Dan moet je ook gewoon niet knipperen!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:23 schreef Natalie78 het volgende:
Sodeju ik knipper met mijn ogen en bijna weer een deel vol.
Waarom knipper je dan ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:23 schreef Natalie78 het volgende:
Sodeju ik knipper met mijn ogen en bijna weer een deel vol.
Spuit elf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:26 schreef PeuRac het volgende:
zal ik dan ook maar even zeggen dat ze niet moet knipperen?
Ik heb er helaas niet echt gesproken alleen gezegd dat ik bos was en dat ze het wel leuk vond om er nu een gezicht achter te weten. Maar ze leek me wel een leuke meid.quote:
Dat deed ik regelmatig met de begeleiding op mijn vorige woonplek. Ik won bijna altijd van hunquote:
Tofquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat een rummikub mini meet organiseren
Is goed hoor...quote:
Drie maanden al? Tering!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje hoor. Wij zijn nu, na drie maanden, een beetje aan het normaliseren. Niet meer elke vrije minuut contact zoeken, en hoewel dat heel gewoon is vind ik het soms een tikje lastig. Maar in het begin wordt je zo overstelpt met aandacht dat het even aanpassen is als dat normalere vormen aanneemt.
Maar dat kan toch maar met 4 spelers tegelijk. Je hebt al jezelf, Myr, Auto en Natalie.. Dan val ik dus afquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat een rummikub mini meet organiseren
Jaaaa!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is goed hoor...
Aanmeldingen via PM
Disclaimer: ja, heren mogen ook
Doen we gewoon 2 rummikub tafelsquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat kan toch maar met 4 spelers tegelijk. Je hebt al jezelf, Myr, Auto en Natalie.. Dan val ik dus af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |