Onzin.quote:
Ja Minipuber moet nog een weekje. Eens zien of ik ook wat dagen vrij kan regelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Zuid, volgens mij. Midden is volgende week.
Potverdorie, ben ik het nu zomaar een keer met jou eens!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin.
Dat iemand er voor kiest om niet meer helder na te denken is gewoon eigen schuld. Dat heeft niks te maken de verliefdheid. Ik ben verliefdheid geweest, meerdere maken maar blind werd ik er niet van. Het is altijd een slechte poging om fout gedrag een romantisch tintje te geven.
Ja. Maar daar moet je niet vanuit gaan en dat is niet in alle gevallen zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vraag met echt met enige regelmaat af hoe het in godsnaam zo kan zijn dat je niet kon zien voor het samenwonen. Kan iemand zo veranderen?
Ah, duidelijk. Al zal het volgende week nog wel druk wezen in a'dam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef L-E het volgende:
Zuid, volgens mij. Midden is volgende week.
Jij bent verliefdheid geweest? Hoe is dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin.
Dat iemand er voor kiest om niet meer helder na te denken is gewoon eigen schuld. Dat heeft niks te maken de verliefdheid. Ik ben verliefdheid geweest, meerdere maken maar blind werd ik er niet van. Het is altijd een slechte poging om fout gedrag een romantisch tintje te geven.
Ik ook. Lekker voor de warme kachel op een berevel liggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil naar Walibi huis toe.
Geen idee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoeveel dakloze ouders met kind zwerven er over straat?
Over het algemeen veranderen de grote dingen een stuk minder dan je zou willen denken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mensen blijven niet jarenlang hetzelfde. Heeft niks te maken met mijn vertroebelde blik hoor.
Dan wel naakt he!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker voor de warme kachel op een berevel liggen.
met een veranderende situatie, veranderen mensen ook, gooi daar de factor tijd nog even bij en mensen kunnen compleet anders zijn dan toen je ging samenwonen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is een antwoord op mijn vraag hoe precies?
Humpf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja duidelijk, hij is helemaal weg van je, hij wil je houden!
jij bent te flauwquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent verliefdheid geweest? Hoe is dat?
Ik weet niet of verdienen het juiste woord is maar er zijn bepaalde hele kleine groepen die het wel nodig hebben. Bijvoorbeeld de mensen die redding moeten zoeken in een blijf van mijn lijf huis.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat jij zei klonk alsof je geen hulp zou moeten kunnen krijgen. Ik vind idd dat het niet te gemakkelijk hoeft, maar er zijn echt wel mensen die het verdienen.
Nou sorry hoor, maar er zijn dingen gebeurd die ik echt niet had kunnen voorzien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat jij zei klonk alsof je geen hulp zou moeten kunnen krijgen. Ik vind idd dat het niet te gemakkelijk hoeft, maar er zijn echt wel mensen die het verdienen.
[..]
Over het algemeen veranderen de grote dingen een stuk minder dan je zou willen denken.
en de rest?quote:
quote:
Waarom zijn er dan zoveel mensen die dingen door de vingers zien bij iemand van wie ze veel houden/op zie ze verliefd zijn? Het komt redelijk vaak voor, om die mensen dan maar allemaal dom te noemen, gaat wat ver. Bovendien gebeurt dat nog vaker bij jonge mensen volgens mij, die gewoon nog moeten leren. Noem het dom... Vooral jonge meisjes zijn daar volgens mij vatbaarder voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin.
Jij bent wereldvreemd? Lul niet zo slap met je compleet anders. Jij veranderd compleet als je gaat samenwonen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met een veranderende situatie, veranderen mensen ook, gooi daar de factor tijd nog even bij en mensen kunnen compleet anders zijn dan toen je ging samenwonen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent wereldvreemd? Lul niet zo slap met je compleet anders. Jij veranderd compleet als je gaat samenwonen?Lekker stabiel persoon ben je dan.
Volgens mij doen ze dat bij ons ook, dan dwingen ze de man om weg te gaan. Maar ja, dat zal sommige mannen niet tegenhouden natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of verdienen het juiste woord is maar er zijn bepaalde hele kleine groepen die het wel nodig hebben. Bijvoorbeeld de mensen die redding moeten zoeken in een blijf van mijn lijf huis.
Al zou ik dan liever zien dat die kerel opgesloten wordt en de vrouw gewoon het huis krijgt.
Als Beetman de kachel hoog genoeg zet ja.quote:
Vandaar dat die loverboys zoveel succes hebben bij jonge, labiele meisjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zoveel mensen die dingen door de vingers zien bij iemand van wie ze veel houden/op zie ze verliefd zijn? Het komt redelijk vaak voor, om die mensen dan maar allemaal dom te noemen, gaat wat ver. Bovendien gebeurt dat nog vaker bij jonge mensen volgens mij, die gewoon nog moeten leren. Noem het dom... Vooral jonge meisjes zijn daar volgens mij vatbaarder voor.
lees mijn post nog eensquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent wereldvreemd? Lul niet zo slap met je compleet anders. Jij veranderd compleet als je gaat samenwonen?Lekker stabiel persoon ben je dan.
Amper geslapen en nog niet gegeten. Sorry.quote:
Ik heb het niet over jouw geval, daar weet ik simpelweg geen zak vanaf, maar ik ben ervan overtuigd dat je in de meeste gevallen dingen wel degelijk kan voorzien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar er zijn dingen gebeurd die ik echt niet had kunnen voorzien.
Nodig hebben dan, ook goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of verdienen het juiste woord is maar er zijn bepaalde hele kleine groepen die het wel nodig hebben. Bijvoorbeeld de mensen die redding moeten zoeken in een blijf van mijn lijf huis.
Al zou ik dan liever zien dat die kerel opgesloten wordt en de vrouw gewoon het huis krijgt.
Was ook leuk. Maar dat wist ik al.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amper geslapen en nog niet gegeten. Sorry.
En ja, over ruim een uur thuis.
Meneer tegenover mij zit ernstig te zuchtende trein rijdt niet zo hard en stopt nu ook nog
Daarom moet je als ouder je dochter in de kelder opsluiten tot ze 23 is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaar dat die loverboys zoveel succes hebben bij jonge, labiele meisjes.
quote:
Ja, welke is het nou?quote:
Dat kan alleen als er aangifte gedaan wordt en dat gebeurt lang niet altijd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat bij ons ook, dan dwingen ze de man om weg te gaan. Maar ja, dat zal sommige mannen niet tegenhouden natuurlijk.
Het is maar goed dat jij alleen een zoon hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom moet je als ouder je dochter in de kelder opsluiten tot ze 23 is.
Dingen door de vingers zien? Wat voor dingen? Dit is te vaag.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zoveel mensen die dingen door de vingers zien bij iemand van wie ze veel houden/op zie ze verliefd zijn? Het komt redelijk vaak voor, om die mensen dan maar allemaal dom te noemen, gaat wat ver. Bovendien gebeurt dat nog vaker bij jonge mensen volgens mij, die gewoon nog moeten leren. Noem het dom... Vooral jonge meisjes zijn daar volgens mij vatbaarder voor.
We twijfelen soms nog.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij alleen een zoon hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja, welke is het nou?Een start of een verloren zaak?
Eigenlijk wel. Of je moet haar een goed voorbeeld geven van hoe een relatie zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Wanneer denk je zekerheid te hebben? Misschien is het toch maar beter dan dat je hem preventief opsluit.quote:
Haha niet.quote:
wel voor herhaling vatbaar, maar geen seks dus?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ook leuk. Maar dat wist ik al.
Ken hem al zo'n 7 jaar. Dit zat er echt zo hard een x aan te komen
Ik mag toch hopen dat de man opsluiten ze wel zal stoppen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat bij ons ook, dan dwingen ze de man om weg te gaan. Maar ja, dat zal sommige mannen niet tegenhouden natuurlijk.
Kloptquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan alleen als er aangifte gedaan wordt en dat gebeurt lang niet altijd.
Oh, daarom doet m'n moeder zo!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here, de lat ligt nogal hoog. Dat maakt het niet makkelijk voor mezelf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Of je moet haar een goed voorbeeld geven van hoe een relatie zou moeten zijn.
Mijn ouders hebben geen perfect huwelijk, maar ze houden zielsveel van elkaar en hebben diep respect voor elkaar. Ik heb thuis gezien hoe het kan zijn en in mijn ogen ook zou moeten zijn, en dat zoek ik dan ook in mijn eigen relaties. Ik settle ook niet voor minder dan dat.
Veluwse inteelt Q'tjes on the way.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here, de lat ligt nogal hoog. Dat maakt het niet makkelijk voor mezelf.
Nou hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha niet.
Ik ben bij knuffelmeisje. En daarna 2 weken naar Mexico.
Ja nou dat was voor mij ook een drijfveer. Ik wil niet dat mijn kind opgroeit met zo'n verkloot beeld van hoe een gezin moet zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Of je moet haar een goed voorbeeld geven van hoe een relatie zou moeten zijn.
Mijn ouders hebben geen perfect huwelijk, maar ze houden zielsveel van elkaar en hebben diep respect voor elkaar. Ik heb thuis gezien hoe het kan zijn en in mijn ogen ook zou moeten zijn, en dat zoek ik dan ook in mijn eigen relaties. Ik settle ook niet voor minder dan dat.
Ik heb juist heel goed van mijn ouders geleerd hoe het NIET moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou beide was wel voor heraling vatbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel voor herhaling vatbaar, maar geen seks dus?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel voor herhaling vatbaar, maar geen seks dus?
Ik zit tot begin januari min of meer volgeboekt.quote:
Hij vindt jou leuk, denk ik. Althans, gezien sms en avatarquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja, welke is het nou?Een start of een verloren zaak?
Vreemdgaan, een duw, een klap, schelden, borden gooien, weet ik t. Dat zijn dingen die je niet zou accepteren van je buurman, maar die een geliefde een stuk vaker wèl kan maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dingen door de vingers zien? Wat voor dingen? Dit is te vaag.
In de basis ben je toch een persoon met normen en waarden. Die zet je toch niet aan de kant voor pietje puk of truusje? Dat je een klein dingetje door de vingers ziet daar veranderd de persoon inderdaad niet wezenlijk door.
Dat gebeurt ook vaak genoeg in Nederland hoor.quote:En daarom wonen jonge meisjes over het algemeen ook niet samen en hebben ze geen kinderen in dit land. Hetzelfde trouwens voor jonge jongens ze zijn alleen voor andere dingen vatbaar.
Ja maar dat opsluiten is in dit land nooit zo lang he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de man opsluiten ze wel zal stoppen.
En dat geeft niet. Beter 10 jaar alleen en uiteindelijk de liefde van je leven dan een scala aan mislukte relaties met de daarbijbehorende toestanden/kinderen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here, de lat ligt nogal hoog. Dat maakt het niet makkelijk voor mezelf.
Ang3l in een blijf van mijn lijf huis.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou beide was wel voor heraling vatbaar
Alleen vraag me af of ie relatie materiaal is.
Tis zo'n... ja we hadden het hier laatst over: foute jongen.
Zo'n vechtersbaasje
Misschien ben jij wel die goede invloed in zijn levenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n vechtersbaasje
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat geeft niet. Beter 10 jaar alleen en uiteindelijk de liefde van je leven dan een scala aan mislukte relaties met de daarbijbehorende toestanden/kinderen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n vechtersbaasje
Ik heb er geen moeite mee als mijn buurman vreemd gaat hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan, een duw, een klap, schelden, borden gooien, weet ik t. Dat zijn dingen die je niet zou accepteren van je buurman, maar die een geliefde een stuk vaker wèl kan maken.
[..]
Dat gebeurt ook vaak genoeg in Nederland hoor.
Mwah, een (paar) relatie(s) voor je voor het echie gaat doet je wel beseffen wat je nou eigenlijk wil...quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat geeft niet. Beter 10 jaar alleen en uiteindelijk de liefde van je leven dan een scala aan mislukte relaties met de daarbijbehorende toestanden/kinderen.
Wel tijd voor mijn vriendje, maar niet voor mij. Ik doe ergens toch iets niet goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit tot begin januari min of meer volgeboekt.![]()
Die een geliefde wel kan maken? Nou daar gaan we dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan, een duw, een klap, schelden, borden gooien, weet ik t. Dat zijn dingen die je niet zou accepteren van je buurman, maar die een geliefde een stuk vaker wèl kan maken.
En dan ben ik nu het meisje bij Jerry Springer dat zegt "Ja, maar MIJ zou ie nooit slaan!"quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ang3l in een blijf van mijn lijf huis.
Ja dat denken ze dan allemaal hequote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel die goede invloed in zijn leven
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ben ik nu het meisje bij Jerry Springer dat zegt "Ja, maar MIJ zou ie nooit slaan!"
Nee dus. Als ik vanavond tijdens de afwas met Beetman knallende ruzie krijg en hij smijt me een bord naar mijn hoofd, dan accepteer ik dat niet en ga bij hem weg. Omdat ik weet dat dat niet hoort binnen een relatie omdat ik thuis gezien heb hoe het zou moeten. (althans, hoe ik het ook zou willen.) En dan kan ik nog zo weg van hem zijn, maar een vent die losse handjes heeft, sorry, daar ben ik veel te goed voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een relatie gezeten die niet leuk was, dat gebeurt je maar 1 keer in je leven. Nu weet ik heel goed wat ik niet accepteer, waar mijn grenzen liggen. Heel gezond voor mijn huidige relatie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, een (paar) relatie(s) voor je voor het echie gaat doet je wel beseffen wat je nou eigenlijk wil...
Homo's doen toch alleen een bitchslap of swaffelen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ben ik nu het meisje bij Jerry Springer dat zegt "Ja, maar MIJ zou ie nooit slaan!"
Hear hear, wijze damequote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een relatie gezeten die niet leuk was, dat gebeurt je maar 1 keer in je leven. Nu weet ik heel goed wat ik niet accepteer, waar mijn grenzen liggen. Heel gezond voor mijn huidige relatie.
Ja, helemaal prima, gelukkig!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
L-E, hoe is t nu met Peuter?
Nacht goed doorgekomen?
Tuurlijk. Ik ben blij dat ik een serieuze relatie gehad heb waar ik een hoop van geleerd heb. Maar dat is wat anders dan in relaties belanden waarvan je vantevoren al weet dat je er niet gelukkig van wordt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, een (paar) relatie(s) voor je voor het echie gaat doet je wel beseffen wat je nou eigenlijk wil...
quote:
Hij's best wel sterkquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's doen toch alleen een bitchslap of swaffelen?
Echt pijn zal het dan ook niet doen.
Dat is dus precies wat ik zegquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die een geliefde wel kan maken? Nou daar gaan we dus.
NOOIT, Never! etc etc.
Als je al met de instelling er in zit dat vreemdgaan, slaan, duwen, etc wel goed is dan verdien je het ook bijna.
Ik ook twee, werkt redelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef douche-eendje het volgende:
Al 2 koppen koffie op.... *pakt luciferstokjes*![]()
Ja, ga hem "helpen". Daar vloeien de beste relaties uit voort.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel die goede invloed in zijn leven
Hier exact hetzelfde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een relatie gezeten die niet leuk was, dat gebeurt je maar 1 keer in je leven. Nu weet ik heel goed wat ik niet accepteer, waar mijn grenzen liggen. Heel gezond voor mijn huidige relatie.
Je hebt gelijk, ik zeg ook niet dat iedereen het accepteert, ik zeg echter wel dat mensen het een stuk vaker accepteren dan je zou verwachten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dus. Als ik vanavond tijdens de afwas met Beetman knallende ruzie krijg en hij smijt me een bord naar mijn hoofd, dan accepteer ik dat niet en ga bij hem weg. Omdat ik weet dat dat niet hoort binnen een relatie omdat ik thuis gezien heb hoe het zou moeten. (althans, hoe ik het ook zou willen.) En dan kan ik nog zo weg van hem zijn, maar een vent die losse handjes heeft, sorry, daar ben ik veel te goed voor.
En het argument "ja, maar dat zegt iedereen die nooit mishandeld is" gaat niet op. Je moet gewoon zelfrespect hebben en dan accepteer je dat al niet in the first place.
Heerijk, een projectjequote:Op maandag 18 oktober 2010 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ga hem "helpen". Daar vloeien de beste relaties uit voort.
Ik geloof dat dit precies het punt is dat JB probeert te maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die een geliefde wel kan maken? Nou daar gaan we dus.
NOOIT, Never! etc etc.
Als je al met de instelling er in zit dat vreemdgaan, slaan, duwen, etc wel goed is dan verdien je het ook bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |