Dat doen we niet meer sinds er iemand in een volle Hema tegen Rifoki riep: "HEEJ JOH, VREET DR NIET OP!", dus no worries.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie zitten waarschijnlijk toch de hele tijd romantisch en verliefd aan elkaar te frunniken![]()
Ik vond dat je onaardig deed. Het is eeuwen geleden, dus ik wil nu wel weer normaal doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je het nou meende of niet, het bijbehorende gedrag was in lijn met de uitgesproken (on)zin.
Peuter? Of een vreemde?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doen we niet meer sinds er iemand in een volle Hema tegen Rifoki riep: "HEEJ JOH, VREET DR NIET OP!", dus no worries.
gat-ver-dammequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doen we niet meer sinds er iemand in een volle Hema tegen Rifoki riep: "HEEJ JOH, VREET DR NIET OP!", dus no worries.
Lekker idd, die rookworst van de Hemaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zal wel een vreemde zijn.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie doen wel alsof wij een Fok!stel zijn, maar graag wijs ik jullie er op dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben...quote:
Dat is het enige wat nog rest.. Dus..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie doen wel alsof wij een Fok!stel zijn, maar graag wijs ik jullie er op dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben...
Je zal niet de eerste zijn met internetverkering.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Jullie doen wel alsof wij een Fok!stel zijn, maar graag wijs ik jullie er op dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben...
EN terechtquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Tja, hoe zou dat nu komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dat bedoel ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het ook vies hoor, dat mensen dingen zeggen. Communicatie, brrrrr.
Op een Johnny Depp/Tim Burton-manier.quote:
Sinds wanneer maakt dat uit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik sta normaal al om 6:30 op ..... dus primaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Barbusse het volgende:
Echt, om 9 uur?Is mij toch een beetje te vroeg...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn met internetverkering.
Whoahquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta normaal al om 6:30 op ..... dus prima
*webcam in en achter t fietsenhok aanslingert*quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten we nu ook virtueel zoenen in het digitale fietsenhok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |