Ik heb twee telefoons en twee abonnementen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Herkenbaar. En natuurlijk internet-bundel
Ja, ik dus ook. Alleen smsen we nu minder.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook heel snel een bundel van 1000 genomen sinds Vriendje. Rekeningen van 200 a 300,- zijn niet grappig.
Wie zei dat ik wil?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry automatic_
Het mag niet van Natalie
Handigquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee telefoons en twee abonnementen.. Een simpele Nokia bij Hi om mee te bellen en te SMSen en een iPhone bij T-Mobile voor de rest. Daar heb ik toch nooit bereik mee.
.
Geen problemen met T-Mobile.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Alles beter dan bij T-Mobile zitten.
Maar goed; daar komt nu ook weer verandering in
Laat eigenlijk maar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry automatic_
Het mag niet van Natalie
Wij ook minder dan in het begin hoor. Op een gegeven moment krijg je toch klachten van de mensen om je heen en met name je werkgever. Dat ze willen dat je werkt als je daar bent, BELACHELIJK!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Alleen smsen we nu minder.Maar komt wel goed.
Ook wel handig dat mn gewone telefoon 5 dagen meegaat en mn iPhone na een dag leeg is.quote:
ONGEHOORD! Ze snappen er ook niets van!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij ook minder dan in het begin hoor. Op een gegeven moment krijg je toch klachten van de mensen om je heen en met name je werkgever. Dat ze willen dat je werkt als je daar bent, BELACHELIJK!
Maar iMac is zo vervelend werken in de tuin, op de bank of in bed.quote:
De noodoplader!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook wel handig dat mn gewone telefoon 5 dagen meegaat en mn iPhone na een dag leeg is.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat gaat niet bij hem hoor!
Hij heeft een hele harem van Fok!FB'tjes
quote:
quote:
Wat een aandachtquote:
We zitten nog op het begin.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij ook minder dan in het begin hoor. Op een gegeven moment krijg je toch klachten van de mensen om je heen en met name je werkgever. Dat ze willen dat je werkt als je daar bent, BELACHELIJK!
Ooo ja, dat zeker! Ik heb ook nog een 2e simkaart liggen en als ik echt "lang" van huis ben en geen mogelijkheid heb om op te laden, dan neem ik mijn oude gsm ook mee als reservequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook wel handig dat mn gewone telefoon 5 dagen meegaat en mn iPhone na een dag leeg is.
www.whatsapp.com/downloadquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kan m niet vinden in de market
Noordwijk aan Zee. Volgende maand ook heen. Daar kun je lekker uitwaaien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Thnx voor de suggesties.
Belgie en Zeeland gaat het niet worden, Scheveningen is me te toeristisch de rest even kijken.
Ach, bij intensief internet gebruik op m'n Omnia Qwerty is ie ook binnen een dag leeg.. Gelukkig altijd auto oplader bij mequote:
Die van mij ligt elke dag aan de oplader.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |