Eastbound & Down kijken. Heb je maandag weer een geweldige komedie (en hbo) serie te kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef JDx het volgende:
Ik heb nog elke maandag het gevoel dat er nog een aflevering of 2 moet komen.
Volgens imdb in heel veel epsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef planethugo het volgende:
speelt die in entourage? komt niet bekend voor
"Seizoen" van 6 afleveringen ofzo toch maar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef Trystar het volgende:
Komt nog een 8ste seizoen en misschien een film.
10quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
"Seizoen" van 6 afleveringen ofzo toch maar?
van Wikipedia (quote:HBO confirmed that Entourage would return in summer 2011 for a shortened season, which will be the show's last. Season 8 will contain ten episodes according to Adrian Grenier from a January 2011 appearance on The Adam Carolla Show.[12] Creator Doug Ellin is also planning on writing a film after the series ends. In November 2010, Kevin Dillon said no film has been confirmed.[13]
Ok, beter dan 6, maar nog steeds best magertjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:32 schreef Trystar het volgende:
[..]
10
[..]
van Wikipedia () maar het is echt zo, luister maar hier: http://www.adamcarolla.co(...)an-grenier-ari-gold/ op 51:02
Hilarisch die aflevering.quote:
quote:Eric: Could you get laid without Vince? That's the question.
Turtle: Do I give a f**k? That's the answer!
Ha, hier nog een.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Rnnz het volgende:
Jullie brengen me op het idee om ook weer bij seizoen 1 te beginnen.
nog 4 lange maandenquote:This just in - the eighth and final season of Entourage will premiere Sunday, July 24th at 10:30pm
Inderdaad, ik heb het in 1 zomer doorgehaald. Heerlijk, 20 graden buiten. Biertje erbijquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef JDx het volgende:
Geweldige serie he, als ik eraan denk, denk ik altijd, die goeie ouwe tijd, maar de serie draait nog steeds, zo apart...
Haha echt relaxt, maar sowieso het Amerikaanse sfeertje maakt het net beter. Amerika lijkt me erg vet zoals LA.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef JDx het volgende:
Ik heb nu net sinds 1 week nieuw werk, zitten met een groep in een Villa, en ze kennen ook allemaal deze serie, soms denk ik, dit is waar het om gaat, chillen en werken in een dikke villa in het centrum van een stad, beetje werken, chillen en geld verdienen.
Jammer dat 8 de laatste zal zijn. Vind het nu echt klote dat ik moet wachten tot 24 juli.quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef tjoptjop het volgende:
Serie is hartstikke populair in de VS, alleen als het stil ligt valt er niet echt over te praten. Dit is iig de thread op Fok.
Ja, als je de ene hebt afgekeken wil je zo graag de volgende kijken.. daarom is het zo klote dat ik nog moet wachten tot S8 en die heeft maar 8 Eps.quote:Op maandag 4 april 2011 11:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Alles in 2 dagen?
Dat is iets van 35 uur of zo.
je plaatje doet het hier niet (volgens mij doen imdb plaatjes het zowiezo niet) maar Woman in Trouble vond ik verrassend geinig. De titel doet een standaard romantische komedie vermoeden maar het was een komedie die dankzij de vreemde gesprekken en karakters heel anders was. Maar wel grappigquote:Op donderdag 7 april 2011 03:36 schreef Tim86 het volgende:
Voor de mensen die Women in trouble al hebben gekeken voor Emanuelle Criqui, er is een vervolg met oa Carla Gugino die ook al in deel 1 zat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:jeremypiven Jeremy Piven
Today is the first day back on Entourage for out last season, will hit u guys with stuff ( as much as they let me)...
Nicequote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Dos37 het volgende:
Ze gaan vandaag beginnen voor het laatste seizoen.
[..]
24 juliquote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En wanneer komt het laatste seizoen op TV?
Zei hij 34 seconde laterquote:
Die chloe van 24, arg wat heb ik me daar de laatste seizoenen aan geirriteerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef planethugo het volgende:
'Johnny Drama' en 24's 'Chloe' in sitcom
Lijkt verdacht veel op zo een slechte series waar Drama ook voor in aanmerking komt in EntourageAch hij heeft wel al werk voor na Entourage
ik had dat juist in het begin, later werd ze zelfs sympathiekquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die chloe van 24, arg wat heb ik me daar de laatste seizoenen aan geirriteerd.
Wellicht was het haal rol maar die kop straalde altijd onzekerheid en frustratie uit, heel irriterend.
serieus? dat is wel cheap dan van hboquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef JDx het volgende:
Zelfde teaser als vorig jaar, behalve dat er nu staat: The Final Season.
Jammer, had liever een spin-off serie van Johnny Drama gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef planethugo het volgende:
'Johnny Drama' en 24's 'Chloe' in sitcom
Lijkt verdacht veel op zo een slechte series waar Drama ook voor in aanmerking komt in EntourageAch hij heeft wel al werk voor na Entourage
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:08 schreef epicbeardman het volgende:
Krijgen we Ruud Gullit's huisje weer te zien?
Het huis van Ruud Gullit was verhuurd voor seizoen 6/7, had hij gekocht toen hij ging trainen bij LA Galaxy.. overhaaste beslissing en later wilde niemand het huis kopen.. heeft hij hem verhuurd aan Mark Wahlbergquote:
Ze hebben de 1000ste aflevering van DWDD herhaalt ter ere van Willem Duysquote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Was wel aangekondigd hoor.
Zeker wel! Seizoen 5 vind ik misschien wel het beste Entourage-seizoen, dat zie ik graag allemaal nog een keer.quote:
Mij lijkt het geweldig om Eric te zijn..quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:17 schreef JDx het volgende:
Lijkt me echt geweldig om die serie met een grote groep fans te kijken vanaf aflevering 1 en dan elke week een paar afleveringen ofzo
Inderdaad...quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mij lijkt het geweldig om Eric te zijn..
was je met een acteur daar?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:18 schreef JDx het volgende:
Net terug uit L.A. leuk was dat terwijl we in een limo richting een club in Hollywood gingen, de themesong van Entourage toevallig op de radio was.
In de pilot beweert ie veel vreemd te gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef planethugo het volgende:
ari is toch vanaf het begin bekend als iemand die never nooit vreemd zal gaan?
ken de pilot niet uit mijn hoofd maar er wordt later in de serie vaker aan gerefereerd dat hij monogaam is in tegenstelling tot de omgeving waar hij zich in bevindtquote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de pilot beweert ie veel vreemd te gaan.
Ja, ze hebben dat later veranderd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
ken de pilot niet uit mijn hoofd maar er wordt later in de serie vaker aan gerefereerd dat hij monogaam is in tegenstelling tot de omgeving waar hij zich in bevindt
Absoluut. Een soort Sex and the City voor mannen. Soms zitten er nutteloze scenes tussen met mooie vrouwen of sportwagens die verder niets toevoegen aan het verhaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:41 schreef monic27 het volgende:
Dit vind ik nou echt een "mannenserie". NIet alleen kwa humor maar over de gehele inhoud is het echt op mannen gericht.
Mee eens ?
Die vrouwen willen juist die chicks zijn die gebangd worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:14 schreef JDx het volgende:
Toch zijn er diverse vrouwen die het geweldig vinden. Ken er wel een paar.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:18 schreef JDx het volgende:
Net terug uit L.A. leuk was dat terwijl we in een limo richting een club in Hollywood gingen, de themesong van Entourage toevallig op de radio was.
Ik heb gehoord dat het eigenlijk niks aan is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh YEAH!!
L.A. wil ik ook echt naar toe.
Hollywood.![]()
Amerika baby.. shit wat een prachtige sfeer daar.. moet er echt naartoe. Maar beste om eerst 21 te zijn..quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:39 schreef JDx het volgende:
Some pics of my Cali adventure:
Hollywood Boulevard by Night
[ afbeelding ]
Club in Hollywood, cutting line by paying money for VIP table
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Private table with bottles of Stolin'
[ afbeelding ]
Vegas Baby
[ afbeelding ]
Arriving at the Bellagio, Vegas, by limousine
[ afbeelding ]
The Bellagio Hotel (bekend van Oceans 11 en veel meer, naast Ceasars Palace)
[ afbeelding ]
Santa Monica Pier
[ afbeelding ]
Venice Beach
[ afbeelding ]
Dom Perignon Vintage 2000
[ afbeelding ]
Girls pouring in drinks for you
[ afbeelding ]
Girls
[ afbeelding ]
Girls girls...
[ afbeelding ]
Private table in The Bank, Bellagio, Vegas with champagne, vodka and... girlsss...
[ afbeelding ]
Poolparty with a lot of girls
[ afbeelding ]
Driving nice cars, roadtrip through the desert
[ afbeelding ]
Grand Canyon by helicopter, without shrooms
[ afbeelding ]
Niet echt Entourage, maar view vanuit club in San Francisco
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Amerika baby.. shit wat een prachtige sfeer daar.. moet er echt naartoe. Maar beste om eerst 21 te zijn..
Heb er echt genoten aangezien ik enorme fan ben van Entourage en ik me echt zo voelde als in de eerste seizoenen, heerlijk gevoel, duurt wel ff om te wennen aan het normale leven in Nederland.quote:
Damn dude, ziet er dope uit allemaal. Je dacht even leven van celebrity naspelen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:39 schreef JDx het volgende:
Some pics of my Cali adventure:
Hollywood Boulevard by Night
[ afbeelding ]
Club in Hollywood, cutting line by paying money for VIP table
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Private table with bottles of Stolin'
[ afbeelding ]
Vegas Baby
[ afbeelding ]
Arriving at the Bellagio, Vegas, by limousine
[ afbeelding ]
The Bellagio Hotel (bekend van Oceans 11 en veel meer, naast Ceasars Palace)
[ afbeelding ]
Santa Monica Pier
[ afbeelding ]
Venice Beach
[ afbeelding ]
Dom Perignon Vintage 2000
[ afbeelding ]
Girls pouring in drinks for you
[ afbeelding ]
Girls
[ afbeelding ]
Girls girls...
[ afbeelding ]
Private table in The Bank, Bellagio, Vegas with champagne, vodka and... girlsss...
[ afbeelding ]
Poolparty with a lot of girls
[ afbeelding ]
Driving nice cars, roadtrip through the desert
[ afbeelding ]
Grand Canyon by helicopter, without shrooms
[ afbeelding ]
Niet echt Entourage, maar view vanuit club in San Francisco
[ afbeelding ]
Setfotos zijn altijd leuk om te zien, maar om die ene foto te zien van het eind.. Jammer dat er een eind aan komt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef andre347 het volgende:
Op de Twitter van Vinnie (Adrian Grenier) staan wat leuke foto's van de laatste dagen op de set van Entourage: http://twitter.com/#!/adriangrenier o.a met Sloan
Inderdaad, 4 afleveringen ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 04:13 schreef MaxC het volgende:
Al hele nacht Entourage-marathon op 3, heerlijk als je nachtdienst hebt
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die vrouwen willen juist die chicks zijn die gebangd worden.
hopelijk snel. Weinig promotie voor entourage deze keer. Bij True Blood heeft HBO ons 2 maanden lang doodgegooid met trailers, promo's, posters, facebook campagnes etc.quote:
Met 8 afleveringen van +/- 20 min. moet je natuurlijk ook niet al te veel materiaal weggevenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
hopelijk snel. Weinig promotie voor entourage deze keer. Bij True Blood heeft HBO ons 2 maanden lang doodgegooid met trailers, promo's, posters, facebook campagnes etc.
blijkbaar ligt de prioriteit niet meer bij Entourage
dat is waar maar iets meer dan die 2 teasers mogen ze toch vrijgeven imoquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef andre347 het volgende:
[..]
Met 8 afleveringen van +/- 20 min. moet je natuurlijk ook niet al te veel materiaal weggeven
Wou m net posten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:56 schreef rockbottum het volgende:
Trailer van seizoen 8..... Gaat weer leuk worden!
Ik had hem via Facebook, zag net dat ze weer een nieuwe op FB hadden gezet, ook weer de extended. En deze is (nog) niet prive.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wou m net posten.
Kan niet wachten!
Edit: Ze hebben m op prive gezet. Deze doet t wel. Die extended is 1.32 en deze is 1.02, misschien vandaar?
Klopt, zag het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:16 schreef rockbottum het volgende:
[..]
Ik had hem via Facebook, zag net dat ze weer een nieuwe op FB hadden gezet, ook weer de extended. En deze is (nog) niet prive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Van mij hoeven ze helemaal niks vrij te geven. Laat me wel verrassen en ik weet toch wel dat het vet wordt. Ik ga deze trailer al nieteens kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is waar maar iets meer dan die 2 teasers mogen ze toch vrijgeven imo
Zoveel wordt er niet eens vrijgegeven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze helemaal niks vrij te geven. Laat me wel verrassen en ik weet toch wel dat het vet wordt. Ik ga deze trailer al nieteens kijken
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klopt, zag het.
En wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er zin in![]()
Nee en terechtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoveel wordt er niet eens vrijgegeven.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klopt, zag het.
En wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb er zin in![]()
quote:30 Minuten Entourage S8 special: Farewell
Over 2 weken is het laatste seizoen van Entourage begonnen. Voordat het zover is heeft HBO een special uitgebracht waarin de vaste cast, de opmerkelijkste cameo's en crew hun speciale ervaringen delen. Ook Mark Wahlberg's Entourage is te zien.
Deze entourage was namelijk de inspiratie voor de serie. Wahlberg vertelt o.a. dat het oorspronkelijke plan was om een soort real life soap van dit groepje te maken maar dat niemand dat zag zitten. Ook zijn er in deze special castingvideo's te zien waarbij maker Doug Ellin uitlegt waarom hij deze cast gekozen heeft.
Ook Bob Saget komt aan het woord.
De special
Heb echt precies hetzelfde. Ik ken wel een paar mensen die het ook kijken, maar die zijn niet op mijn level.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:11 schreef JDx het volgende:
Ik vind dit echt een van de beste series ever, maar toch heb ik het idee dat het in Nederland niet heel groot is. Begrijpelijk, want op Comedy Central volg je een serie niet zo gauw, dat is meer een beetje om te zappen.
Toch jammer dat ik het er altijd maar met weinig vrienden over kan hebben. Je moet ook een echte freak zijn voor series wil je een paar seizoenen er doorheen rammen, iets wat ik zelf wel kan.
Seizoen 6quote:Op maandag 11 juli 2011 17:59 schreef Pranjicc het volgende:
Weet iemand welk seizoen het is waarin Jamie naar Nieuw-Zeeland gaat voor haar carrière en die gasten last hebben van stalkers?
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Net was die aflevering met Matt Damon op BNN. Geweldig om weer terug te zien!
Het eerste Entourage topic op FOK! was al bijna een jaar open vooraleer de eerste post verscheenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef planethugo het volgende:
paar jaar geleden was ik ook de eerste die het keek maar inmiddels zijn er toch wel genoeg bekende die de serie ook kijken, weliswaar niet zo snel als mij maar ze vinden t wel geweldig. De nieuwe afleveringen kijk ik de laatste 3 seizoenen steeds met een goede vriend die er speciaal voor langskomt. Lekker chille met Entourage
Ik ook niet, echt geweldig.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit stukje had ik nog niet gezien.
Kwam volgens mij ook na de 'aftiteling'quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit stukje had ik nog niet gezien.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:28 schreef JDx het volgende:
Ps. over die film. Een zo'n gast zegt it's time to stop now, this you keep the audience want more, ofzoiets zegt ie... wie weet
quote:Adrian Grenier Talks Entourage Final Season
LOS ANGELES, Calif. --
It’s been quite a ride for Adrian Grenier’s “Entourage” character Vincent Chase – and it’s not over just yet.
“Entourage” returns for its eighth and final season on HBO on July 24 and Adrian told AccessHollywood.com the new season will show a new & improved Vince – very different than what viewers saw at the end of Season 7 (out on DVD this week).
“The season begins with Vince coming out of rehab and he’s gone through the whole process. Now, he has to come back and prove to everybody that he’s not actually as messed up as everyone thinks and that he’s prepared to get back on top,” Adrian told Access.
But will Vince’s newfound focus last throughout the final episodes?
“It carries out through the first few episodes and he has to prove himself to his friends and those that worry about him,” Adrian explained. “But moreover, throughout the whole season, Vince becomes extremely selfless. His entire goal is to help Johnny Drama [Kevin Dillon] and that’s part of his 12 steps — to be more generous and giving to others.”
When it came to putting the finishing touches on the show’s run, Adrian admitted he did so with mixed emotions.
“It was totally bittersweet,” he said of the last day on set. “It was like the last day of high school — grown men were being reprimanded and we couldn’t focus.”
But just because Vince and the boys will end their HBO stretch at the conclusion of the season, doesn’t necessarily mean fans won’t get more “Entourage.”
The much-bandied-about “Entourage” movie will “absolutely” happen, according to Adrian, who insisted there is still much more of the story to tell.
“I feel that we all thought we could use more episodes, more seasons,” he continued. “Of course, the thing about ‘Entourage’ is that it’s [about] the ups and downs of the business and life that always flow. I think there is more time and opportunity to explore that.”
Whether on the small screen or big screen, whenever the curtain does finally fall on the franchise, Adrian – who said the only mementos he took from the set were a couple of show scripts – revealed the one Hollywood legend he’d pick for one final “Entourage” cameo.
“James Dean!” Adrian said. “He’s the coolest.”
The final season of “Entourage” debuts July 24 on HBO. Season 7 of “Entourage” is out now on DVD and Blu-Ray.
Copyright 2011 by NBC Universal, Inc. All rights reserved.
This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.
http://www.accesshollywoo(...)happen_article_50588
[US] How to Make It in Americaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:02 schreef Thomas B. het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over het vervolg van How To Make It In America?
Kan het topic niet vinden
Hehe en voor je het weet zit je weer bij seizoen 7quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef JDx het volgende:
Ik zag net interview, wilde ff weer aflevering 1 zien, ben nu alweer bij aflevering 3
Ari Gold draagt de serie. Zonder Ari was Entourage niks aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind Jeremy Piven echt zo geweldig als Ari!
Daar zit ik ook over te denken, maar kan geen ideale dag vinden om ze allemaal te kijken. Moet echt perfect zijn, fit, drankje erbij, kans om uit te gaan na tijd. Je weet welquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hehe en voor je het weet zit je weer bij seizoen 7
Ik ga dit topic nu uit m'n AT halen. Over acht weken kom ik weer lekker meediscussieren, maar ik deze acht afleveringen opsparen.
Gewoon inzetten op een mooie nazomer. Op een zaterdag, met wat vrienden barbecue aanslingeren, daarna Entourage marathonnetje en rond 0u naar de clubquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Daar zit ik ook over te denken, maar kan geen ideale dag vinden om ze allemaal te kijken. Moet echt perfect zijn, fit, drankje erbij, kans om uit te gaan na tijd. Je weet wel
Ow die vind ik wel. Waarschijnlijk met mijn grote vrienden Theodor, Hendrik en Carelquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Daar zit ik ook over te denken, maar kan geen ideale dag vinden om ze allemaal te kijken. Moet echt perfect zijn, fit, drankje erbij, kans om uit te gaan na tijd. Je weet wel
Alleen voor echte fans.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:15 schreef JDx het volgende:
Damn, seizoen 1 even afgekeken voor het slapen, pleur 2 zo op mn USB voor morgen na het werk. Lol. Wat is het ook een geweldige serie! WOEHOE!
WTF, 2 huizen? Ben je rijk ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef JDx het volgende:
Jaaa, wil echt keer Entourage kijken met echte freaks
ps. heb een huis in Emmen, maar een vet appartement in Leiden, denk dat die beter is
Ik gok op een eigen kamer en een huis van zijn ouders.quote:
Een kamer in het huis van zijn oudersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik gok op een eigen kamer en een huis van zijn ouders.
Haha, nee het zit zo: huis gekocht, baan gekregen ergens anders, huis verhuurd, appartement gehuurd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
JDx heeft in ieder geval veel te compenseren als ik het zo lees
Haha, ik ben nu ook weer bij seizoen 6. Heb die aflevering toevallig echt net gekeken. Dit soort zinnetjes, echt geweldig. Ook Drama die Jamy Lynn bespioneert met z'n capuchon op, heerlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Where's andrew?
I don't know. Lizzie's office?
Die Lloyd toch.
Heeft die kuthuurder nou eindelijk al betaald?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, nee het zit zo: huis gekocht, baan gekregen ergens anders, huis verhuurd, appartement gehuurd.
Maar ik heb dus gisteravond het hele eerste seizoen gekeken, het valt me echt op dat heel veel dingen die ik nog weet uit het eerste seizoen komen.
Gebeurt echt veel in het eerste seizoen.
Ik vraag me af in hoeverre ze dit verhaal nog een mooi eind kunnen geven in dat halve seizoen dat er nog komt. Ik hoop dat Drama nog wat lekkers regeltquote:Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef JDx het volgende:
Wow, bijna surrealistisch dat we nog nieuwe afleveringen krijgen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, het zal wel gewoon 22 minuten worden incluus te lange intro. Ow yeaaaah ow yeaaaaahquote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Can't fucking wait! Ik hoop echt dat het een aflevering van minimaal 30 min is.
Ik denk een uurtje of 05.00 of 06.00quote:Op zondag 24 juli 2011 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoelaat kunnen we hem in goede kwaliteit ter download verwachten?
Toch krijg ik nog steeds de kriebels van die introquote:Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, het zal wel gewoon 22 minuten worden incluus te lange intro. Ow yeaaaah ow yeaaaaah
dat zijn oude afleveringenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:23 schreef maarten1803 het volgende:
Op de mobiele site van HBO staat dat alle eps vanavond geaired worden(inclusief de tijd van uitzending)
wap.hbo.mlogic.mobi/item/start/ent_sch/5/ent
Vaaaaag
idd, kwartiertje nieuw materiaal zal het worden ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, het zal wel gewoon 22 minuten worden incluus te lange intro. Ow yeaaaah ow yeaaaaah
Sowieso! Dit nummer heb ik ook leren kennen dankzij Entourage:quote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Entourage heeft gewoon te dope nummers.
Ja, die hoor je als Lloyd die zak met coke vind.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Sowieso! Dit nummer heb ik ook leren kennen dankzij Entourage:
Lekker hoor.
twitter:MikeHillESPN twitterde op maandag 25-07-2011 om 03:25:02TrueBlood now. Entourage in just over an hour. #greatnight #HBO reageer retweet
Ze moesten denk ik eerst wat dingen rechts zetten voordat de humor weer het voortouw kan nemen. Word wel gek van E en Sloan. Konden ze geen ander excuus verzinnen om haar in de serie te houden?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:48 schreef TJLinden het volgende:
Net gezien.
Niet heel bijzonder, maar de lijntjes zijn prima opgepakt en het verhaal is weer genoeg 'schoongeveegd' om wat leuke dingen mee te gaan doen dit (kleine) seizoen. Het was wel weer 99% drama en 1 zielige procent humor. Hopelijk gaan we daar wel weer wat meer van zien!
26 minutenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, kwartiertje nieuw materiaal zal het worden ofzo
Hij draagt ook gewoon schoenen met flinke hakken. Altijd wel grappig wanneer ie E belachelijk maakt om z'n lengte, maar zelf is ie ook rond de 1.72.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef One_conundrum het volgende:
Ari zijn schoenen trouwens als hij zijn huis uit loopt, hele hoge hakken
[ afbeelding ]
Kan ik me eigenlijk niet echt aan storen...quote:Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef Merkie het volgende:
Jammer dat Vincent en E eigenlijk door best slechte acteurs gespeeld worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dr.Pringles op 25-07-2011 15:14:03 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik vind Scott 3x niks, vorig seizoen ook al. Enige wat hij doet is stoken tussen de normale gang. Voegt imo niks toe dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:45 schreef Merkie het volgende:
En wat doet die Scott ineens bij de gang. Matige aflevering, teveel overacting.
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik vind Scott 3x niks, vorig seizoen ook al. Enige wat hij doet is stoken tussen de normale gang. Voegt imo niks toe dus.
Vond hem op kantoor nog wel vermakelijk, maar sinds hij steeds meer 'privé' opdaagt voegt hij inderdaad helemaal niks meer toe. Vond überhaupt alleen Drama deze aflevering sterk.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik vind Scott 3x niks, vorig seizoen ook al. Enige wat hij doet is stoken tussen de normale gang. Voegt imo niks toe dus.
Drama en Ariquote:Op maandag 25 juli 2011 17:27 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Vond hem op kantoor nog wel vermakelijk, maar sinds hij steeds meer 'privé' opdaagt voegt hij inderdaad helemaal niks meer toe. Vond überhaupt alleen Drama deze aflevering sterk.
Of dat stukje uit seizoen 1 waar hij op het feestje is van zijn zoon en naar het "huis" van Josh Weinstein gaat.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:21 schreef JDx het volgende:
Net aflevering 1,2,3 van seizoen 2 er ook weer achteraan gekeken, Miss Gold is de baas over Ari (mag maar tot 2uur naar Mansion, Vince die doet alsof ie coke snuift en praat als Tony Montana (seizoen 7 is dat dus echt). Hele stukje in de Mansion... geweldig.
Alleen een groot verschil, daar regelde Vince alles voor z'n boy E.
idd dat gedoe met sloan had een paar seizoenen geleden al verleden tijd moeten zijn. Was ook totaal onnodig om haar 2 seizoenen geleden weer terug te brengen.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef Jivis het volgende:
Heb die domme, mietjes-achtige verhaallijnen van E nog geen seizoen kunnen uitstaan. Dat die het ook ALWEER uit heeft met Sloan en huilie huilie gaat doen bij Vince. Wat een retard. En een slecht acteur.
En terecht!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:41 schreef tjoptjop het volgende:
E gaat dit seizoen met z'n secretaresse, kan niet missen.
Wou ik ook zeggen, die vrouw is tering geil. Verbaasd me dat Vince er nog niet over heen is gegaanquote:
Ari: En heeft wallen als een malle, ga eens slapen ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:18 schreef APK het volgende:
Wat mij opviel:
Turtle heeft een paar kilo verloren.
Ari heeft meer haar en het is donkerder.
Niet echt bijzonder voor een eerste aflevering dus
Hij ziet er ineens heel erg 13 in een dozijn uit vond ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:49 schreef DUK het volgende:
Turtle is echt behoorlijk wat kilo's kwijt ja. Viel me in die HBO Special al op...
Als Ari niet keek, zou ik haar ook grijpen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:37 schreef DarkElf het volgende:
En wat een hoer is zijn vrouw, een break houdt niet in: zoek een ander..
Vond het zielig voor Ari, belooft nog wat voor de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij ziet er ineens heel erg 13 in een dozijn uit vond ik
En er was idd iets met het haar van Ari.
En wat een hoer is zijn vrouw, een break houdt niet in: zoek een ander..
Dat van die kilo's was vorig seizoen alquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:18 schreef APK het volgende:
Wat mij opviel:
Turtle heeft een paar kilo verloren.
Ari heeft meer haar en het is donkerder.
Niet echt bijzonder voor een eerste aflevering dus
Smokejumpers is nooit uitgebrachtquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Vince al jaren geen succes gehad? Dan ben je in een oud seizoen blijven hangen
Maar wel een lekker loeder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef DarkElf het volgende:
een break hebben is nog steeds getrouwd zijn hoor, ik vind t een loeder.
Idd, echt zon random opmerking gevolgd door een shot met een kop van 'omgz wat zegt ze nu'. Dat soort shit maakt et nou net dat ik deze serie de laatste seizoenen minder ging waarderen. Te veel over de top, net zoals Drama deze aflevering ook weer geforceerd 'weird' moet doen ofzo (met alle drank verstoppen). Vroegah wastie nog echt grappig, bv met die party in zn nieuwe huis dat iedereen zn schoenen uit moest doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:02 schreef Stefan het volgende:
Mrs Ari gaat niet vreemd, ze zijn on a break.
E is gewoon homo waarschijnlijk. Hopelijk, die Sloan hangt me de keel uit.
Waarom Vince weer met een debiel project komt als er geld verdiend moet worden. 3 maanden dure rehab. Al in jaren geen succes gehad. Turtle ziet er uit of ie aids heeft. Een meisje die out of de blue een trio met m wil.
Voor wie is het een belediging, Entourage of The Hangover?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:48 schreef FastFox91 het volgende:
http://www.nu.nl/film/257(...)urage-verfilmen.html
Wat een belediging om Entourage te vergelijken met The Hangover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |