Ochtendmisselijkheid!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:04 schreef missbehavin het volgende:
En waarom ben ik misselijk verdorie?
Daar maak je gelijk een heel eager indruk mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ook leuk, rekening houden met ruim een half uur extra reistijd, maar er niks van nodig hebben. Bijna 3 kwartier te vroeg hier
quote:
Beter te vroeg dan te laat zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ook leuk, rekening houden met ruim een half uur extra reistijd, maar er niks van nodig hebben. Bijna 3 kwartier te vroeg hier
Ze spoort nietquote:
Dat valt best mee. Ik ben een heel rustig, stil en doodgewoon meisje.quote:
Dat maakt niks uit. Ze gaan er vanuit dat je altijd wel ergens terecht kan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt iig nog een kind, dan laten ze je iig minder snel in de kou staan dan wanneer je alleen bent.
Ja ik snap dat niet hoor tegenwoordig. Alsof iedereen maar familie heeft waar ze terecht kunnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Ze gaan er vanuit dat je altijd wel ergens terecht kan.
Alsof de overheid voor iedereen maar een huis klaar moet hebben staan als er een relatie uit gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet hoor tegenwoordig. Alsof iedereen maar familie heeft waar ze terecht kunnen.
Which is?quote:
Succes er mee!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
Ja duidelijk, hij is helemaal weg van je, hij wil je houden!quote:
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel erg hard om tegen iemand met een kind te zeggen 'zoek het maar uit'.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof de overheid voor iedereen maar een huis klaar moet hebben staan als er een relatie uit gaat.
Ook niet erg realistisch he?
Oh ja! Het is vakantie, dat is waar ook. Vandaar zo stil buiten hier inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Succes er mee!
Het is vakantie hè? Dus rustig op de weg.
Hoef je mij niks over te vertellen, ik heb wel eens in een soortgelijke situatie gezeten, maar ik kon nergens terecht omdat ik geen kind had, niet aan de drugs was, niet crimineel of in de prostitutie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Ze gaan er vanuit dat je altijd wel ergens terecht kan.
Je klaagt een hoop maar de oplossing weet je ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel erg hard om tegen iemand met een kind te zeggen 'zoek het maar uit'.
ik heb op vreemdere tijdstippen vastgestaan. De receptioniste keek iig raarquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Succes er mee!
Het is vakantie hè? Dus rustig op de weg.
Ik zeg niet dat ik overal een oplossing voor heb. Maar in zo'n geval vind ik dat er toch iets van een urgentieregeling zou moeten zijn. Natuurlijk kunnen ze niet zomaar iedereen woonruimte geven, maar je kan een kind toch niet op straat laten staan? Jij vindt dat dus wel kloppen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je klaagt een hoop maar de oplossing weet je ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |