Nee is zijn huisquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterkteniet makkelijker om zijn spullen eruit te knikkeren?
Thnxquote:
Nope. Maar ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ken het, oh don't I.....
Maar leuk is het niet he.
jammerquote:
Emmen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:56 schreef missbehavin het volgende:
Huppel, zal wel lastig worden, woonruimte vinden? Weet niet waar je woont eigenlijk.
hier in Utrecht volgens mij nog wel. Denk alleen dat jij dan dat blauwe oog had moeten hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen.
En urgentieverklarigen doen ze niet meer aan he. Ja alleen voor asielzoekers
Ja kuttig is dat! Wordt het dus intrekken bij iemand (ouders ofzo)?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen.
En urgentieverklarigen doen ze niet meer aan he. Ja alleen voor asielzoekers
Geen optiequote:Op maandag 18 oktober 2010 08:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kuttig is dat! Wordt het dus intrekken bij iemand (ouders ofzo)?
quote:
In Utrecht is het ook niet erg makkelijk en doen ze er ook niet meer zo makkelijk aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hier in Utrecht volgens mij nog wel. Denk alleen dat jij dan dat blauwe oog had moeten hebben
Ja shit man, wat een ellende! Maar moeder met kind krijgen geen urgentie? Damnquote:
Idd dan moet je maar met je kind bij het leger des heils gaan slapenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
In Utrecht is het ook niet erg makkelijk en doen ze er ook niet meer zo makkelijk aan.
Vriendin van me zoekt ook woning i.v.m. relatieproblemen (samen met haar dochtertje) en die kan toch echt bij haar moeder gaan wonen want ze krijgt geen urgentie.
Ja slaat nergens op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
In Utrecht is het ook niet erg makkelijk en doen ze er ook niet meer zo makkelijk aan.
Vriendin van me zoekt ook woning i.v.m. relatieproblemen (samen met haar dochtertje) en die kan toch echt bij haar moeder gaan wonen want ze krijgt geen urgentie.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Idd dan moet je maar met je kind bij het leger des heils gaan slapen
45 minuten kunnen fokken!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ook leuk, rekening houden met ruim een half uur extra reistijd, maar er niks van nodig hebben. Bijna 3 kwartier te vroeg hier
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ook leuk, rekening houden met ruim een half uur extra reistijd, maar er niks van nodig hebben. Bijna 3 kwartier te vroeg hier
Succes!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Je hebt iig nog een kind, dan laten ze je iig minder snel in de kou staan dan wanneer je alleen bent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Idd dan moet je maar met je kind bij het leger des heils gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |