Volgens mij doen ze dat bij ons ook, dan dwingen ze de man om weg te gaan. Maar ja, dat zal sommige mannen niet tegenhouden natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of verdienen het juiste woord is maar er zijn bepaalde hele kleine groepen die het wel nodig hebben. Bijvoorbeeld de mensen die redding moeten zoeken in een blijf van mijn lijf huis.
Al zou ik dan liever zien dat die kerel opgesloten wordt en de vrouw gewoon het huis krijgt.
Als Beetman de kachel hoog genoeg zet ja.quote:
Vandaar dat die loverboys zoveel succes hebben bij jonge, labiele meisjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zoveel mensen die dingen door de vingers zien bij iemand van wie ze veel houden/op zie ze verliefd zijn? Het komt redelijk vaak voor, om die mensen dan maar allemaal dom te noemen, gaat wat ver. Bovendien gebeurt dat nog vaker bij jonge mensen volgens mij, die gewoon nog moeten leren. Noem het dom... Vooral jonge meisjes zijn daar volgens mij vatbaarder voor.
lees mijn post nog eensquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent wereldvreemd? Lul niet zo slap met je compleet anders. Jij veranderd compleet als je gaat samenwonen?Lekker stabiel persoon ben je dan.
Amper geslapen en nog niet gegeten. Sorry.quote:
Ik heb het niet over jouw geval, daar weet ik simpelweg geen zak vanaf, maar ik ben ervan overtuigd dat je in de meeste gevallen dingen wel degelijk kan voorzien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar er zijn dingen gebeurd die ik echt niet had kunnen voorzien.
Nodig hebben dan, ook goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of verdienen het juiste woord is maar er zijn bepaalde hele kleine groepen die het wel nodig hebben. Bijvoorbeeld de mensen die redding moeten zoeken in een blijf van mijn lijf huis.
Al zou ik dan liever zien dat die kerel opgesloten wordt en de vrouw gewoon het huis krijgt.
Was ook leuk. Maar dat wist ik al.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Amper geslapen en nog niet gegeten. Sorry.
En ja, over ruim een uur thuis.
Meneer tegenover mij zit ernstig te zuchtende trein rijdt niet zo hard en stopt nu ook nog
Daarom moet je als ouder je dochter in de kelder opsluiten tot ze 23 is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaar dat die loverboys zoveel succes hebben bij jonge, labiele meisjes.
quote:
Ja, welke is het nou?quote:
Dat kan alleen als er aangifte gedaan wordt en dat gebeurt lang niet altijd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat bij ons ook, dan dwingen ze de man om weg te gaan. Maar ja, dat zal sommige mannen niet tegenhouden natuurlijk.
Het is maar goed dat jij alleen een zoon hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom moet je als ouder je dochter in de kelder opsluiten tot ze 23 is.
Dingen door de vingers zien? Wat voor dingen? Dit is te vaag.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zoveel mensen die dingen door de vingers zien bij iemand van wie ze veel houden/op zie ze verliefd zijn? Het komt redelijk vaak voor, om die mensen dan maar allemaal dom te noemen, gaat wat ver. Bovendien gebeurt dat nog vaker bij jonge mensen volgens mij, die gewoon nog moeten leren. Noem het dom... Vooral jonge meisjes zijn daar volgens mij vatbaarder voor.
We twijfelen soms nog.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij alleen een zoon hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja, welke is het nou?Een start of een verloren zaak?
Eigenlijk wel. Of je moet haar een goed voorbeeld geven van hoe een relatie zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom moet je als ouder je dochter in de kelder opsluiten tot ze 23 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |