Zich voordoen als iemand anders. Er zijn mensen die daar intrappenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is er iets dat je dan wel kan?
Haha ik moest lachen. Wat een humor. Ik kom niet meer bij van het lachen. Ik plas in mijn broek. Ik val om, iemand, raap me op!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is er iets dat je dan wel kan?
Hoeft niet eens in apart topic. Mocht je dat bedoelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je opent een topic met een datum en een locatie, hoe moeilijk kan t zijn
Nou, daar kan veel bij fout gaan hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat geniaal was dat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zich voordoen als iemand anders. Er zijn mensen die daar intrappen
Ieeew je hebt in je broek geplast. Dan gaat echt niemand je oprapen hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen. Wat een humor. Ik kom niet meer bij van het lachen. Ik plas in mijn broek. Ik val om, iemand, raap me op!
Slaapkamer, eet/woonkamer, kantoor, auto (12v), tas.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
In de auto ligt er een, naast m'n bed, in m'n pc een en op t werk ligt er een (maar die gebruik ik nooit )
Maar locatie regelen en al die dingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ieeew je hebt in je broek geplast. Dan gaat echt niemand je oprapen hoor.
niks regelen, bij die 10jaar meet is ook niks geregeld, iedereen komt maar naar t cafe. De eigenaar heeft ineens extra omzet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar locatie regelen en al die dingen.
Oh. Maar bij de TAL meet moest je doorgeven wat je wou eten enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niks regelen, bij die 10jaar meet is ook niks geregeld, iedereen komt maar naar t cafe. De eigenaar heeft ineens extra omzet.
Was jij daarbij!?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh. Maar bij de TAL meet moest je doorgeven wat je wou eten enzo.
We waren zaterdag op Utrecht Centraal aan het wachten op de laatste Meeter. Grasje deed zich via de telefoon voor als diegene en sms-te naar een andere fokker waar hij zogenaamd was, dus stuurde hij haar allerlei kanten op en ze trapte er iedere keer in.quote:
Gemeen... maar stiekem toch leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We waren zaterdag op Utrecht Centraal aan het wachten op de laatste Meeter. Grasje deed zich via de telefoon voor als diegene en sms-te naar een andere fokker waar hij zogenaamd was, dus stuurde hij haar allerlei kanten op en ze trapte er iedere keer in.
Cue?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet dat ik er was, maar een goeie vriendin van me.
Ja en Cue_ was er ook, maar dat wist je wellicht alquote:
Ik heb de deur voor cue opengehouden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet dat ik er was, maar een goeie vriendin van me.
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Cue_ was er ook, maar dat wist je wellicht al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |