Heb je welquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb op vreemdere tijdstippen vastgestaan. De receptioniste keek iig raar
Er zijn teveel mensen geweest die misbruik van hun kind in die zin gemaakt hebben, daar plukt iedereen de vruchten nu van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel erg hard om tegen iemand met een kind te zeggen 'zoek het maar uit'.
Ja zoals dat meestal gaat met zulke dingen, dat is waar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn teveel mensen geweest die misbruik van hun kind in die zin gemaakt hebben, daar plukt iedereen de vruchten nu van.
jup. Maar voor de koffie hoef ik hier niet te zijn, dat is al duidelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heb je welgekregen voor tijdens het wachten?
Daarbij, een relatie beëindigen, tja, dat is rot, maar je bent niet direct dakloos. Als het nou is dat je keet compleet afgefikt is, alla, maar anders zou de overheid dus op moeten draaien voor relaties die niet werken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zoals dat meestal gaat met zulke dingen, dat is waar.
Ik vind in de basis dat de hedendaagse bevolking in ons land er veel te makkelijk vanuit gaat dat de regering het wel even zal regelen. Dezelfde bevolking die loopt te klagen over de belastingdruk en dat er zoveel regeltjes zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik overal een oplossing voor heb. Maar in zo'n geval vind ik dat er toch iets van een urgentieregeling zou moeten zijn. Natuurlijk kunnen ze niet zomaar iedereen woonruimte geven, maar je kan een kind toch niet op straat laten staan? Jij vindt dat dus wel kloppen?
Lang leve kamernet!quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, een relatie beëindigen, tja, dat is rot, maar je bent niet direct dakloos. Als het nou is dat je keet compleet afgefikt is, alla, maar anders zou de overheid dus op moeten draaien voor relaties die niet werken.
Dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind in de basis dat de hedendaagse bevolking in ons land er veel te makkelijk vanuit gaat dat de regering het wel even zal regelen. Dezelfde bevolking die loopt te klagen over de belastingdruk en dat er zoveel regeltjes zijn.
En wat vind ik kloppen? Want op dit moment in dit specifieke geval staat er nog iemand op straat dus is het puur een theoretische discussie. En in dit geval vind ik niet dat er gelijk een huis klaar moet staan op kosten van de overheid. Je hebt met je volle verstand gekozen om samen te gaan wonen en hebt dat naar ik mag aannemen in volledige harmonie gedaan. Dan weet je ook dat bij de verplichtingen van samenwonen eventueel een uitloop periode is waarbij de vertrekkende partner de ruimte en tijd krijgt om een nieuwe woning te vinden.
Ja oke, dat ben ik met je eens, er is natuurlijk zoiets als eigen verantwoordelijkheid. En natuurlijk hoop ik dat ze die tijd ook gewoon krijgt om iets anders te vinden. Alleen loopt dat niet altijd zo he. En ja, ik ga niet meteen uit van fatsoenlijk gedrag van een ex, sorry, na de afgelopen maanden gaat dat hier een beetje lastig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind in de basis dat de hedendaagse bevolking in ons land er veel te makkelijk vanuit gaat dat de regering het wel even zal regelen. Dezelfde bevolking die loopt te klagen over de belastingdruk en dat er zoveel regeltjes zijn.
En wat vind ik kloppen? Want op dit moment in dit specifieke geval staat er nog iemand op straat dus is het puur een theoretische discussie. En in dit geval vind ik niet dat er gelijk een huis klaar moet staan op kosten van de overheid. Je hebt met je volle verstand gekozen om samen te gaan wonen en hebt dat naar ik mag aannemen in volledige harmonie gedaan. Dan weet je ook dat bij de verplichtingen van samenwonen eventueel een uitloop periode is waarbij de vertrekkende partner de ruimte en tijd krijgt om een nieuwe woning te vinden.
Gelukkig ben jij een stuk knapper.quote:
True.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, een relatie beëindigen, tja, dat is rot, maar je bent niet direct dakloos. Als het nou is dat je keet compleet afgefikt is, alla, maar anders zou de overheid dus op moeten draaien voor relaties die niet werken.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Maar als je in die situatie zit is het ff verdomd lastig![]()
Ach komt wel goed. Vind wel woonruimte. Moet gewoon.
Ik vraag met echt met enige regelmaat af hoe het in godsnaam zo kan zijn dat je niet kon zien voor het samenwonen. Kan iemand zo veranderen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ja, ik ga niet meteen uit van fatsoenlijk gedrag van een ex, sorry, na de afgelopen maanden gaat dat hier een beetje lastig.
nooit samengewoond zeker?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vraag met echt met enige regelmaat af hoe het in godsnaam zo kan zijn dat je niet kon zien voor het samenwonen. Kan iemand zo veranderen?
Ja ik snap dat je dat denkt, zou ik waarschijnlijk ook doen. Maar echt, mensen kunnen in 12 jaar erg veranderen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vraag met echt met enige regelmaat af hoe het in godsnaam zo kan zijn dat je niet kon zien voor het samenwonen. Kan iemand zo veranderen?
Normaal ook in het geval van mishandeling hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen.
En urgentieverklarigen doen ze niet meer aan he. Ja alleen voor asielzoekers
Nee, niet voor iedereen, voor de mensen die het echt nodig hebben echter wel.. Mensen met kind die op straat geflikkerd worden en zonder familie om bij te kunnen crashen bv.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof de overheid voor iedereen maar een huis klaar moet hebben staan als er een relatie uit gaat.
Ook niet erg realistisch he?
Verliefdheid maakt blindquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
In welke delen van Nederland? De randstad stond gewoon vast.quote:
En hoeveel dakloze ouders met kind zwerven er over straat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, niet voor iedereen, voor de mensen die het echt nodig hebben echter wel.. Mensen met kind die op straat geflikkerd worden en zonder familie om bij te kunnen crashen bv.
Zuid, volgens mij. Midden is volgende week.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:47 schreef Solique het volgende:
[..]
In welke delen van Nederland? De randstad stond gewoon vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |