quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, maar ik ben met 1!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Zucht, luister nou eens naar hoe hij dat zegt! Dat zijn er duidelijk twee hoor.
Ik wist ook niet eens waar het over ging.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk geen idee waar L-E negers laat komen.
quote:
Als je een uur moet reizen kun je ergens na 7'en je bed uit rollen. Ik vind dat nogal meevallen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel als je een eindje moet reizen
Niemand haalt 't bij mijn 4 uur geloof ik..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Om 9 uur beginnen en dat 'vroeg opstaan' noemen:.
Nee, niet het gevoel. Ik ga af op wat je ooit hebt uitgesproken en nooit hebt teruggenomen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef L-E het volgende:
Ook niet eens. Je hebt dat gevoel wel, merk ik. Ik zal wat meer aandacht aan je besteden dan.
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niemand haalt 't bij mijn 4 uur geloof ik..
Ik las je post nog over het resultaat van je gesprek. Nog een extra dikkequote:
Ik soms, ligt eraan waar ik op af moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niemand haalt 't bij mijn 4 uur geloof ik..
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Om 9 uur beginnen en dat 'vroeg opstaan' noemen:.
* -Engel-da is russisch volgens mij.... is toch ja..... vodkaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef Natalie78 het volgende:
Eerst Russisch leren. Zullen we dit oefenen? Met dansje?
Dit.![]()
Dat zou dan best wel eens kunnenquote:
hmm niet echt n handige tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar een wijnproeverij...ook zo vroeg
Je kan ook gewoon "Ja" zeggen hoorquote:
Ik gok zomaar dat het geen 5 uur is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]9 uur beginnen zegt ook niks over hoe vroeg ik op moet staan he....
het resultaat van dat gesprek vind ik nog niet zo erg eigenlijk, die baan past ook gewoon niet bij me. Maar dat ik nu verder niks heb lopen en daardoor m'n weer op mezelf wonen idee weer meer droom word, daar word ik wat neerslachtig van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las je post nog over het resultaat van je gesprek. Nog een extra dikkevoor je
regel het maar, anders moet ik meequote:
Fris mijn geheugen eens op, wat zei ik?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, niet het gevoel. Ik ga af op wat je ooit hebt uitgesproken en nooit hebt teruggenomen.
Het zal mij benieuwen of het drinkbare wijn is, dit eiland staat er nu niet echt om bekend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm niet echt n handige tijd
als het nou champagne was, was het tenminste nog n champagneontbijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |