Hoe lang zijn jullie onderweg nu?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
We zitten nog op het begin.Maar hij heeft ook druk, dus ja.
Das ook niet gezond voor die accuquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die van mij ligt elke dag aan de oplader.
beetje accu moet het kunnen handelen tegenwoordigquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ook niet gezond voor die accu
Ik hou ervan als een vrouw praktisch isquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef Natalie78 het volgende:
Kijk, drie tientjes en dan zit je nooit meer met een lege iPhone (of iPod enzo) onderweg.
http://www.smartphoneshop(...)rpack-noodlader.html![]()
Dan is er iets mis met hetgeen waarmee jij surftquote:
Keer of 1000 opladen kunnen ze tegenwoordig prima aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beetje accu moet het kunnen handelen tegenwoordig
Ach, ik vind het wel handig om mijn telefoon op te laden als ie leeg is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ook niet gezond voor die accu
Indd. bij mij doet de link het ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met hetgeen waarmee jij surft
Ja, of hij moet via z'n mobiel surfen en die moet het niet ondersteunen ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. bij mij doet de link het ook.
hehe, nee, jij had hem snel nog even aangepastquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met hetgeen waarmee jij surft
Welke telefoon heb je?
Haha nee, laatste week gewoon weinig smsen. Anders smste hij wanneer hij wakker werd (nachtdiensten enzo) en sinds een week ofzo toevallig niet meer. En ik doe mijn best daar geen dingen van te denken, dat is ook eigenlijk niet nodig. Maar ik raak snel gewend aan iets en dat zie ik dat niet graag veranderen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
En hij smst nu nog maar 145 keer per dag ipv 150?
Ooo, ja er stond eerst "downloaden"quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, nee, jij had hem snel nog even aangepastdoerak! en dan op mij afschuiven met je ninja edit!
Organiseer er éénquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Graseter het volgende:
Wanneer is er een singles meet.? Ik heb half singles al gemeet.
Ik herken het wel een beetje hoor. Wij zijn nu, na drie maanden, een beetje aan het normaliseren. Niet meer elke vrije minuut contact zoeken, en hoewel dat heel gewoon is vind ik het soms een tikje lastig. Maar in het begin wordt je zo overstelpt met aandacht dat het even aanpassen is als dat normalere vormen aanneemt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha nee, laatste week gewoon weinig smsen. Anders smste hij wanneer hij wakker werd (nachtdiensten enzo) en sinds een week ofzo toevallig niet meer. En ik doe mijn best daar geen dingen van te denken, dat is ook eigenlijk niet nodig. Maar ik raak snel gewend aan iets en dat zie ik dat niet graag veranderen.
4 opladers hebben voorkomt dat ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef Natalie78 het volgende:
Kijk, drie tientjes en dan zit je nooit meer met een lege iPhone (of iPod enzo) onderweg.
http://www.smartphoneshop(...)rpack-noodlader.html![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is er iets dat je dan wel kan?
In de auto ligt er een, naast m'n bed, in m'n pc een en op t werk ligt er een (maar die gebruik ik nooit )quote:
Misschien is dat het ja. Ik ken hem nog niet heel lang dus weet niet hoe hij daar meestal in is. Hij smste gister vrij laat op de dag en toen heb ik ook gezegd dat ik de smsjes al mistte.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje hoor. Wij zijn nu, na drie maanden, een beetje aan het normaliseren. Niet meer elke vrije minuut contact zoeken, en hoewel dat heel gewoon is vind ik het soms een tikje lastig. Maar in het begin wordt je zo overstelpt met aandacht dat het even aanpassen is als dat normalere vormen aanneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |