Ik lik liever jou leeg dan een pot pindakaas.quote:
Doe dat maar op je boterham,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dit gaat zeker niet meer over rummikubquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh ja. Probeer ik die Ruste regelen en dan maak jij de opnames. Wow this meet is gonna rock!
Met pindakaas? Gadverdamme man!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt... liever slagroom of chocola
Niveautje heren!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lik liever jou leeg dan een pot pindakaas.
Zoiets?
Nee, hij zegt dat ie met pindakaas niks kan, dus ik zeg klopt, liever slagroom of chocolaquote:
Zeg, jij bent degene die over pindakaas begint anders.quote:
Ja klopt en ik deed net of ik dat niet begreep.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat ie met pindakaas niks kan, dus ik zeg klopt, liever slagroom of chocola
LDG=LittleDrummerGirl deed netquote:
Ho. Het was een test en pindakaas was het eerste dat in me opkwam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, jij bent degene die over pindakaas begint anders.
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO RIFOKI...... waaaaaar ben je!!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef L-E het volgende:
Een er-is-niets-aan-de-hand-maar-toch-wil-ik-dat-iemandinhetbijzonder-even-bij-me-is-om-me-te-knuffelen-bui. Soms vind ik het leven gewoon stom. Zonder reden. Of met. Ik weet het niet goed.
Jammer dat je het wel begrijpt... anders had ik het wel laten zien aan jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja klopt en ik deed net of ik dat niet begreep.
O ja tuurlijk, dacht even dat Natalie de zieke was..quote:
Een boterham was beter geweestquote:
Geen striprummikub?quote:
Ja. En test geslaagd lijkt mijquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ho. Het was een test en pindakaas was het eerste dat in me opkwam.
Dat bedoel ik. Als je als eerst met pindakaas komt dan ben je echt zo'n type die de hele dag aan seks denkt. Geeft nou maar gewoon toe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Natalie78 het volgende:
Ho. Het was een test en pindakaas was het eerste dat in me opkwam.
dan kan je toch zien wat er op het plankje staatquote:
Die ligt lekker te slapen. Mannen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO RIFOKI...... waaaaaar ben je!!!!!!
L-E heeft knuffels nodig en VEUL
Neuhquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Grof geld?
Dan regel ik zeker even die Rus.
Ook leuk, maar dat zou ik nooit doen, spelen om geld. Niks voor mij en ik heb niet zo veel geld, dus kan het beter niet vergokken.quote:
JAquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Natalie78 het volgende:
Oh ja. Probeer ik die Ruste regelen en dan maak jij de opnames. Wow this meet is gonna rock!
je krijgt ze niet op alfabetische volgordequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
kan iemand m'n M&M's repareren? ze doen het niet
ook de pot koffiemelk poeder uit je handen laten vallen?quote:
Uhuh. Lekker dingski met cocktailski's!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
kom maar op met dat Lekkkkkkkerreeeeeee ding
Of er zitten allemaal W's in het zakje. Dat heb ik wel es gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
je krijgt ze niet op alfabetische volgorde
die stak zn hoofd om de deur? ' alles ok' dus ik verder kotsen en weg wassie weerquote:
Zo wordt het nooit wat met onze Whatsapp affaire....quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Uhuh. Lekker dingski met cocktailski's!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of er zitten allemaal W's in het zakje. Dat heb ik wel es gehad.
Jees. Daar heb je ook niet veel aan dan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die stak zn hoofd om de deur? ' alles ok' dus ik verder kotsen en weg wassie weer
hijs zo sociaal
Euh Joe, what have you been smoking?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
kan iemand m'n M&M's repareren? ze doen het niet
oh das minderquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die stak zn hoofd om de deur? ' alles ok' dus ik verder kotsen en weg wassie weer
hijs zo sociaal
Duidelijk geen Max Hardcore fan die huisgenoot.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
hijs zo sociaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |