Tenzij jij truukjes kan met je armen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat met onze Whatsapp affaire....
Misschien moet je het ff over een andere boeg gooienquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat met onze Whatsapp affaire....
Wie troep maakt ruimt het zelf maar opquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die stak zn hoofd om de deur? ' alles ok' dus ik verder kotsen en weg wassie weer
hijs zo sociaal
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Natalie78 het volgende:
Uhuh. Lekker dingski met cocktailski's!
Wat voor truukjes?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Tenzij jij truukjes kan met je armen?
ik rook niet, toen niet, nu niet, ooit nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh Joe, what have you been smoking?
Nee, de laatste keer dat ik een dame over de andere boeg gooide werd ze wel heel erg nat....quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien moet je het ff over een andere boeg gooien
Echt welquote:
quote:
Hellow!quote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer dat ik een dame over de andere boeg gooide werd ze wel heel erg nat....
Doe je goed!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik rook niet, toen niet, nu niet, ooit niet(had ik toch bijna nooit niet getypt hè, maar kon me nog inhouden. oh ik ben zo scherp
)
Oh, doe maar niet dan!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer dat ik een dame over de andere boeg gooide werd ze wel heel erg nat....
Je gooide d'r uit een boot 't water in?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nu ik nogquote:
Heb je haar toen gered?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Natalie78 het volgende:
Engel! Leg eens uit!![]()
Ik ga even met mijn ogen knipperen.
Peu!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Hey Barb![]()
@JB, wat is er mis met je M&M's ??
ik heb hier trouwens 2 kg aan Smarties liggen die voor in de McFlurry bedoeld zijn
Zullen we dit even via pm bespreken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat Natalie bedoeld is:
kan je flairen met flessen sterke drank?
In sec's onze drankje maken?
Kan je geil lachen ????
Kortom flairen en flirten
Ik hoor dat ik geld opzij moet zetten voor een cursus cocktails maken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat Natalie bedoeld is:
kan je flairen met flessen sterke drank?
In sec's onze drankje maken?
Kan je geil lachen ????
Kortom flairen en flirten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |