I kinda like sorta like yes I did.. like... heb sex gehad met de collega van de date van laatstquote:
Ja. Het leek Psalms wel leuk om binnen een uur dat we in de kroeg aankwamen een ruzie te beginnen.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I kinda like sorta like yes I did.. like... heb sex gehad met de collega van de date van laatst
IIEEEEEELLHHquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I kinda like sorta like yes I did.. like... heb sex gehad met de collega van de date van laatst
Inderdaad, dat vieze natte gedoequote:
Oh vuile slet!quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He godverdomme meid, wat een gekut! Niet uitgepraat ook? En hij zit weer op zee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Het leek Psalms wel leuk om binnen een uur dat we in de kroeg aankwamen een ruzie te beginnen.
Jaloerse klootzak dat het is.
Lang verhaal kort. Zijn oog dik en blauw, mijn hand dik en blauw, mn auto kapot want meneer ging autorijden met zn dronken kop en heeft er 3 deuken ingeschopt
Tokkies in de bocht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Het leek Psalms wel leuk om binnen een uur dat we in de kroeg aankwamen een ruzie te beginnen.
Jaloerse klootzak dat het is.
Lang verhaal kort. Zijn oog dik en blauw, mijn hand dik en blauw, mn auto kapot want meneer ging autorijden met zn dronken kop en heeft er 3 deuken ingeschopt
Ik heb er geen behoefte meer aan om te praten. Heb al een jaar lang gezeik om van alles. Ben het zat. Ik wil hier wegquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He godverdomme meid, wat een gekut! Niet uitgepraat ook? En hij zit weer op zee?
Nou... deze barman heeft z'n profielfoto gister veranderd in:quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vuile slet!
En zit er meer in dan die keer seks?
Klote hoor meid xquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er geen behoefte meer aan om te praten. Heb al een jaar lang gezeik om van alles. Ben het zat. Ik wil hier weg![]()
Praten heeft nu echt geen zin meer.
Snel trek de neger kindjes naar binnen! Weer een homostel wat op kinderjacht gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... deze barman heeft z'n profielfoto gister veranderd in:
[ afbeelding ]
Plus ik kreeg een bericht met "Heb het heel erg leuk gehad"
Dat moet ik niet gaan opvatten als een hint he?
Toch?
quote:
Tjah ach shit happens.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... deze barman heeft z'n profielfoto gister veranderd in:
[ afbeelding ]
Plus ik kreeg een bericht met "Heb het heel erg leuk gehad"
Dat moet ik niet gaan opvatten als een hint he?
Toch?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah ach shit happens.
Woonruimte zoeken en lekker samen met mn zoon en hond gaan leven. Mn eigen leven leiden.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snel trek de neger kindjes naar binnen! Weer een homostel wat op kinderjacht gaat.
Als het thee is lekker. Maar hoezo kan je er niet uit, doen ze de vloer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wil je ook?
![]()
Weer een dagje opgesloten wegens schilders in huis. Ik heb net opengedaan maar ik ben eigenlijk nog gesloten.
Sterktequote:Op maandag 18 oktober 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah ach shit happens.
Woonruimte zoeken en lekker samen met mn zoon en hond gaan leven. Mn eigen leven leiden.
Thee is it. Kan er wel uit hoor, maar ik loop zo in de weg anders.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als het thee is lekker. Maar hoezo kan je er niet uit, doen ze de vloer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |