Die een geliefde wel kan maken? Nou daar gaan we dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan, een duw, een klap, schelden, borden gooien, weet ik t. Dat zijn dingen die je niet zou accepteren van je buurman, maar die een geliefde een stuk vaker wèl kan maken.
En dan ben ik nu het meisje bij Jerry Springer dat zegt "Ja, maar MIJ zou ie nooit slaan!"quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ang3l in een blijf van mijn lijf huis.
Ja dat denken ze dan allemaal hequote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel die goede invloed in zijn leven
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ben ik nu het meisje bij Jerry Springer dat zegt "Ja, maar MIJ zou ie nooit slaan!"
Nee dus. Als ik vanavond tijdens de afwas met Beetman knallende ruzie krijg en hij smijt me een bord naar mijn hoofd, dan accepteer ik dat niet en ga bij hem weg. Omdat ik weet dat dat niet hoort binnen een relatie omdat ik thuis gezien heb hoe het zou moeten. (althans, hoe ik het ook zou willen.) En dan kan ik nog zo weg van hem zijn, maar een vent die losse handjes heeft, sorry, daar ben ik veel te goed voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan, een duw, een klap, schelden, borden gooien, weet ik t. Dat zijn dingen die je niet zou accepteren van je buurman, maar die een geliefde een stuk vaker wèl kan maken.
Ik heb jarenlang in een relatie gezeten die niet leuk was, dat gebeurt je maar 1 keer in je leven. Nu weet ik heel goed wat ik niet accepteer, waar mijn grenzen liggen. Heel gezond voor mijn huidige relatie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, een (paar) relatie(s) voor je voor het echie gaat doet je wel beseffen wat je nou eigenlijk wil...
Homo's doen toch alleen een bitchslap of swaffelen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ben ik nu het meisje bij Jerry Springer dat zegt "Ja, maar MIJ zou ie nooit slaan!"
Hear hear, wijze damequote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een relatie gezeten die niet leuk was, dat gebeurt je maar 1 keer in je leven. Nu weet ik heel goed wat ik niet accepteer, waar mijn grenzen liggen. Heel gezond voor mijn huidige relatie.
Ja, helemaal prima, gelukkig!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
L-E, hoe is t nu met Peuter?
Nacht goed doorgekomen?
Tuurlijk. Ik ben blij dat ik een serieuze relatie gehad heb waar ik een hoop van geleerd heb. Maar dat is wat anders dan in relaties belanden waarvan je vantevoren al weet dat je er niet gelukkig van wordt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, een (paar) relatie(s) voor je voor het echie gaat doet je wel beseffen wat je nou eigenlijk wil...
quote:
Hij's best wel sterkquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's doen toch alleen een bitchslap of swaffelen?
Echt pijn zal het dan ook niet doen.
Dat is dus precies wat ik zegquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die een geliefde wel kan maken? Nou daar gaan we dus.
NOOIT, Never! etc etc.
Als je al met de instelling er in zit dat vreemdgaan, slaan, duwen, etc wel goed is dan verdien je het ook bijna.
Ik ook twee, werkt redelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef douche-eendje het volgende:
Al 2 koppen koffie op.... *pakt luciferstokjes*![]()
Ja, ga hem "helpen". Daar vloeien de beste relaties uit voort.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel die goede invloed in zijn leven
Hier exact hetzelfde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een relatie gezeten die niet leuk was, dat gebeurt je maar 1 keer in je leven. Nu weet ik heel goed wat ik niet accepteer, waar mijn grenzen liggen. Heel gezond voor mijn huidige relatie.
Je hebt gelijk, ik zeg ook niet dat iedereen het accepteert, ik zeg echter wel dat mensen het een stuk vaker accepteren dan je zou verwachten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dus. Als ik vanavond tijdens de afwas met Beetman knallende ruzie krijg en hij smijt me een bord naar mijn hoofd, dan accepteer ik dat niet en ga bij hem weg. Omdat ik weet dat dat niet hoort binnen een relatie omdat ik thuis gezien heb hoe het zou moeten. (althans, hoe ik het ook zou willen.) En dan kan ik nog zo weg van hem zijn, maar een vent die losse handjes heeft, sorry, daar ben ik veel te goed voor.
En het argument "ja, maar dat zegt iedereen die nooit mishandeld is" gaat niet op. Je moet gewoon zelfrespect hebben en dan accepteer je dat al niet in the first place.
Heerijk, een projectjequote:Op maandag 18 oktober 2010 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ga hem "helpen". Daar vloeien de beste relaties uit voort.
Ik geloof dat dit precies het punt is dat JB probeert te maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die een geliefde wel kan maken? Nou daar gaan we dus.
NOOIT, Never! etc etc.
Als je al met de instelling er in zit dat vreemdgaan, slaan, duwen, etc wel goed is dan verdien je het ook bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |