quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was 't! Roze pluizig konijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@tijn, als jij denkt het te snappen, mag je dat ff in mn PM box gooien, denk dat je iets anders in je hoofd hebt namelijk
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Thee drinken! Doe ik ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
wie weet er nog iets leuks te doen voor vanavond?Kan morgen uitslapen!
![]()
![]()
zuipen vanavond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
![]()
Intendedquote:
Fokken!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
![]()
Oh das wel stoerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]Ik weet dat omdat er nog advertenties van in die oude Tina's staan waar ik gister nog over postte.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Thee zuipen, wat een top plan!
Nee, je bent kapot dus maak ik je weerquote:
ik voel alleen kou en donker en eenzaamheid.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Fokken!
Mij 200 PM's sturen.
Zeuren dat ik niet snel genoeg reageer op een PM.
Kom eens uit die darkroom dan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik voel alleen kou en donker en eenzaamheid.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, je bent kapot dus maak ik je weer
quote:
+1quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Under_Score het volgende:
[..]
in een darkroom valt nog wat te beleven, heb ik gehoord.quote:
Zeven. Is echt teveel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maken wij er toch wij van?
7 poezen![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Jaaah.. Was met zo'n gast op een motor enzo..quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik weet er zo in ene nu je dat zo zegt nog 1!
Melk! De witte motor.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:27 schreef PeuRac het volgende:
Anders is dit gewoon even het tuin ornament van twee vriendinnen die nu in Suriname wonenHier kan dat het ook. Vis als in een handeling die in de slaapkamer thuis hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@tijn, als jij denkt het te snappen, mag je dat ff in mn PM box gooien, denk dat je iets anders in je hoofd hebt namelijk
Dus je gaat accord met mijn voorstelquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat ga ik doen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Fokken!
Mij 200 PM's sturen.
Zeuren dat ik niet snel genoeg reageer op een PM.
Goh dat je die link zomaar uit je mouw schudt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaaah.. Was met zo'n gast op een motor enzo..
Ik zou het zelfs 'mieters' willen noemen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Thee zuipen, wat een top plan!
The story of my lifequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Under_Score het volgende:
[..]
tsja, dat heb je als alles tegen lijkt te zitten.quote:
Ja euh.. Ik was toen ik jonger was redelijk tv verslaafdquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh dat je die link zomaar uit je mouw schudt.
Doeiquote:
Mieters gaat mij een step te ver, maar dolletjes is zeker op zijn minst de juiste benaming!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs 'mieters' willen noemen.
Haha, ik snap je.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh.. Ik was toen ik jonger was redelijk tv verslaafd
alles komt goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
tsja, dat heb je als alles tegen lijkt te zitten.
telkens als ik een sprankje hoop zie dan wordt dat bruut kapotgemaakt. soms door mezelf en soms door anderen.
ik probeer optimistisch te zijn, maar echt geholpen heeft het tot nu toe niet.
ach ja, gelukkig heb ik een lekker kopje the en een stapel leuke films.
Niet liegen, je probeert helemaal niet optimistisch te zijn. In ieders leven is hoop te vinden, dat je ervoor kiest dat niet te zien maakt je niet bepaald een optimist.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
tsja, dat heb je als alles tegen lijkt te zitten.
telkens als ik een sprankje hoop zie dan wordt dat bruut kapotgemaakt. soms door mezelf en soms door anderen.
ik probeer optimistisch te zijn, maar echt geholpen heeft het tot nu toe niet.
ach ja, gelukkig heb ik een lekker kopje the en een stapel leuke films.
dat geloof ik wel, maar het kan mij niet snel genoeg gebeurenquote:
Het is not my cup of tea.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs 'mieters' willen noemen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:26 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn op Q.!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Q. aanbidden.
! Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Het snelste topic van FOK!
Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Het is hier geen datingtopic, dus behandel elkaar met respect.
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Van pot kun je ook thee zettenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:38 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah, now pot is a whole different story.
Dat kan heul niet Pantera is al jaren doodquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:39 schreef Under_Score het volgende:
ff mijn nieuwe pantera CD digitaliseren.
Die ben je nu aan het kijken?quote:
Wow, scherp!quote:
Een Keulse pot!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:37 schreef Under_Score het volgende:
potdikkie, een potige pot met thee!
Helaas wel ja. Cemetary Gates en Walk. en natuurlijk veel meerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan heul niet Pantera is al jaren dood
Wie Q en snuit? Of mannen in het algemeen?quote:
Dat eerste.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie Q en snuit? Of mannen in het algemeen?
RIP Dimequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Cemetary Gates en Walk. en natuurlijk veel meer
Ik moest net al huilenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, die hebben Rifoki en ik zaterdag gekeken. Slecht he?
gloedjenieuwe Cowboys from hell versie met 3 CD'squote:Op maandag 18 oktober 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan heul niet Pantera is al jaren dood
Je kent mij nog niet daar vallen zij bij in het nietquote:
Ja, stomme "fan" . Al was Pantera toen al uit elkaar..quote:
Die wil ik ook wel hebben inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
gloedjenieuwe Cowboys from hell versie met 3 CD'snormale CfH, Life versies van de nummers en demo versies!
http://www.bol.com/nl/p/m(...)010502881/index.html
proestquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kent mij nog niet daar vallen zij bij in het niet
Dude.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kent mij nog niet daar vallen zij bij in het niet
+1quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, stomme "fan" . Al was Pantera toen al uit elkaar..
Ongelovigequote:
Is t ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben ons echt zitten verbijten, jezus, wat een draak van een film.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn blik ten opzichte van mannen is vertroebeld, neem het me niet kwalijk.
En het volgende seizoen is nog leukerquote:
Is de meet weer een week verschoven? weet niet of ik dan kan, zie ik tegen die tijd wel.,quote:
Ja, dat laatste ben ik met je eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is t ook
Maar ik ben in zo'n ongelofelijke jankbui
En Gerard Butler
Je ging toch thee roken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja kak, nog steeds niets te doen!
Komt ie weer: Requiem for a dream.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat laatste ben ik met je eens.
Ik ga denk ik The Fountain kopen trouwens. Iemand met goede filmsmaak nog tips wat ik móet gaan kijken?
Ga je nagels doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja kak, nog steeds niets te doen!
ja gaafquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt ie weer: Requiem for a dream.
Aerosmith heeft er zelfs over gezongenquote:
Zoutelandequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan je heerlijk uitwaaien?
Vereiste is dat het aan het water moet zijn. Liefst zee, rivier mag maar dat is het net niet.
http://www.gotothespot.com/quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Vereiste is dat het aan het water moet zijn. Liefst zee, rivier mag maar dat is het net niet.
Damn, zover had ik nog niet eens gedacht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Een pot thee. Thee pot. Pot. Thee.
Waar dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aerosmith heeft er zelfs over gezongen
Oostende, Belgie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Scheveningen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ergens tussen Sluis en Den Helderquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Eensquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ja, had E_M t ook al over.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schevedingenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Whatsapp! Gratis en werkt zo fijn!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, vorige maand op de helft van die maand al tientallen euro's over mijn bundel, nu extra 1000 sms bundel...heb ik nu nog 1100 smsjes over.
langs de gehele kust iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens tussen Sluis en Den Helder
Is dat niet met een dinges telefoon...smartphone?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Whatsapp! Gratis en werkt zo fijn!
Whatsapp is tof.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
De Zeeuwse kust.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
langs de gehele kust idd
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Whatsapp!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het scheelt al wel dat je zo'n smsbundel van 1000 er zo uit hebt (althans, bij HI wel)quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, vorige maand op de helft van die maand al tientallen euro's over mijn bundel, nu extra 1000 sms bundel...heb ik nu nog 1100 smsjes over.
The one and only. The iPhone.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat niet met een dinges telefoon...smartphone?
Ik weet de titel van het nummer niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn, zover had ik nog niet eens gedacht.
[..]
Waar dan?
Gewoon bovenop een hoog gebouw gaan staan, vang je veel wind.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Amsterdam kan ook. waait hier enorm. Altijd.
Niet alleen met een iPhone hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
The one and only. The iPhone.I phone, you phone, we phone.
Amsterdam kan ook. waait hier enorm. Altijd.quote:
Whatsapp roeleert!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Q.Phone.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
iPhonequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nah, kweet niet. Deze maand valt het tegen wat ik gebruik. Vriend smst nu minder (en dan moet ik oppassen dat ik daar niet onzeker van wordt).quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het scheelt al wel dat je zo'n smsbundel van 1000 er zo uit hebt (althans, bij HI wel)
waar de liefde van de lust, steeds maar weer zal gaan verliezen, omdat men nooit kan kiezen, tussen goed en niet zo kwaaaaaaaaadquote:
Zullen we whatsapp buddies worden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
You share the love? Fijn he? En dan smilies erbij van Emoji.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
langs de gehele kust idd
Schiet ik ook niets mee op!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet de titel van het nummer niet.
Dat is wel heel direct. Ga je altijd zo snel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zullen we whatsapp buddies worden?
Je moet het maar eens uitrekenen als je je rekening hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, kweet niet. Deze maand valt het tegen wat ik gebruik. Vriend smst nu minder (en dan moet ik oppassen dat ik daar niet onzeker van wordt).
Hoe moet je elkaar anders leren kennen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is wel heel direct. Ga je altijd zo snel?![]()
![]()
Ja, maar heuj!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is wel heel direct. Ga je altijd zo snel?![]()
![]()
Zij heet. Damn, Doortje?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een docent van mijn school is met hem getrouwd!Weet ik pas sinds vorige week.
Subtiel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zullen we whatsapp buddies worden?
Die stem gaat nog wel. Die teksten waar gaan ze over?quote:
Maar dan moet ik naar hi....quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet het maar eens uitrekenen als je je rekening hebt.
Bij HI betaal je bijv. 0.09 cent voor een SMS en voor een bundel betaal je ¤9,95.
¤9,95 / ¤0.09 = 111 (afgerond) smsjes en daar zit je echt wel aan in een maand
De. Liefde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die stem gaat nog wel. Die teksten waar gaan ze over?
over niksquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh wel zoiets ja....Door Jakobsen ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zij heet. Damn, Doortje?
Ik was ooit lid van de fanclub.![]()
Ik heb ook altijd een bundel van 1000 SMSjes er bij, ik SMS toch wel minimaal 300 per maand, dat komt wel op. En soms pieken tot over de 1000.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet het maar eens uitrekenen als je je rekening hebt.
Bij HI betaal je bijv. 0.09 cent voor een SMS en voor een bundel betaal je ¤9,95.
¤9,95 / ¤0.09 = 111 (afgerond) smsjes en daar zit je echt wel aan in een maand
/Care. Dat moest je aan The Doors ook niet vragen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeh, dat gaat niet bij hem hoor!quote:
Whatsapp is gratis.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar hi....
Ik betaal nu 25 euro voor 1500 smsjes. Vorige maand dus finaal te kort, nu teveel over. Anders betaalde ik 15 voor 500 sms/bel minuten.
Blof kan ik dus echt niet aan horenquote:
Ik dacht dat ze een diepere betekennis ofzo haddenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
over niksmja t rijmt he
Ja inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een bundel van 1000 SMSjes er bij, ik SMS toch wel minimaal 300 per maand, dat komt wel op. En soms pieken tot over de 1000.
Jij hebt het niet helemaal begrepen he?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
over niksmja t rijmt he
Dat is wel prijzig voor 1500 smsjes danquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar hi....
Ik betaal nu 25 euro voor 1500 smsjes. Vorige maand dus finaal te kort, nu teveel over. Anders betaalde ik 15 voor 500 sms/bel minuten.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat gaat niet bij hem hoor!
Hij heeft een hele harem van Fok!FB'tjes
People are strange when you're a strangerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
/Care. Dat moest je aan The Doors ook niet vragen.
Ik bel toch zelden, heb dus een goedkoop abo met SMS-bundel er boven op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk wilde hem op den duur ook stopzetten, maar het aantal smsjes wat ik nodig heb zodat het goedkoper is, haal ik toch wel
I do carequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
/Care. Dat moest je aan The Doors ook niet vragen.
Kniesoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt er wel een duur smartphone-abo bij nodig.
Hier ook heel snel een bundel van 1000 genomen sinds Vriendje. Rekeningen van 200 a 300,- zijn niet grappig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een bundel van 1000 SMSjes er bij, ik SMS toch wel minimaal 300 per maand, dat komt wel op. En soms pieken tot over de 1000.
30 euro per maand.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt er wel een duur smartphone-abo bij nodig.
Au! Ik weet er alles van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook heel snel een bundel van 1000 genomen sinds Vriendje. Rekeningen van 200 a 300,- zijn niet grappig.
In feite betaal ik een 10tje voor de 1000 bundel. En dus 15 voor 500 bel/sms. Dat is toch niet veel samen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel prijzig voor 1500 smsjes dan
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook heel snel een bundel van 1000 genomen sinds Vriendje. Rekeningen van 200 a 300,- zijn niet grappig.
Herkenbaar. En natuurlijk internet-bundelquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik bel toch zelden, heb dus een goedkoop abo met SMS-bundel er boven op.
Dat is bijna hip. Retro!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef Under_Score het volgende:
ik heb nog steeds pre-paid. en dan op een oude samsung. telefoons
Gelukkig wel ja. Alles beter dan bij T-Mobile zitten.quote:
Ik heb twee telefoons en twee abonnementen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Herkenbaar. En natuurlijk internet-bundel
Ja, ik dus ook. Alleen smsen we nu minder.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie zei dat ik wil?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry automatic_
Het mag niet van Natalie
Handigquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee telefoons en twee abonnementen.. Een simpele Nokia bij Hi om mee te bellen en te SMSen en een iPhone bij T-Mobile voor de rest. Daar heb ik toch nooit bereik mee.
.
Geen problemen met T-Mobile.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Alles beter dan bij T-Mobile zitten.
Maar goed; daar komt nu ook weer verandering in
Laat eigenlijk maar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry automatic_
Het mag niet van Natalie
Wij ook minder dan in het begin hoor. Op een gegeven moment krijg je toch klachten van de mensen om je heen en met name je werkgever. Dat ze willen dat je werkt als je daar bent, BELACHELIJK!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Alleen smsen we nu minder.Maar komt wel goed.
Ook wel handig dat mn gewone telefoon 5 dagen meegaat en mn iPhone na een dag leeg is.quote:
ONGEHOORD! Ze snappen er ook niets van!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij ook minder dan in het begin hoor. Op een gegeven moment krijg je toch klachten van de mensen om je heen en met name je werkgever. Dat ze willen dat je werkt als je daar bent, BELACHELIJK!
Maar iMac is zo vervelend werken in de tuin, op de bank of in bed.quote:
De noodoplader!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook wel handig dat mn gewone telefoon 5 dagen meegaat en mn iPhone na een dag leeg is.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat gaat niet bij hem hoor!
Hij heeft een hele harem van Fok!FB'tjes
quote:
quote:
Wat een aandachtquote:
We zitten nog op het begin.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij ook minder dan in het begin hoor. Op een gegeven moment krijg je toch klachten van de mensen om je heen en met name je werkgever. Dat ze willen dat je werkt als je daar bent, BELACHELIJK!
Ooo ja, dat zeker! Ik heb ook nog een 2e simkaart liggen en als ik echt "lang" van huis ben en geen mogelijkheid heb om op te laden, dan neem ik mijn oude gsm ook mee als reservequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook wel handig dat mn gewone telefoon 5 dagen meegaat en mn iPhone na een dag leeg is.
www.whatsapp.com/downloadquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kan m niet vinden in de market
Noordwijk aan Zee. Volgende maand ook heen. Daar kun je lekker uitwaaien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Thnx voor de suggesties.
Belgie en Zeeland gaat het niet worden, Scheveningen is me te toeristisch de rest even kijken.
Ach, bij intensief internet gebruik op m'n Omnia Qwerty is ie ook binnen een dag leeg.. Gelukkig altijd auto oplader bij mequote:
Die van mij ligt elke dag aan de oplader.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie onderweg nu?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
We zitten nog op het begin.Maar hij heeft ook druk, dus ja.
Das ook niet gezond voor die accuquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die van mij ligt elke dag aan de oplader.
beetje accu moet het kunnen handelen tegenwoordigquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ook niet gezond voor die accu
Ik hou ervan als een vrouw praktisch isquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef Natalie78 het volgende:
Kijk, drie tientjes en dan zit je nooit meer met een lege iPhone (of iPod enzo) onderweg.
http://www.smartphoneshop(...)rpack-noodlader.html![]()
Dan is er iets mis met hetgeen waarmee jij surftquote:
Keer of 1000 opladen kunnen ze tegenwoordig prima aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beetje accu moet het kunnen handelen tegenwoordig
Ach, ik vind het wel handig om mijn telefoon op te laden als ie leeg is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ook niet gezond voor die accu
Indd. bij mij doet de link het ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met hetgeen waarmee jij surft
Ja, of hij moet via z'n mobiel surfen en die moet het niet ondersteunen ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. bij mij doet de link het ook.
hehe, nee, jij had hem snel nog even aangepastquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met hetgeen waarmee jij surft
Welke telefoon heb je?
Haha nee, laatste week gewoon weinig smsen. Anders smste hij wanneer hij wakker werd (nachtdiensten enzo) en sinds een week ofzo toevallig niet meer. En ik doe mijn best daar geen dingen van te denken, dat is ook eigenlijk niet nodig. Maar ik raak snel gewend aan iets en dat zie ik dat niet graag veranderen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
En hij smst nu nog maar 145 keer per dag ipv 150?
Ooo, ja er stond eerst "downloaden"quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, nee, jij had hem snel nog even aangepastdoerak! en dan op mij afschuiven met je ninja edit!
Organiseer er éénquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Graseter het volgende:
Wanneer is er een singles meet.? Ik heb half singles al gemeet.
Ik herken het wel een beetje hoor. Wij zijn nu, na drie maanden, een beetje aan het normaliseren. Niet meer elke vrije minuut contact zoeken, en hoewel dat heel gewoon is vind ik het soms een tikje lastig. Maar in het begin wordt je zo overstelpt met aandacht dat het even aanpassen is als dat normalere vormen aanneemt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha nee, laatste week gewoon weinig smsen. Anders smste hij wanneer hij wakker werd (nachtdiensten enzo) en sinds een week ofzo toevallig niet meer. En ik doe mijn best daar geen dingen van te denken, dat is ook eigenlijk niet nodig. Maar ik raak snel gewend aan iets en dat zie ik dat niet graag veranderen.
4 opladers hebben voorkomt dat ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef Natalie78 het volgende:
Kijk, drie tientjes en dan zit je nooit meer met een lege iPhone (of iPod enzo) onderweg.
http://www.smartphoneshop(...)rpack-noodlader.html![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is er iets dat je dan wel kan?
In de auto ligt er een, naast m'n bed, in m'n pc een en op t werk ligt er een (maar die gebruik ik nooit )quote:
Misschien is dat het ja. Ik ken hem nog niet heel lang dus weet niet hoe hij daar meestal in is. Hij smste gister vrij laat op de dag en toen heb ik ook gezegd dat ik de smsjes al mistte.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje hoor. Wij zijn nu, na drie maanden, een beetje aan het normaliseren. Niet meer elke vrije minuut contact zoeken, en hoewel dat heel gewoon is vind ik het soms een tikje lastig. Maar in het begin wordt je zo overstelpt met aandacht dat het even aanpassen is als dat normalere vormen aanneemt.
je opent een topic met een datum en een locatie, hoe moeilijk kan t zijnquote:
Zich voordoen als iemand anders. Er zijn mensen die daar intrappenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen. Wat een humor. Ik kom niet meer bij van het lachen. Ik plas in mijn broek. Ik val om, iemand, raap me op!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoeft niet eens in apart topic. Mocht je dat bedoelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je opent een topic met een datum en een locatie, hoe moeilijk kan t zijn
Nou, daar kan veel bij fout gaan hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat geniaal was dat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zich voordoen als iemand anders. Er zijn mensen die daar intrappen
Ieeew je hebt in je broek geplast. Dan gaat echt niemand je oprapen hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen. Wat een humor. Ik kom niet meer bij van het lachen. Ik plas in mijn broek. Ik val om, iemand, raap me op!
Slaapkamer, eet/woonkamer, kantoor, auto (12v), tas.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
In de auto ligt er een, naast m'n bed, in m'n pc een en op t werk ligt er een (maar die gebruik ik nooit )
Maar locatie regelen en al die dingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ieeew je hebt in je broek geplast. Dan gaat echt niemand je oprapen hoor.
niks regelen, bij die 10jaar meet is ook niks geregeld, iedereen komt maar naar t cafe. De eigenaar heeft ineens extra omzet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar locatie regelen en al die dingen.
Oh. Maar bij de TAL meet moest je doorgeven wat je wou eten enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niks regelen, bij die 10jaar meet is ook niks geregeld, iedereen komt maar naar t cafe. De eigenaar heeft ineens extra omzet.
Was jij daarbij!?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh. Maar bij de TAL meet moest je doorgeven wat je wou eten enzo.
We waren zaterdag op Utrecht Centraal aan het wachten op de laatste Meeter. Grasje deed zich via de telefoon voor als diegene en sms-te naar een andere fokker waar hij zogenaamd was, dus stuurde hij haar allerlei kanten op en ze trapte er iedere keer in.quote:
Gemeen... maar stiekem toch leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We waren zaterdag op Utrecht Centraal aan het wachten op de laatste Meeter. Grasje deed zich via de telefoon voor als diegene en sms-te naar een andere fokker waar hij zogenaamd was, dus stuurde hij haar allerlei kanten op en ze trapte er iedere keer in.
Cue?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet dat ik er was, maar een goeie vriendin van me.
Ja en Cue_ was er ook, maar dat wist je wellicht alquote:
Ik heb de deur voor cue opengehouden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet dat ik er was, maar een goeie vriendin van me.
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Cue_ was er ook, maar dat wist je wellicht al
Dan moet je ook gewoon niet knipperen!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:23 schreef Natalie78 het volgende:
Sodeju ik knipper met mijn ogen en bijna weer een deel vol.
Waarom knipper je dan ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:23 schreef Natalie78 het volgende:
Sodeju ik knipper met mijn ogen en bijna weer een deel vol.
Spuit elf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:26 schreef PeuRac het volgende:
zal ik dan ook maar even zeggen dat ze niet moet knipperen?
Ik heb er helaas niet echt gesproken alleen gezegd dat ik bos was en dat ze het wel leuk vond om er nu een gezicht achter te weten. Maar ze leek me wel een leuke meid.quote:
Dat deed ik regelmatig met de begeleiding op mijn vorige woonplek. Ik won bijna altijd van hunquote:
Tofquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat een rummikub mini meet organiseren
Is goed hoor...quote:
Drie maanden al? Tering!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje hoor. Wij zijn nu, na drie maanden, een beetje aan het normaliseren. Niet meer elke vrije minuut contact zoeken, en hoewel dat heel gewoon is vind ik het soms een tikje lastig. Maar in het begin wordt je zo overstelpt met aandacht dat het even aanpassen is als dat normalere vormen aanneemt.
Maar dat kan toch maar met 4 spelers tegelijk. Je hebt al jezelf, Myr, Auto en Natalie.. Dan val ik dus afquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat een rummikub mini meet organiseren
Jaaaa!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is goed hoor...
Aanmeldingen via PM
Disclaimer: ja, heren mogen ook
Doen we gewoon 2 rummikub tafelsquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat kan toch maar met 4 spelers tegelijk. Je hebt al jezelf, Myr, Auto en Natalie.. Dan val ik dus af
quote:
Ik ga maar even langs de snackbarquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same here, zo maar s langs shoarmaburen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |