En mijn punt is dat je het al kan zien voordat je een relatie aan gaat en dat je inderdaad dom bent als je blijft in de hoop op betere tijden. Wat kluts dus ook al aangeeft.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit precies het punt is dat JB probeert te maken.
Ooh wat erg als de buurman het doet, wat is hij dan een klootzak en wat moet zij hard bij hem weggaan.
Tot het je zelf overkomt. Excuus op excuus. En niet direct gaan.
Alle vrouwen hebben er de mond van vol, maar komt puntje bij paaltje is er maar een klein deel dat rationeel handelt.
Helemaal waar, al moest ik het twee keer meemaken voor ik daar achter kwam. Die beschouw ik nu maar als oefeningen voor De Ware straks. Weet nu heel goed wat ik wel en vooral niet wil.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een relatie gezeten die niet leuk was, dat gebeurt je maar 1 keer in je leven. Nu weet ik heel goed wat ik niet accepteer, waar mijn grenzen liggen. Heel gezond voor mijn huidige relatie.
Dat is niet waar, dat is een vooroordeel.quote:
Cappuccino, lekker!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier niet. Zo maar weer richting koffieautomaat
Klopt. En ik begrijp het wel, maar het is denk ik een gebrek aan zelfrespect als je dat accepteert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zeg ook niet dat iedereen het accepteert, ik zeg echter wel dat mensen het een stuk vaker accepteren dan je zou verwachten.
Absoluut!quote:
quote:
quote:
tot half 11 ongeveer. Daarna is het Caffé (espresso) of Caffé Amerícano (gewone koffie).quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]![]()
Mijn recente bezoek aan Italie liters gedronken, ze keken alleen wel raar als je het in de middag besteld. Schijnt een ochtend drank te zijn voor de italianen.Maarja toerist he?
Oh? Dat wist ik ook niet. Lekkerste vind ik het juist na het avondeten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]![]()
Mijn recente bezoek aan Italie liters gedronken, ze keken alleen wel raar als je het in de middag besteld. Schijnt een ochtend drank te zijn voor de italianen.Maarja toerist he?
Ik drink niet andersquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]![]()
quote:
Klopt, icm hevige verliefdheid/veel houden van (Want diezelfde vrouw accepteert het dus niet van de buurman)quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. En ik begrijp het wel, maar het is denk ik een gebrek aan zelfrespect als je dat accepteert.
Ik denk dat je het vaak al kan zien aankomen idd, en dan kan je beter wegwezen. Maar soms ontstaat zoiets later, en als je dan je leven met zo iemand deelt, moet je heel sterk in je schoenen staan om te kunnen (durven) vertrekken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
En mijn punt is dat je het al kan zien voordat je een relatie aan gaat en dat je inderdaad dom bent als je blijft in de hoop op betere tijden. Wat kluts dus ook al aangeeft.
ik vind de maandag nu al ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zeg dat. Hoewel ik de dinsdag erger vind, dan moet ik weer werken.
Kul. Ik heb dit altijd heel hard geroepen en ben nog nooit geslagen. Heb ooit 1 vriendje gehad die me eenduw gaf, en ook al stelde dat echt niets voor, ik heb hem keihard uitgelachen dat hij wel lef had om zo'n klein meisje te duwen, hem een klap in zijn gezicht gegeven en verteld dat hij kon gaan. Het is gewoon een teken van geen respect. Dat moet je niet pikken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit precies het punt is dat JB probeert te maken.
Ooh wat erg als de buurman het doet, wat is hij dan een klootzak en wat moet zij hard bij hem weggaan.
Tot het je zelf overkomt. Excuus op excuus. En niet direct gaan.
Alle vrouwen hebben er de mond van vol, maar komt puntje bij paaltje is er maar een klein deel dat rationeel handelt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:18 schreef PeuRac het volgende:
tsja, koffie met melk, mensen die dat drinken mogen ze oppakken voor verkrachting
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb overigens een baan
Waar ik heel veel zin in hebHoor vandaag wanneer ik moet beginnen
Toch is cappuccino niet slecht hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:18 schreef PeuRac het volgende:
tsja, koffie met melk, mensen die dat drinken mogen ze oppakken voor verkrachting
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb overigens een baan
Waar ik heel veel zin in hebHoor vandaag wanneer ik moet beginnen
Maar er is cappuccino en cappuccino. Een keer starbucks bezocht, een groot drama...quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik ook niet. Lekkerste vind ik het juist na het avondeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |