Daar komen we vast wel uit. Meerdere teams. Of ik bied mezelf aan als Rummicaptain.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat kan toch maar met 4 spelers tegelijk. Je hebt al jezelf, Myr, Auto en Natalie.. Dan val ik dus af
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar komen we vast wel uit. Meerdere teams. Of ik bied mezelf aan als Rummicaptain.
Mooiquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar komen we vast wel uit. Meerdere teams. Of ik bied mezelf aan als Rummicaptain.
Sorry, ik kwam even niet verder dan "Ik bied mezelf aan.."quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam even niet verder dan "Ik bied mezelf aan.."
Daar stopte ik ook al met lezenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam even niet verder dan "Ik bied mezelf aan.."
Je ging net naar de shoarma boer zei je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:en toen stond ik ineens te kotsen in de keuken... Echt als ik weer ziek word word ik gek
En lucht het op?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:en toen stond ik ineens te kotsen in de keuken... Echt als ik weer ziek word word ik gek
Dat is lastig, of probeer gewoon aan leuke dingen te denken aan je kind bijvoorbeeld.. Misschien dat dat helpt..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef L-E het volgende:
Een er-is-niets-aan-de-hand-maar-toch-wil-ik-dat-iemandinhetbijzonder-even-bij-me-is-om-me-te-knuffelen-bui. Soms vind ik het leven gewoon stom. Zonder reden. Of met. Ik weet het niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |