Wanneer denk je zekerheid te hebben? Misschien is het toch maar beter dan dat je hem preventief opsluit.quote:
Haha niet.quote:
wel voor herhaling vatbaar, maar geen seks dus?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ook leuk. Maar dat wist ik al.
Ken hem al zo'n 7 jaar. Dit zat er echt zo hard een x aan te komen
Ik mag toch hopen dat de man opsluiten ze wel zal stoppen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat bij ons ook, dan dwingen ze de man om weg te gaan. Maar ja, dat zal sommige mannen niet tegenhouden natuurlijk.
Kloptquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan alleen als er aangifte gedaan wordt en dat gebeurt lang niet altijd.
Oh, daarom doet m'n moeder zo!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom moet je als ouder je dochter in de kelder opsluiten tot ze 23 is.
Same here, de lat ligt nogal hoog. Dat maakt het niet makkelijk voor mezelf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Of je moet haar een goed voorbeeld geven van hoe een relatie zou moeten zijn.
Mijn ouders hebben geen perfect huwelijk, maar ze houden zielsveel van elkaar en hebben diep respect voor elkaar. Ik heb thuis gezien hoe het kan zijn en in mijn ogen ook zou moeten zijn, en dat zoek ik dan ook in mijn eigen relaties. Ik settle ook niet voor minder dan dat.
Veluwse inteelt Q'tjes on the way.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here, de lat ligt nogal hoog. Dat maakt het niet makkelijk voor mezelf.
Nou hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha niet.
Ik ben bij knuffelmeisje. En daarna 2 weken naar Mexico.
Ja nou dat was voor mij ook een drijfveer. Ik wil niet dat mijn kind opgroeit met zo'n verkloot beeld van hoe een gezin moet zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Of je moet haar een goed voorbeeld geven van hoe een relatie zou moeten zijn.
Mijn ouders hebben geen perfect huwelijk, maar ze houden zielsveel van elkaar en hebben diep respect voor elkaar. Ik heb thuis gezien hoe het kan zijn en in mijn ogen ook zou moeten zijn, en dat zoek ik dan ook in mijn eigen relaties. Ik settle ook niet voor minder dan dat.
Ik heb juist heel goed van mijn ouders geleerd hoe het NIET moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou beide was wel voor heraling vatbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel voor herhaling vatbaar, maar geen seks dus?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel voor herhaling vatbaar, maar geen seks dus?
Ik zit tot begin januari min of meer volgeboekt.quote:
Hij vindt jou leuk, denk ik. Althans, gezien sms en avatarquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja, welke is het nou?Een start of een verloren zaak?
Vreemdgaan, een duw, een klap, schelden, borden gooien, weet ik t. Dat zijn dingen die je niet zou accepteren van je buurman, maar die een geliefde een stuk vaker wèl kan maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dingen door de vingers zien? Wat voor dingen? Dit is te vaag.
In de basis ben je toch een persoon met normen en waarden. Die zet je toch niet aan de kant voor pietje puk of truusje? Dat je een klein dingetje door de vingers ziet daar veranderd de persoon inderdaad niet wezenlijk door.
Dat gebeurt ook vaak genoeg in Nederland hoor.quote:En daarom wonen jonge meisjes over het algemeen ook niet samen en hebben ze geen kinderen in dit land. Hetzelfde trouwens voor jonge jongens ze zijn alleen voor andere dingen vatbaar.
Ja maar dat opsluiten is in dit land nooit zo lang he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de man opsluiten ze wel zal stoppen.
En dat geeft niet. Beter 10 jaar alleen en uiteindelijk de liefde van je leven dan een scala aan mislukte relaties met de daarbijbehorende toestanden/kinderen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here, de lat ligt nogal hoog. Dat maakt het niet makkelijk voor mezelf.
Ang3l in een blijf van mijn lijf huis.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou beide was wel voor heraling vatbaar
Alleen vraag me af of ie relatie materiaal is.
Tis zo'n... ja we hadden het hier laatst over: foute jongen.
Zo'n vechtersbaasje
Misschien ben jij wel die goede invloed in zijn levenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n vechtersbaasje
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat geeft niet. Beter 10 jaar alleen en uiteindelijk de liefde van je leven dan een scala aan mislukte relaties met de daarbijbehorende toestanden/kinderen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n vechtersbaasje
Ik heb er geen moeite mee als mijn buurman vreemd gaat hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vreemdgaan, een duw, een klap, schelden, borden gooien, weet ik t. Dat zijn dingen die je niet zou accepteren van je buurman, maar die een geliefde een stuk vaker wèl kan maken.
[..]
Dat gebeurt ook vaak genoeg in Nederland hoor.
Mwah, een (paar) relatie(s) voor je voor het echie gaat doet je wel beseffen wat je nou eigenlijk wil...quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat geeft niet. Beter 10 jaar alleen en uiteindelijk de liefde van je leven dan een scala aan mislukte relaties met de daarbijbehorende toestanden/kinderen.
Wel tijd voor mijn vriendje, maar niet voor mij. Ik doe ergens toch iets niet goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit tot begin januari min of meer volgeboekt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |