I kinda like sorta like yes I did.. like... heb sex gehad met de collega van de date van laatstquote:
Ja. Het leek Psalms wel leuk om binnen een uur dat we in de kroeg aankwamen een ruzie te beginnen.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I kinda like sorta like yes I did.. like... heb sex gehad met de collega van de date van laatst
IIEEEEEELLHHquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I kinda like sorta like yes I did.. like... heb sex gehad met de collega van de date van laatst
Inderdaad, dat vieze natte gedoequote:
Oh vuile slet!quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He godverdomme meid, wat een gekut! Niet uitgepraat ook? En hij zit weer op zee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Het leek Psalms wel leuk om binnen een uur dat we in de kroeg aankwamen een ruzie te beginnen.
Jaloerse klootzak dat het is.
Lang verhaal kort. Zijn oog dik en blauw, mijn hand dik en blauw, mn auto kapot want meneer ging autorijden met zn dronken kop en heeft er 3 deuken ingeschopt
Tokkies in de bocht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Het leek Psalms wel leuk om binnen een uur dat we in de kroeg aankwamen een ruzie te beginnen.
Jaloerse klootzak dat het is.
Lang verhaal kort. Zijn oog dik en blauw, mijn hand dik en blauw, mn auto kapot want meneer ging autorijden met zn dronken kop en heeft er 3 deuken ingeschopt
Ik heb er geen behoefte meer aan om te praten. Heb al een jaar lang gezeik om van alles. Ben het zat. Ik wil hier wegquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He godverdomme meid, wat een gekut! Niet uitgepraat ook? En hij zit weer op zee?
Nou... deze barman heeft z'n profielfoto gister veranderd in:quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vuile slet!
En zit er meer in dan die keer seks?
Klote hoor meid xquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er geen behoefte meer aan om te praten. Heb al een jaar lang gezeik om van alles. Ben het zat. Ik wil hier weg![]()
Praten heeft nu echt geen zin meer.
Snel trek de neger kindjes naar binnen! Weer een homostel wat op kinderjacht gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... deze barman heeft z'n profielfoto gister veranderd in:
[ afbeelding ]
Plus ik kreeg een bericht met "Heb het heel erg leuk gehad"
Dat moet ik niet gaan opvatten als een hint he?
Toch?
quote:
Tjah ach shit happens.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... deze barman heeft z'n profielfoto gister veranderd in:
[ afbeelding ]
Plus ik kreeg een bericht met "Heb het heel erg leuk gehad"
Dat moet ik niet gaan opvatten als een hint he?
Toch?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah ach shit happens.
Woonruimte zoeken en lekker samen met mn zoon en hond gaan leven. Mn eigen leven leiden.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snel trek de neger kindjes naar binnen! Weer een homostel wat op kinderjacht gaat.
Als het thee is lekker. Maar hoezo kan je er niet uit, doen ze de vloer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wil je ook?
![]()
Weer een dagje opgesloten wegens schilders in huis. Ik heb net opengedaan maar ik ben eigenlijk nog gesloten.
Sterktequote:Op maandag 18 oktober 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah ach shit happens.
Woonruimte zoeken en lekker samen met mn zoon en hond gaan leven. Mn eigen leven leiden.
Thee is it. Kan er wel uit hoor, maar ik loop zo in de weg anders.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als het thee is lekker. Maar hoezo kan je er niet uit, doen ze de vloer?
Nee is zijn huisquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterkteniet makkelijker om zijn spullen eruit te knikkeren?
Thnxquote:
Nope. Maar ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ken het, oh don't I.....
Maar leuk is het niet he.
jammerquote:
Emmen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:56 schreef missbehavin het volgende:
Huppel, zal wel lastig worden, woonruimte vinden? Weet niet waar je woont eigenlijk.
hier in Utrecht volgens mij nog wel. Denk alleen dat jij dan dat blauwe oog had moeten hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen.
En urgentieverklarigen doen ze niet meer aan he. Ja alleen voor asielzoekers
Ja kuttig is dat! Wordt het dus intrekken bij iemand (ouders ofzo)?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen.
Geen optiequote:Op maandag 18 oktober 2010 08:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kuttig is dat! Wordt het dus intrekken bij iemand (ouders ofzo)?
quote:
In Utrecht is het ook niet erg makkelijk en doen ze er ook niet meer zo makkelijk aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hier in Utrecht volgens mij nog wel. Denk alleen dat jij dan dat blauwe oog had moeten hebben
Ja shit man, wat een ellende! Maar moeder met kind krijgen geen urgentie? Damnquote:
Idd dan moet je maar met je kind bij het leger des heils gaan slapenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
In Utrecht is het ook niet erg makkelijk en doen ze er ook niet meer zo makkelijk aan.
Vriendin van me zoekt ook woning i.v.m. relatieproblemen (samen met haar dochtertje) en die kan toch echt bij haar moeder gaan wonen want ze krijgt geen urgentie.
Ja slaat nergens op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
In Utrecht is het ook niet erg makkelijk en doen ze er ook niet meer zo makkelijk aan.
Vriendin van me zoekt ook woning i.v.m. relatieproblemen (samen met haar dochtertje) en die kan toch echt bij haar moeder gaan wonen want ze krijgt geen urgentie.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Idd dan moet je maar met je kind bij het leger des heils gaan slapen
45 minuten kunnen fokken!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ook leuk, rekening houden met ruim een half uur extra reistijd, maar er niks van nodig hebben. Bijna 3 kwartier te vroeg hier
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ook leuk, rekening houden met ruim een half uur extra reistijd, maar er niks van nodig hebben. Bijna 3 kwartier te vroeg hier
Succes!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Je hebt iig nog een kind, dan laten ze je iig minder snel in de kou staan dan wanneer je alleen bent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Idd dan moet je maar met je kind bij het leger des heils gaan slapen
Ochtendmisselijkheid!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:04 schreef missbehavin het volgende:
En waarom ben ik misselijk verdorie?
Daar maak je gelijk een heel eager indruk mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
quote:
Beter te vroeg dan te laat zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ze spoort nietquote:
Dat valt best mee. Ik ben een heel rustig, stil en doodgewoon meisje.quote:
Dat maakt niks uit. Ze gaan er vanuit dat je altijd wel ergens terecht kan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt iig nog een kind, dan laten ze je iig minder snel in de kou staan dan wanneer je alleen bent.
Ja ik snap dat niet hoor tegenwoordig. Alsof iedereen maar familie heeft waar ze terecht kunnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Ze gaan er vanuit dat je altijd wel ergens terecht kan.
Alsof de overheid voor iedereen maar een huis klaar moet hebben staan als er een relatie uit gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet hoor tegenwoordig. Alsof iedereen maar familie heeft waar ze terecht kunnen.
Which is?quote:
Succes er mee!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ja duidelijk, hij is helemaal weg van je, hij wil je houden!quote:
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel erg hard om tegen iemand met een kind te zeggen 'zoek het maar uit'.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof de overheid voor iedereen maar een huis klaar moet hebben staan als er een relatie uit gaat.
Ook niet erg realistisch he?
Oh ja! Het is vakantie, dat is waar ook. Vandaar zo stil buiten hier inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Succes er mee!
Het is vakantie hè? Dus rustig op de weg.
Hoef je mij niks over te vertellen, ik heb wel eens in een soortgelijke situatie gezeten, maar ik kon nergens terecht omdat ik geen kind had, niet aan de drugs was, niet crimineel of in de prostitutie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Ze gaan er vanuit dat je altijd wel ergens terecht kan.
Je klaagt een hoop maar de oplossing weet je ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel erg hard om tegen iemand met een kind te zeggen 'zoek het maar uit'.
ik heb op vreemdere tijdstippen vastgestaan. De receptioniste keek iig raarquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Succes er mee!
Het is vakantie hè? Dus rustig op de weg.
Ik zeg niet dat ik overal een oplossing voor heb. Maar in zo'n geval vind ik dat er toch iets van een urgentieregeling zou moeten zijn. Natuurlijk kunnen ze niet zomaar iedereen woonruimte geven, maar je kan een kind toch niet op straat laten staan? Jij vindt dat dus wel kloppen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je klaagt een hoop maar de oplossing weet je ook?
Heb je welquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb op vreemdere tijdstippen vastgestaan. De receptioniste keek iig raar
Er zijn teveel mensen geweest die misbruik van hun kind in die zin gemaakt hebben, daar plukt iedereen de vruchten nu van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel erg hard om tegen iemand met een kind te zeggen 'zoek het maar uit'.
Ja zoals dat meestal gaat met zulke dingen, dat is waar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn teveel mensen geweest die misbruik van hun kind in die zin gemaakt hebben, daar plukt iedereen de vruchten nu van.
jup. Maar voor de koffie hoef ik hier niet te zijn, dat is al duidelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heb je welgekregen voor tijdens het wachten?
Daarbij, een relatie beëindigen, tja, dat is rot, maar je bent niet direct dakloos. Als het nou is dat je keet compleet afgefikt is, alla, maar anders zou de overheid dus op moeten draaien voor relaties die niet werken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zoals dat meestal gaat met zulke dingen, dat is waar.
Ik vind in de basis dat de hedendaagse bevolking in ons land er veel te makkelijk vanuit gaat dat de regering het wel even zal regelen. Dezelfde bevolking die loopt te klagen over de belastingdruk en dat er zoveel regeltjes zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik overal een oplossing voor heb. Maar in zo'n geval vind ik dat er toch iets van een urgentieregeling zou moeten zijn. Natuurlijk kunnen ze niet zomaar iedereen woonruimte geven, maar je kan een kind toch niet op straat laten staan? Jij vindt dat dus wel kloppen?
Lang leve kamernet!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, een relatie beëindigen, tja, dat is rot, maar je bent niet direct dakloos. Als het nou is dat je keet compleet afgefikt is, alla, maar anders zou de overheid dus op moeten draaien voor relaties die niet werken.
Dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind in de basis dat de hedendaagse bevolking in ons land er veel te makkelijk vanuit gaat dat de regering het wel even zal regelen. Dezelfde bevolking die loopt te klagen over de belastingdruk en dat er zoveel regeltjes zijn.
En wat vind ik kloppen? Want op dit moment in dit specifieke geval staat er nog iemand op straat dus is het puur een theoretische discussie. En in dit geval vind ik niet dat er gelijk een huis klaar moet staan op kosten van de overheid. Je hebt met je volle verstand gekozen om samen te gaan wonen en hebt dat naar ik mag aannemen in volledige harmonie gedaan. Dan weet je ook dat bij de verplichtingen van samenwonen eventueel een uitloop periode is waarbij de vertrekkende partner de ruimte en tijd krijgt om een nieuwe woning te vinden.
Ja oke, dat ben ik met je eens, er is natuurlijk zoiets als eigen verantwoordelijkheid. En natuurlijk hoop ik dat ze die tijd ook gewoon krijgt om iets anders te vinden. Alleen loopt dat niet altijd zo he. En ja, ik ga niet meteen uit van fatsoenlijk gedrag van een ex, sorry, na de afgelopen maanden gaat dat hier een beetje lastig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind in de basis dat de hedendaagse bevolking in ons land er veel te makkelijk vanuit gaat dat de regering het wel even zal regelen. Dezelfde bevolking die loopt te klagen over de belastingdruk en dat er zoveel regeltjes zijn.
En wat vind ik kloppen? Want op dit moment in dit specifieke geval staat er nog iemand op straat dus is het puur een theoretische discussie. En in dit geval vind ik niet dat er gelijk een huis klaar moet staan op kosten van de overheid. Je hebt met je volle verstand gekozen om samen te gaan wonen en hebt dat naar ik mag aannemen in volledige harmonie gedaan. Dan weet je ook dat bij de verplichtingen van samenwonen eventueel een uitloop periode is waarbij de vertrekkende partner de ruimte en tijd krijgt om een nieuwe woning te vinden.
Gelukkig ben jij een stuk knapper.quote:
True.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, een relatie beëindigen, tja, dat is rot, maar je bent niet direct dakloos. Als het nou is dat je keet compleet afgefikt is, alla, maar anders zou de overheid dus op moeten draaien voor relaties die niet werken.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Maar als je in die situatie zit is het ff verdomd lastig![]()
Ach komt wel goed. Vind wel woonruimte. Moet gewoon.
Ik vraag met echt met enige regelmaat af hoe het in godsnaam zo kan zijn dat je niet kon zien voor het samenwonen. Kan iemand zo veranderen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ja, ik ga niet meteen uit van fatsoenlijk gedrag van een ex, sorry, na de afgelopen maanden gaat dat hier een beetje lastig.
nooit samengewoond zeker?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vraag met echt met enige regelmaat af hoe het in godsnaam zo kan zijn dat je niet kon zien voor het samenwonen. Kan iemand zo veranderen?
Ja ik snap dat je dat denkt, zou ik waarschijnlijk ook doen. Maar echt, mensen kunnen in 12 jaar erg veranderen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vraag met echt met enige regelmaat af hoe het in godsnaam zo kan zijn dat je niet kon zien voor het samenwonen. Kan iemand zo veranderen?
Normaal ook in het geval van mishandeling hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen.
Nee, niet voor iedereen, voor de mensen die het echt nodig hebben echter wel.. Mensen met kind die op straat geflikkerd worden en zonder familie om bij te kunnen crashen bv.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof de overheid voor iedereen maar een huis klaar moet hebben staan als er een relatie uit gaat.
Ook niet erg realistisch he?
Verliefdheid maakt blindquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
In welke delen van Nederland? De randstad stond gewoon vast.quote:
En hoeveel dakloze ouders met kind zwerven er over straat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, niet voor iedereen, voor de mensen die het echt nodig hebben echter wel.. Mensen met kind die op straat geflikkerd worden en zonder familie om bij te kunnen crashen bv.
Zuid, volgens mij. Midden is volgende week.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:47 schreef Solique het volgende:
[..]
In welke delen van Nederland? De randstad stond gewoon vast.
Nee, mensen blijven niet jarenlang hetzelfde. Heeft niks te maken met mijn vertroebelde blik hoor.quote:
Onzin.quote:
Ja Minipuber moet nog een weekje. Eens zien of ik ook wat dagen vrij kan regelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Zuid, volgens mij. Midden is volgende week.
Potverdorie, ben ik het nu zomaar een keer met jou eens!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin.
Dat iemand er voor kiest om niet meer helder na te denken is gewoon eigen schuld. Dat heeft niks te maken de verliefdheid. Ik ben verliefdheid geweest, meerdere maken maar blind werd ik er niet van. Het is altijd een slechte poging om fout gedrag een romantisch tintje te geven.
Ja. Maar daar moet je niet vanuit gaan en dat is niet in alle gevallen zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Al zal het volgende week nog wel druk wezen in a'dam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef L-E het volgende:
Zuid, volgens mij. Midden is volgende week.
Jij bent verliefdheid geweest? Hoe is dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin.
Dat iemand er voor kiest om niet meer helder na te denken is gewoon eigen schuld. Dat heeft niks te maken de verliefdheid. Ik ben verliefdheid geweest, meerdere maken maar blind werd ik er niet van. Het is altijd een slechte poging om fout gedrag een romantisch tintje te geven.
Ik ook. Lekker voor de warme kachel op een berevel liggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil naar Walibi huis toe.
Geen idee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoeveel dakloze ouders met kind zwerven er over straat?
Over het algemeen veranderen de grote dingen een stuk minder dan je zou willen denken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mensen blijven niet jarenlang hetzelfde. Heeft niks te maken met mijn vertroebelde blik hoor.
Dan wel naakt he!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker voor de warme kachel op een berevel liggen.
met een veranderende situatie, veranderen mensen ook, gooi daar de factor tijd nog even bij en mensen kunnen compleet anders zijn dan toen je ging samenwonen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is een antwoord op mijn vraag hoe precies?
Humpf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja duidelijk, hij is helemaal weg van je, hij wil je houden!
jij bent te flauwquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent verliefdheid geweest? Hoe is dat?
Ik weet niet of verdienen het juiste woord is maar er zijn bepaalde hele kleine groepen die het wel nodig hebben. Bijvoorbeeld de mensen die redding moeten zoeken in een blijf van mijn lijf huis.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat jij zei klonk alsof je geen hulp zou moeten kunnen krijgen. Ik vind idd dat het niet te gemakkelijk hoeft, maar er zijn echt wel mensen die het verdienen.
Nou sorry hoor, maar er zijn dingen gebeurd die ik echt niet had kunnen voorzien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat jij zei klonk alsof je geen hulp zou moeten kunnen krijgen. Ik vind idd dat het niet te gemakkelijk hoeft, maar er zijn echt wel mensen die het verdienen.
[..]
Over het algemeen veranderen de grote dingen een stuk minder dan je zou willen denken.
en de rest?quote:
quote:
Waarom zijn er dan zoveel mensen die dingen door de vingers zien bij iemand van wie ze veel houden/op zie ze verliefd zijn? Het komt redelijk vaak voor, om die mensen dan maar allemaal dom te noemen, gaat wat ver. Bovendien gebeurt dat nog vaker bij jonge mensen volgens mij, die gewoon nog moeten leren. Noem het dom... Vooral jonge meisjes zijn daar volgens mij vatbaarder voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin.
Jij bent wereldvreemd? Lul niet zo slap met je compleet anders. Jij veranderd compleet als je gaat samenwonen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met een veranderende situatie, veranderen mensen ook, gooi daar de factor tijd nog even bij en mensen kunnen compleet anders zijn dan toen je ging samenwonen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent wereldvreemd? Lul niet zo slap met je compleet anders. Jij veranderd compleet als je gaat samenwonen?Lekker stabiel persoon ben je dan.
Volgens mij doen ze dat bij ons ook, dan dwingen ze de man om weg te gaan. Maar ja, dat zal sommige mannen niet tegenhouden natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of verdienen het juiste woord is maar er zijn bepaalde hele kleine groepen die het wel nodig hebben. Bijvoorbeeld de mensen die redding moeten zoeken in een blijf van mijn lijf huis.
Al zou ik dan liever zien dat die kerel opgesloten wordt en de vrouw gewoon het huis krijgt.
Als Beetman de kachel hoog genoeg zet ja.quote:
Vandaar dat die loverboys zoveel succes hebben bij jonge, labiele meisjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zoveel mensen die dingen door de vingers zien bij iemand van wie ze veel houden/op zie ze verliefd zijn? Het komt redelijk vaak voor, om die mensen dan maar allemaal dom te noemen, gaat wat ver. Bovendien gebeurt dat nog vaker bij jonge mensen volgens mij, die gewoon nog moeten leren. Noem het dom... Vooral jonge meisjes zijn daar volgens mij vatbaarder voor.
lees mijn post nog eensquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent wereldvreemd? Lul niet zo slap met je compleet anders. Jij veranderd compleet als je gaat samenwonen?Lekker stabiel persoon ben je dan.
Amper geslapen en nog niet gegeten. Sorry.quote:
Ik heb het niet over jouw geval, daar weet ik simpelweg geen zak vanaf, maar ik ben ervan overtuigd dat je in de meeste gevallen dingen wel degelijk kan voorzien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar er zijn dingen gebeurd die ik echt niet had kunnen voorzien.
Nodig hebben dan, ook goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of verdienen het juiste woord is maar er zijn bepaalde hele kleine groepen die het wel nodig hebben. Bijvoorbeeld de mensen die redding moeten zoeken in een blijf van mijn lijf huis.
Al zou ik dan liever zien dat die kerel opgesloten wordt en de vrouw gewoon het huis krijgt.
Was ook leuk. Maar dat wist ik al.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amper geslapen en nog niet gegeten. Sorry.
En ja, over ruim een uur thuis.
Meneer tegenover mij zit ernstig te zuchtende trein rijdt niet zo hard en stopt nu ook nog
Daarom moet je als ouder je dochter in de kelder opsluiten tot ze 23 is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaar dat die loverboys zoveel succes hebben bij jonge, labiele meisjes.
quote:
Ja, welke is het nou?quote:
Dat kan alleen als er aangifte gedaan wordt en dat gebeurt lang niet altijd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat bij ons ook, dan dwingen ze de man om weg te gaan. Maar ja, dat zal sommige mannen niet tegenhouden natuurlijk.
Het is maar goed dat jij alleen een zoon hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom moet je als ouder je dochter in de kelder opsluiten tot ze 23 is.
Dingen door de vingers zien? Wat voor dingen? Dit is te vaag.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zoveel mensen die dingen door de vingers zien bij iemand van wie ze veel houden/op zie ze verliefd zijn? Het komt redelijk vaak voor, om die mensen dan maar allemaal dom te noemen, gaat wat ver. Bovendien gebeurt dat nog vaker bij jonge mensen volgens mij, die gewoon nog moeten leren. Noem het dom... Vooral jonge meisjes zijn daar volgens mij vatbaarder voor.
We twijfelen soms nog.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij alleen een zoon hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja, welke is het nou?Een start of een verloren zaak?
Eigenlijk wel. Of je moet haar een goed voorbeeld geven van hoe een relatie zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Wanneer denk je zekerheid te hebben? Misschien is het toch maar beter dan dat je hem preventief opsluit.quote:
Haha niet.quote:
wel voor herhaling vatbaar, maar geen seks dus?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ook leuk. Maar dat wist ik al.
Ken hem al zo'n 7 jaar. Dit zat er echt zo hard een x aan te komen
Ik mag toch hopen dat de man opsluiten ze wel zal stoppen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat bij ons ook, dan dwingen ze de man om weg te gaan. Maar ja, dat zal sommige mannen niet tegenhouden natuurlijk.
Kloptquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan alleen als er aangifte gedaan wordt en dat gebeurt lang niet altijd.
Oh, daarom doet m'n moeder zo!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here, de lat ligt nogal hoog. Dat maakt het niet makkelijk voor mezelf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Of je moet haar een goed voorbeeld geven van hoe een relatie zou moeten zijn.
Mijn ouders hebben geen perfect huwelijk, maar ze houden zielsveel van elkaar en hebben diep respect voor elkaar. Ik heb thuis gezien hoe het kan zijn en in mijn ogen ook zou moeten zijn, en dat zoek ik dan ook in mijn eigen relaties. Ik settle ook niet voor minder dan dat.
Veluwse inteelt Q'tjes on the way.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here, de lat ligt nogal hoog. Dat maakt het niet makkelijk voor mezelf.
Nou hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha niet.
Ik ben bij knuffelmeisje. En daarna 2 weken naar Mexico.
Ja nou dat was voor mij ook een drijfveer. Ik wil niet dat mijn kind opgroeit met zo'n verkloot beeld van hoe een gezin moet zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Of je moet haar een goed voorbeeld geven van hoe een relatie zou moeten zijn.
Mijn ouders hebben geen perfect huwelijk, maar ze houden zielsveel van elkaar en hebben diep respect voor elkaar. Ik heb thuis gezien hoe het kan zijn en in mijn ogen ook zou moeten zijn, en dat zoek ik dan ook in mijn eigen relaties. Ik settle ook niet voor minder dan dat.
Ik heb juist heel goed van mijn ouders geleerd hoe het NIET moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou beide was wel voor heraling vatbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel voor herhaling vatbaar, maar geen seks dus?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel voor herhaling vatbaar, maar geen seks dus?
Ik zit tot begin januari min of meer volgeboekt.quote:
Hij vindt jou leuk, denk ik. Althans, gezien sms en avatarquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja, welke is het nou?Een start of een verloren zaak?
Vreemdgaan, een duw, een klap, schelden, borden gooien, weet ik t. Dat zijn dingen die je niet zou accepteren van je buurman, maar die een geliefde een stuk vaker wèl kan maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dingen door de vingers zien? Wat voor dingen? Dit is te vaag.
In de basis ben je toch een persoon met normen en waarden. Die zet je toch niet aan de kant voor pietje puk of truusje? Dat je een klein dingetje door de vingers ziet daar veranderd de persoon inderdaad niet wezenlijk door.
Dat gebeurt ook vaak genoeg in Nederland hoor.quote:En daarom wonen jonge meisjes over het algemeen ook niet samen en hebben ze geen kinderen in dit land. Hetzelfde trouwens voor jonge jongens ze zijn alleen voor andere dingen vatbaar.
Ja maar dat opsluiten is in dit land nooit zo lang he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de man opsluiten ze wel zal stoppen.
En dat geeft niet. Beter 10 jaar alleen en uiteindelijk de liefde van je leven dan een scala aan mislukte relaties met de daarbijbehorende toestanden/kinderen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here, de lat ligt nogal hoog. Dat maakt het niet makkelijk voor mezelf.
Ang3l in een blijf van mijn lijf huis.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou beide was wel voor heraling vatbaar
Alleen vraag me af of ie relatie materiaal is.
Tis zo'n... ja we hadden het hier laatst over: foute jongen.
Zo'n vechtersbaasje
Misschien ben jij wel die goede invloed in zijn levenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n vechtersbaasje
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat geeft niet. Beter 10 jaar alleen en uiteindelijk de liefde van je leven dan een scala aan mislukte relaties met de daarbijbehorende toestanden/kinderen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n vechtersbaasje
Ik heb er geen moeite mee als mijn buurman vreemd gaat hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan, een duw, een klap, schelden, borden gooien, weet ik t. Dat zijn dingen die je niet zou accepteren van je buurman, maar die een geliefde een stuk vaker wèl kan maken.
[..]
Dat gebeurt ook vaak genoeg in Nederland hoor.
Mwah, een (paar) relatie(s) voor je voor het echie gaat doet je wel beseffen wat je nou eigenlijk wil...quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat geeft niet. Beter 10 jaar alleen en uiteindelijk de liefde van je leven dan een scala aan mislukte relaties met de daarbijbehorende toestanden/kinderen.
Wel tijd voor mijn vriendje, maar niet voor mij. Ik doe ergens toch iets niet goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit tot begin januari min of meer volgeboekt.![]()
Die een geliefde wel kan maken? Nou daar gaan we dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan, een duw, een klap, schelden, borden gooien, weet ik t. Dat zijn dingen die je niet zou accepteren van je buurman, maar die een geliefde een stuk vaker wèl kan maken.
En dan ben ik nu het meisje bij Jerry Springer dat zegt "Ja, maar MIJ zou ie nooit slaan!"quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ang3l in een blijf van mijn lijf huis.
Ja dat denken ze dan allemaal hequote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel die goede invloed in zijn leven
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ben ik nu het meisje bij Jerry Springer dat zegt "Ja, maar MIJ zou ie nooit slaan!"
Nee dus. Als ik vanavond tijdens de afwas met Beetman knallende ruzie krijg en hij smijt me een bord naar mijn hoofd, dan accepteer ik dat niet en ga bij hem weg. Omdat ik weet dat dat niet hoort binnen een relatie omdat ik thuis gezien heb hoe het zou moeten. (althans, hoe ik het ook zou willen.) En dan kan ik nog zo weg van hem zijn, maar een vent die losse handjes heeft, sorry, daar ben ik veel te goed voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een relatie gezeten die niet leuk was, dat gebeurt je maar 1 keer in je leven. Nu weet ik heel goed wat ik niet accepteer, waar mijn grenzen liggen. Heel gezond voor mijn huidige relatie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, een (paar) relatie(s) voor je voor het echie gaat doet je wel beseffen wat je nou eigenlijk wil...
Homo's doen toch alleen een bitchslap of swaffelen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ben ik nu het meisje bij Jerry Springer dat zegt "Ja, maar MIJ zou ie nooit slaan!"
Hear hear, wijze damequote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een relatie gezeten die niet leuk was, dat gebeurt je maar 1 keer in je leven. Nu weet ik heel goed wat ik niet accepteer, waar mijn grenzen liggen. Heel gezond voor mijn huidige relatie.
Ja, helemaal prima, gelukkig!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
L-E, hoe is t nu met Peuter?
Nacht goed doorgekomen?
Tuurlijk. Ik ben blij dat ik een serieuze relatie gehad heb waar ik een hoop van geleerd heb. Maar dat is wat anders dan in relaties belanden waarvan je vantevoren al weet dat je er niet gelukkig van wordt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, een (paar) relatie(s) voor je voor het echie gaat doet je wel beseffen wat je nou eigenlijk wil...
quote:
Hij's best wel sterkquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's doen toch alleen een bitchslap of swaffelen?
Echt pijn zal het dan ook niet doen.
Dat is dus precies wat ik zegquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die een geliefde wel kan maken? Nou daar gaan we dus.
NOOIT, Never! etc etc.
Als je al met de instelling er in zit dat vreemdgaan, slaan, duwen, etc wel goed is dan verdien je het ook bijna.
Ik ook twee, werkt redelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef douche-eendje het volgende:
Al 2 koppen koffie op.... *pakt luciferstokjes*![]()
Ja, ga hem "helpen". Daar vloeien de beste relaties uit voort.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel die goede invloed in zijn leven
Hier exact hetzelfde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een relatie gezeten die niet leuk was, dat gebeurt je maar 1 keer in je leven. Nu weet ik heel goed wat ik niet accepteer, waar mijn grenzen liggen. Heel gezond voor mijn huidige relatie.
Je hebt gelijk, ik zeg ook niet dat iedereen het accepteert, ik zeg echter wel dat mensen het een stuk vaker accepteren dan je zou verwachten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dus. Als ik vanavond tijdens de afwas met Beetman knallende ruzie krijg en hij smijt me een bord naar mijn hoofd, dan accepteer ik dat niet en ga bij hem weg. Omdat ik weet dat dat niet hoort binnen een relatie omdat ik thuis gezien heb hoe het zou moeten. (althans, hoe ik het ook zou willen.) En dan kan ik nog zo weg van hem zijn, maar een vent die losse handjes heeft, sorry, daar ben ik veel te goed voor.
En het argument "ja, maar dat zegt iedereen die nooit mishandeld is" gaat niet op. Je moet gewoon zelfrespect hebben en dan accepteer je dat al niet in the first place.
Heerijk, een projectjequote:Op maandag 18 oktober 2010 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ga hem "helpen". Daar vloeien de beste relaties uit voort.
Ik geloof dat dit precies het punt is dat JB probeert te maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die een geliefde wel kan maken? Nou daar gaan we dus.
NOOIT, Never! etc etc.
Als je al met de instelling er in zit dat vreemdgaan, slaan, duwen, etc wel goed is dan verdien je het ook bijna.
Live and learn he!quote:
En mijn punt is dat je het al kan zien voordat je een relatie aan gaat en dat je inderdaad dom bent als je blijft in de hoop op betere tijden. Wat kluts dus ook al aangeeft.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit precies het punt is dat JB probeert te maken.
Ooh wat erg als de buurman het doet, wat is hij dan een klootzak en wat moet zij hard bij hem weggaan.
Tot het je zelf overkomt. Excuus op excuus. En niet direct gaan.
Alle vrouwen hebben er de mond van vol, maar komt puntje bij paaltje is er maar een klein deel dat rationeel handelt.
Helemaal waar, al moest ik het twee keer meemaken voor ik daar achter kwam. Die beschouw ik nu maar als oefeningen voor De Ware straks. Weet nu heel goed wat ik wel en vooral niet wil.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat is een vooroordeel.quote:
Cappuccino, lekker!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier niet. Zo maar weer richting koffieautomaat
Klopt. En ik begrijp het wel, maar het is denk ik een gebrek aan zelfrespect als je dat accepteert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zeg ook niet dat iedereen het accepteert, ik zeg echter wel dat mensen het een stuk vaker accepteren dan je zou verwachten.
Absoluut!quote:
quote:
quote:
tot half 11 ongeveer. Daarna is het Caffé (espresso) of Caffé Amerícano (gewone koffie).quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]![]()
Mijn recente bezoek aan Italie liters gedronken, ze keken alleen wel raar als je het in de middag besteld. Schijnt een ochtend drank te zijn voor de italianen.Maarja toerist he?
Oh? Dat wist ik ook niet. Lekkerste vind ik het juist na het avondeten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]![]()
Mijn recente bezoek aan Italie liters gedronken, ze keken alleen wel raar als je het in de middag besteld. Schijnt een ochtend drank te zijn voor de italianen.Maarja toerist he?
Ik drink niet andersquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]![]()
quote:
Klopt, icm hevige verliefdheid/veel houden van (Want diezelfde vrouw accepteert het dus niet van de buurman)quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. En ik begrijp het wel, maar het is denk ik een gebrek aan zelfrespect als je dat accepteert.
Ik denk dat je het vaak al kan zien aankomen idd, en dan kan je beter wegwezen. Maar soms ontstaat zoiets later, en als je dan je leven met zo iemand deelt, moet je heel sterk in je schoenen staan om te kunnen (durven) vertrekken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
En mijn punt is dat je het al kan zien voordat je een relatie aan gaat en dat je inderdaad dom bent als je blijft in de hoop op betere tijden. Wat kluts dus ook al aangeeft.
ik vind de maandag nu al ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zeg dat. Hoewel ik de dinsdag erger vind, dan moet ik weer werken.
Kul. Ik heb dit altijd heel hard geroepen en ben nog nooit geslagen. Heb ooit 1 vriendje gehad die me eenduw gaf, en ook al stelde dat echt niets voor, ik heb hem keihard uitgelachen dat hij wel lef had om zo'n klein meisje te duwen, hem een klap in zijn gezicht gegeven en verteld dat hij kon gaan. Het is gewoon een teken van geen respect. Dat moet je niet pikken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit precies het punt is dat JB probeert te maken.
Ooh wat erg als de buurman het doet, wat is hij dan een klootzak en wat moet zij hard bij hem weggaan.
Tot het je zelf overkomt. Excuus op excuus. En niet direct gaan.
Alle vrouwen hebben er de mond van vol, maar komt puntje bij paaltje is er maar een klein deel dat rationeel handelt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:18 schreef PeuRac het volgende:
tsja, koffie met melk, mensen die dat drinken mogen ze oppakken voor verkrachting
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb overigens een baan
Waar ik heel veel zin in hebHoor vandaag wanneer ik moet beginnen
Toch is cappuccino niet slecht hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:18 schreef PeuRac het volgende:
tsja, koffie met melk, mensen die dat drinken mogen ze oppakken voor verkrachting
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar er is cappuccino en cappuccino. Een keer starbucks bezocht, een groot drama...quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik ook niet. Lekkerste vind ik het juist na het avondeten.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik vind de maandag nu al erg
kut juridisch loket
kut CPB
kut geschillencommissie
en vooral
KUT KPN-HI
Feliquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
brrr, ik krijg t niet wegquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch is cappuccino niet slecht hoor
Dat vind ik heel knapquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kul. Ik heb dit altijd heel hard geroepen en ben nog nooit geslagen. Heb ooit 1 vriendje gehad die me eenduw gaf, en ook al stelde dat echt niets voor, ik heb hem keihard uitgelachen dat hij wel lef had om zo'n klein meisje te duwen, hem een klap in zijn gezicht gegeven en verteld dat hij kon gaan. Het is gewoon een teken van geen respect. Dat moet je niet pikken.
Zoiets onstaat niet ineens. Iemand die aggressief is, is dat altijd al geweest van binnen of onder bepaalde omstandigheden. En er zijn heel veel tekenen vóórdat iemand fysiek wordt waaruit je kan afleiden dat hij wellicht te weinig respect of te losse handjes heeft.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat je het vaak al kan zien aankomen idd, en dan kan je beter wegwezen. Maar soms ontstaat zoiets later, en als je dan je leven met zo iemand deelt, moet je heel sterk in je schoenen staan om te kunnen (durven) vertrekken.
Heeft denk ik idd een hoop te maken met zelfvertrouwen en -respect.
Mieters!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Procedures bekijken en vergelijken en herschrijvenquote:
indeed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop kut, en niet het goeie soort.
Tjah, gewone koffie natuurlijk zwart suikerquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Feli
[..]
brrr, ik krijg t niet weg![]()
* PeuRac gaat douchen
Ja ik ga mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Feli
[..]
brrr, ik krijg t niet weg![]()
* PeuRac gaat douchen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Procedures bekijken en vergelijken en herschrijven
Vind ik heel erg leuk werk
Daarom moet je niet in een relatie stappen als je niet zeker van jezelf bent en het idee hebt dat niet alleen jij blij met hem moet zijn, maar hij zijn handen ook mag dichtknijpen met jou en je daarnaar moet behandelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap
Niet iedereen kan dat. Zeker vrouwen niet die afhankelijk zijn geworden van een vent.
Die tekenen herkent niet iedereen hoor, en dat kun je ook niet verwachten denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoiets onstaat niet ineens. Iemand die aggressief is, is dat altijd al geweest van binnen of onder bepaalde omstandigheden. En er zijn heel veel tekenen vóórdat iemand fysiek wordt waaruit je kan afleiden dat hij wellicht te weinig respect of te losse handjes heeft.
Live to teeeeeeeeeeeeeeeell the secret!quote:
Dat lijkt me een stuk gemakkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom moet je niet in een relatie stappen als je niet zeker van jezelf bent en het idee hebt dat niet alleen jij blij met hem moet zijn, maar hij zijn handen ook mag dichtknijpen met jou en je daarnaar moet behandelen.
Nice, gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat moet je dus sowieso al niet pikken, oftewel, zelfvertrouwen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die tekenen herkent niet iedereen hoor, en dat kun je ook niet verwachten denk ik.
Maar ik moet niets zeggen, kreeg mn eerste duw na een maand ofzo en vond dat begrijpelijk, want ik had iets stoms gedaan...Nou ja, zo is het gebleven dus.
Tuurlijk. Maar het is wel een waarheid als een koe. Ook al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk gemakkelijker gezegd dan gedaan
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:30 schreef L-E het volgende:
Je hoeft niet geslagen te worden om mishandeld te zijn.
Ik zou mn vriendje niet willen missen nu hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is wel een waarheid als een koe. Ook al zeg ik het zelf.
Dat zegt ook niemandquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:30 schreef L-E het volgende:
En gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eensquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom moet je niet in een relatie stappen als je niet zeker van jezelf bent en het idee hebt dat niet alleen jij blij met hem moet zijn, maar hij zijn handen ook mag dichtknijpen met jou en je daarnaar moet behandelen.
Je wordt geen bitch door meer zelfvertrouwen. Hooguit dat anderen dat als arrogant of hautain zouden ervaren. Fuck them.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou mn vriendje niet willen missen nu hoorHijs heel lief en toch heb ik nog niet genoeg zelfvertrouwen (ben ook een beetje bang dat ik een bitch word als ik meer krijg
)
Ik merk aan mezelf dat het heel langzaam gaat met dat zelfvertrouwen. Maar beetje bij beetje komen we er wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou mn vriendje niet willen missen nu hoorHijs heel lief en toch heb ik nog niet genoeg zelfvertrouwen (ben ook een beetje bang dat ik een bitch word als ik meer krijg
)
Nee, maar in gesprekken als deze komt men vaak met de voorbeelden van fysiek geweld. Er is een heel arsenaal aan vrouwen die geestelijk mishandeld worden maar blijven want "hij slaat me toch niet?", oid. Wat doen mensen zichzelf toch aan, vraag ik me vaak af.quote:
Jubquote:
Ik weet het, ik ben er alleen wel bang voor. Vind mezelf niet altijd even aardigquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je wordt geen bitch door meer zelfvertrouwen. Hooguit dat anderen dat als arrogant of hautain zouden ervaren. Fuck them.
De scheidslijn is wel dun denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je wordt geen bitch door meer zelfvertrouwen. Hooguit dat anderen dat als arrogant of hautain zouden ervaren. Fuck them.
Respectloos gedrag, in welke vorm dan ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:30 schreef L-E het volgende:
True. Ik vind het ook echt heerlijk dat ik zo evenwichtig en compleet was toen ik vriendje leerde kennen. Je staat zo anders in een relatie, zoveel gezonder, echt een nieuwe ervaring voor mij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eensik heb inmiddels wel geleerd dat je van jezelf moet houden voor je dat met een ander gaat delen. Iets met aanvullig ipv opvulling van je leven
Maar heb helaas bij anderen te vaak de andere kant gezien. Daar heb ik het dus ook over.
ditquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tis ook regelmatig een combi.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, maar in gesprekken als deze komt men vaak met de voorbeelden van fysiek geweld. Er is een heel arsenaal aan vrouwen die geestelijk mishandeld worden maar blijven want "hij slaat me toch niet?", oid. Wat doen mensen zichzelf toch aan, vraag ik me vaak af.
Yup, zelfs nog extra boodschappen gehaald ook, handig, alles lekker dicht bij elkaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JubMaar had in dat andere topic niemand goedemorgen gewenst dus dacht nog even doen
Jij weer net half uur terug van werk. Al langs de stomerij geweest?
Dat denk ik dus ook. Gebrek aan zelfvertrouwen leidt ook vaak tot jaloezie en mensen onderuit willen halen. Als je zeker van jezelf bent, ben je veel oprechter in je contact.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dit
denk dat een mens gemiddeld genomen eerder aardiger wordt door meer zelfvertrouwen
Tuurlijk. Maar in the end is iedereen wel ergens onzeker over en dat maakt menselijk. Maar ik heb liever dat iemand die ik niet ken me weliswaar hautain over vind komen maar mét zelfvertrouwen dan dat ik overkom als een bang vogeltje. Ik heb wel vaker gehoord dat ik bijvoorbeeld op fok soms arrogant overkom, maar dat valt hartstikke mee als iemand de moeite neemt verder te kijken dan dat. En aan de mensen die dat niet doen heb ik echt geen boodschap.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De scheidslijn is wel dun denk ik.
Van confident naar overconfident.
En soms niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis ook regelmatig een combi.
En hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Gebrek aan zelfvertrouwen leidt ook vaak tot jaloezie en mensen onderuit willen halen. Als je zeker van jezelf bent, ben je veel oprechter in je contact.
Ja ik ben dat echt aan het leren, dat schijt hebben aan de mening van mensen wiens mening er voor mij eigenlijk helemaal niet toe doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar in the end is iedereen wel ergens onzeker over en dat maakt menselijk. Maar ik heb liever dat iemand die ik niet ken me weliswaar hautain over vind komen maar mét zelfvertrouwen dan dat ik overkom als een bang vogeltje. Ik heb wel vaker gehoord dat ik bijvoorbeeld op fok soms arrogant overkom, maar dat valt hartstikke mee als iemand de moeite neemt verder te kijken dan dat. En aan de mensen die dat niet doen heb ik echt geen boodschap.
Dat is dan weer een tegenvallerquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ga mee.Naja, dan niet dezelfde douche in he.
Wat arrogantquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:38 schreef Kluts het volgende:
En aan de mensen die dat niet doen heb ik echt geen boodschap.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan weer een tegenvallerik maar wachten en wachten
Ik kom naar vreemden toe niet onzeker overquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar in the end is iedereen wel ergens onzeker over en dat maakt menselijk. Maar ik heb liever dat iemand die ik niet ken me weliswaar hautain over vind komen maar mét zelfvertrouwen dan dat ik overkom als een bang vogeltje. Ik heb wel vaker gehoord dat ik bijvoorbeeld op fok soms arrogant overkom, maar dat valt hartstikke mee als iemand de moeite neemt verder te kijken dan dat. En aan de mensen die dat niet doen heb ik echt geen boodschap.
Nee, klopt, het is zichtbaarder als er klappen vallen. Dat zie je en zijn de extremen die je te horen krijgt. Dat is ook logisch, het is een stuk moeilijker om de lijn te bepalen tussen mishandeling en ruzie als er geen fysiek geweld is. Ook voor degene die er midden in zit.quote:
In elk geval leukerquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dit
denk dat een mens gemiddeld genomen eerder aardiger wordt door meer zelfvertrouwen
Pfff, ik ben alweer klaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben dat echt aan het leren, dat schijt hebben aan de mening van mensen wiens mening er voor mij eigenlijk helemaal niet toe doen.
En fuck, nu toch echt douchen
Same here. Maar ik ben dan ook het toonbeeld van grote mond-klein hartje-katuitdeboomkijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat arrogant
Ik krijg ook wel eens de opmerking dat ik arrogant lijk/ben
Nou dan kennen mensen me dus ECHT niet
Ik hoop dat ik dat punt ooit mag bereikenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Ik vind het ook echt heerlijk dat ik zo evenwichtig en compleet was toen ik vriendje leerde kennen. Je staat zo anders in een relatie, zoveel gezonder, echt een nieuwe ervaring voor mij.
Laat maar, ik weet mn plekquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik bleef hier ook weer hangen he...
Heel wijs van je. Hoewel ik ook denk dat de onvoorwaardelijke steun van iemand die dicht bij je staat heel veel kan betekenen, maar dat moet idd niet de reden zijn om aan een relatie te beginnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat punt ooit mag bereikenop dit moment verkeer ik niet in een gezonde toestand om een relatie te beginnen. Dus eerst mezelf op de rit krijgen
Overigens kan ik me heel goed voorstellen waarom je een relatie zou beginnen terwijl je je zo voelt als ik nu. Eenzaamheid doet gekke dingen met je. En dan ga je invulling zoeken.
Maar dat creëert afhankelijkheid, scheve relatie en uiteindelijk kan dat niet meer goed komen. Er is dan een soort machtsverschil, heel eng. Dat is een kwetsbaarheid die je niet zou moeten hebben in een relatie.
Been there, done that. Helaas.
Draait zich gewoon weer omquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:46 schreef PeuRac het volgende:
Meesterlijke grap![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ur_wake_up_call.html
zeer herkenbaar wat je daar zegtquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat punt ooit mag bereikenop dit moment verkeer ik niet in een gezonde toestand om een relatie te beginnen. Dus eerst mezelf op de rit krijgen
Overigens kan ik me heel goed voorstellen waarom je een relatie zou beginnen terwijl je je zo voelt als ik nu. Eenzaamheid doet gekke dingen met je. En dan ga je invulling zoeken.
Maar dat creëert afhankelijkheid, scheve relatie en uiteindelijk kan dat niet meer goed komen. Er is dan een soort machtsverschil, heel eng. Dat is een kwetsbaarheid die je niet zou moeten hebben in een relatie.
Dit dus. Die onvoorwaardelijke steun zou heerlijk zijn, maar kan ik deels ook uit vriendschappen halen. Een partner moet je gelijke zijn, en ik zou nu vrijwel zeker de onderdanige rol kiezen (ook al is dat ws niet geheel bewust).quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel wijs van je. Hoewel ik ook denk dat de onvoorwaardelijke steun van iemand die dicht bij je staat heel veel kan betekenen, maar dat moet idd niet de reden zijn om aan een relatie te beginnen.
Dat is ook echt zeker belangrijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij komt het, schijnt, door 2 dingen:quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here. Maar ik ben dan ook het toonbeeld van grote mond-klein hartje-katuitdeboomkijken.
En achteraf val ik harstikke mee, hoor ik altijd.
Dat laatste heb/had ik ook, maar ik heb geleerd om mensen glimlachend aan te kijken. Hoef je niets te zeggen, maar je komt wel vriendelijk over.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij komt het, schijnt, door 2 dingen:
• Ik loop met mijn hoofd de lucht in. Da's m'n eigen schuld. Vroege rliep ik ALTIJD naar de grond te kijken als ik liep en durfde ik niet eens over een vol terras te lopen. Ik liep om. Als soort van belachelijk debiel jaren 90 mantra liedje zong ik dan in m'n hoofd het nr "I am the one and only" van Chesney Hawkes en dwong ik mezelf m'n hoofd omhoog te doen en gewoon te lopen... alleen blijkbaar is dat doorgeslagen
• Ik kan heel stil zijn bij nieuwe mensen, wat dan opgevat wordt als "Tss die zegt ook niks, arrogante" maar dat is juist omdat ik het dan niet durf![]()
mja je moet elkaar kunnen helpen in een relatiequote:Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit dus. Die onvoorwaardelijke steun zou heerlijk zijn, maar kan ik deels ook uit vriendschappen halen. Een partner moet je gelijke zijn, en ik zou nu vrijwel zeker de onderdanige rol kiezen (ook al is dat ws niet geheel bewust).
Mijn laatste relatie heeft me in die zin veel geleerd
Killing voor je relatie ook. Evenwicht is the magic word.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja je moet elkaar kunnen helpen in een relatie
de laatste relatie die ik had was ik zo druk om haar te helpen
dat al het andere naar de achtergrond verdwijnt
en dat is behoorlijk uitputtend
Een goede inhoudelijke discussie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb wel een hele discussie gestart zo te zien
Ja dat wel maar heb ff geen zin om het volgenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een goede inhoudelijke discussie.
Als ge da nog inne keer doet dan klap ik d'rop!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is dan ook een discussieforum, al wordt dat nog wel eens uit het oog verloren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
de grootste klap kreeg ik toen ze me aan de kant zette om zelfmoord te plegenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Killing voor je relatie ook. Evenwicht is the magic word.
En dat is dus het scheve wat je niet wil.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook. Enig idee wat je gaat doen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel maar heb ff geen zin om het volgen
nee ik bedoel een beetje problemen is niet ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat is dus het scheve wat je niet wil.
[..]
Begrijpelijk ook. Enig idee wat je gaat doen?
Dat is wel heel heftigquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
de grootste klap kreeg ik toen ze me aan de kant zette om zelfmoord te plegen
Heb me net ingeschreven bij de woningbouw, inschrijving kan ik woensdag afronden ivm geld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat is dus het scheve wat je niet wil.
[..]
Begrijpelijk ook. Enig idee wat je gaat doen?
Helaas heel herkenbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel heftigquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
de grootste klap kreeg ik toen ze me aan de kant zette om zelfmoord te plegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |