ik ken het gevoelquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef L-E het volgende:
Een er-is-niets-aan-de-hand-maar-toch-wil-ik-dat-iemandinhetbijzonder-even-bij-me-is-om-me-te-knuffelen-bui. Soms vind ik het leven gewoon stom. Zonder reden. Of met. Ik weet het niet goed.
quote:
En dan krijg ik het steeds naar m'n hoofd dat ik erg benquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam even niet verder dan "Ik bied mezelf aan.."
Je had familie van 'm kunnen zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
En dan krijg ik het steeds naar m'n hoofd dat ik erg ben
Jij bent nog ergerquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Echt alles is hier dubbelzinnig he? In Singles?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam even niet verder dan "Ik bied mezelf aan.."
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg geen nee, gelukkig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ken het gevoelerg onprettig om dan nee op rekest te krijgen.
nu niet meerquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je ging net naar de shoarma boer zei je?
Ooooh ik ken die. Kom.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef L-E het volgende:
Een er-is-niets-aan-de-hand-maar-toch-wil-ik-dat-iemandinhetbijzonder-even-bij-me-is-om-me-te-knuffelen-bui. Soms vind ik het leven gewoon stom. Zonder reden. Of met. Ik weet het niet goed.
Niet alles hoor. Sommige zeggen het gewoon direct dat ze een beurt nodig hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt alles is hier dubbelzinnig he? In Singles?![]()
Oo nee, daar ben ik niet mee bezigquote:
Nee, dat moet je inderdaad ook niet hebben..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg geen nee, gelukkig.
@Bos: ja, maar zo'n bui gaat dan verder in iksterfvanverdrietalsmijnkinddoodgaat, dus dan heb je dat gezeur weer.
Dan kots je meteen weerquote:
Waarom is het danquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo nee, daar ben ik niet mee bezig
Iets met LDG ofzoquote:
Op verzoek écht alles jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt alles is hier dubbelzinnig he? In Singles?![]()
Dan wil ik bij jou in het teamquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
Daar komen we vast wel uit. Meerdere teams. Of ik bied mezelf aan als Rummicaptain.
Jou testenquote:
*brings back the memoriesquote:
Klopt... liever slagroom of chocolaquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jou testen![]()
Met pindakaas kan ik daar weer niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |