quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik vind de maandag nu al erg
kut juridisch loket
kut CPB
kut geschillencommissie
en vooral
KUT KPN-HI
Feliquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb overigens een baan
Waar ik heel veel zin in hebHoor vandaag wanneer ik moet beginnen
brrr, ik krijg t niet wegquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch is cappuccino niet slecht hoor
Dat vind ik heel knapquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kul. Ik heb dit altijd heel hard geroepen en ben nog nooit geslagen. Heb ooit 1 vriendje gehad die me eenduw gaf, en ook al stelde dat echt niets voor, ik heb hem keihard uitgelachen dat hij wel lef had om zo'n klein meisje te duwen, hem een klap in zijn gezicht gegeven en verteld dat hij kon gaan. Het is gewoon een teken van geen respect. Dat moet je niet pikken.
Zoiets onstaat niet ineens. Iemand die aggressief is, is dat altijd al geweest van binnen of onder bepaalde omstandigheden. En er zijn heel veel tekenen vóórdat iemand fysiek wordt waaruit je kan afleiden dat hij wellicht te weinig respect of te losse handjes heeft.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat je het vaak al kan zien aankomen idd, en dan kan je beter wegwezen. Maar soms ontstaat zoiets later, en als je dan je leven met zo iemand deelt, moet je heel sterk in je schoenen staan om te kunnen (durven) vertrekken.
Heeft denk ik idd een hoop te maken met zelfvertrouwen en -respect.
Mieters!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Procedures bekijken en vergelijken en herschrijvenquote:
indeed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop kut, en niet het goeie soort.
Tjah, gewone koffie natuurlijk zwart suikerquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Feli
[..]
brrr, ik krijg t niet weg![]()
* PeuRac gaat douchen
Ja ik ga mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Feli
[..]
brrr, ik krijg t niet weg![]()
* PeuRac gaat douchen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Procedures bekijken en vergelijken en herschrijven
Vind ik heel erg leuk werk
Daarom moet je niet in een relatie stappen als je niet zeker van jezelf bent en het idee hebt dat niet alleen jij blij met hem moet zijn, maar hij zijn handen ook mag dichtknijpen met jou en je daarnaar moet behandelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap
Niet iedereen kan dat. Zeker vrouwen niet die afhankelijk zijn geworden van een vent.
Die tekenen herkent niet iedereen hoor, en dat kun je ook niet verwachten denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoiets onstaat niet ineens. Iemand die aggressief is, is dat altijd al geweest van binnen of onder bepaalde omstandigheden. En er zijn heel veel tekenen vóórdat iemand fysiek wordt waaruit je kan afleiden dat hij wellicht te weinig respect of te losse handjes heeft.
Live to teeeeeeeeeeeeeeeell the secret!quote:
Dat lijkt me een stuk gemakkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom moet je niet in een relatie stappen als je niet zeker van jezelf bent en het idee hebt dat niet alleen jij blij met hem moet zijn, maar hij zijn handen ook mag dichtknijpen met jou en je daarnaar moet behandelen.
Nice, gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat moet je dus sowieso al niet pikken, oftewel, zelfvertrouwen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die tekenen herkent niet iedereen hoor, en dat kun je ook niet verwachten denk ik.
Maar ik moet niets zeggen, kreeg mn eerste duw na een maand ofzo en vond dat begrijpelijk, want ik had iets stoms gedaan...Nou ja, zo is het gebleven dus.
Tuurlijk. Maar het is wel een waarheid als een koe. Ook al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk gemakkelijker gezegd dan gedaan
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:30 schreef L-E het volgende:
Je hoeft niet geslagen te worden om mishandeld te zijn.
Ik zou mn vriendje niet willen missen nu hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is wel een waarheid als een koe. Ook al zeg ik het zelf.
Dat zegt ook niemandquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:30 schreef L-E het volgende:
Je hoeft niet geslagen te worden om mishandeld te zijn.
En gefeliciteerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |