En dat is een straf?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
regel het maar, anders moet ik mee
ja, zulks één onplezierig gezelschapquote:
Hoe leuk!quote:
Wrom?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het vamdaagvooral een kut klote en tyfusdag
'Vanaf nu ga ik je maar weer negeren'.quote:
bleghquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen of het drinkbare wijn is, dit eiland staat er nu niet echt om bekend.Het ergste is dat ik daarna ook nog eens tot 1 uur 's nachts moet werken....
Lekker is dat hequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar een wijnproeverij...ook zo vroeg
oooquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet morgen naar een wijnproeverij...ook zo vroeg
Tweede keuze zijn kan een straf zijnquote:
Ik meen zelden wat ik zeg. Tenzij ik het wel meen, maar dat bepaal ik pas achteraf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Vanaf nu ga ik je maar weer negeren'.Maar dat was toen je nog verbitterd was in plaats van verliefd.
Jullie zitten waarschijnlijk toch de hele tijd romantisch en verliefd aan elkaar te frunnikenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe leuk!
Rifoki en ik beloven jullie niet te bespioneren, als jij geheim houdt hoe goed ik kan dansen.
Dat is lekker makkelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik meen zelden wat ik zeg. Tenzij ik het wel meen, maar dat bepaal ik pas achteraf.
Echt, om 9 uur?quote:
Of je het nou meende of niet, het bijbehorende gedrag was in lijn met de uitgesproken (on)zin.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
Ik meen zelden wat ik zeg. Tenzij ik het wel meen, maar dat bepaal ik pas achteraf.
Jullie niet danquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie zitten waarschijnlijk toch de hele tijd romantisch en verliefd aan elkaar te frunniken![]()
Oh...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
aah joh, tegen die tijd zijn ze zo lang bij elkaar, dan mogen ze niet meer en-public vozenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie zitten waarschijnlijk toch de hele tijd romantisch en verliefd aan elkaar te frunniken![]()
Ik moet er niet aan denken.. Sowieso ben ik niet van de wijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, om 9 uur?Is mij toch een beetje te vroeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |