nee.
mja, a.s. vrijdag met een oud collega/referentie nog eens kritisch naar m'n CV kijken. Hij heeft meer mensen op die manier geholpen aan een baan te komen zegt hij, dus ben benieuwd.
Ik hou ervan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou bij caro emerald ook hopen dat iemand haar tong in mijn oor zou steken, 1 per oor graag
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh wacht, jij kent dr nog niet irl natuurlijk
quote:
nationale vacaturebank en monsterboard idd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt je cv bij monsterboards enzo staan?
Lastig hoor. Op een gegeven moment houdt het echt op en is het een kwestie van geduld
Kritisch naar je cv kijken kan nooit kwaad. Maar je wordt wel uitgenodigd voor gesprekken, dus je cv is op zich al goed toch?
Zeg! De zon schijnt nu niet hoor!quote:
quote:
Door blijven zetten kerel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nationale vacaturebank en monsterboard idd.
en de afgelopen maand werd ik inderdaad uitgenodigd, zonder daar zelf iets voor te hoeven doen (alles via intermediairs). Ben ik nogal lui van geworden merk ik nu. Dus maar weer aan de slag deze week.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef PeuRac het volgende:
ooh wacht, jij kent dr nog niet irl natuurlijk
Kijk ook eens bij intermediair.nl en stepstone.nlquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nationale vacaturebank en monsterboard idd.
en de afgelopen maand werd ik inderdaad uitgenodigd, zonder daar zelf iets voor te hoeven doen (alles via intermediairs). Ben ik nogal lui van geworden merk ik nu. Dus maar weer aan de slag deze week.
ik weet het.quote:
Last van een droge huid?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
en ik heb nu al een hekel aan dit weer en vooral deze temperaturen. De jeuk begint nu al![]()
Bij welke Hema spreken we af?quote:
open sollicitaties hebben nog helemaal niks opgeleverd tot nu toe idd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk ook eens bij intermediair.nl en stepstone.nl
Open sollicitaties ging'em niet worden had je al eens gezegd toch?
Owh, en werkenbijhetrijk.nl kun je ook nog proberenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet het.
kostte me gewoon een halve dag om er achter te komen waarom ik me zo down voelde.![]()
Ben er eindelijk achter, maakt het makkelijker er wat aan te doen.
ik heb hem rond middennacht met een zonnebril op gezienquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg! De zon schijnt nu niet hoor!![]()
jup.quote:
Echt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb hem rond middennacht met een zonnebril op gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |