Heeft die kuthuurder nou eindelijk al betaald?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, nee het zit zo: huis gekocht, baan gekregen ergens anders, huis verhuurd, appartement gehuurd.
Maar ik heb dus gisteravond het hele eerste seizoen gekeken, het valt me echt op dat heel veel dingen die ik nog weet uit het eerste seizoen komen.
Gebeurt echt veel in het eerste seizoen.
Ik vraag me af in hoeverre ze dit verhaal nog een mooi eind kunnen geven in dat halve seizoen dat er nog komt. Ik hoop dat Drama nog wat lekkers regeltquote:Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef JDx het volgende:
Wow, bijna surrealistisch dat we nog nieuwe afleveringen krijgen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, het zal wel gewoon 22 minuten worden incluus te lange intro. Ow yeaaaah ow yeaaaaahquote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Can't fucking wait! Ik hoop echt dat het een aflevering van minimaal 30 min is.
Ik denk een uurtje of 05.00 of 06.00quote:Op zondag 24 juli 2011 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoelaat kunnen we hem in goede kwaliteit ter download verwachten?
Toch krijg ik nog steeds de kriebels van die introquote:Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, het zal wel gewoon 22 minuten worden incluus te lange intro. Ow yeaaaah ow yeaaaaah
dat zijn oude afleveringenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:23 schreef maarten1803 het volgende:
Op de mobiele site van HBO staat dat alle eps vanavond geaired worden(inclusief de tijd van uitzending)
wap.hbo.mlogic.mobi/item/start/ent_sch/5/ent
Vaaaaag
idd, kwartiertje nieuw materiaal zal het worden ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, het zal wel gewoon 22 minuten worden incluus te lange intro. Ow yeaaaah ow yeaaaaah
Sowieso! Dit nummer heb ik ook leren kennen dankzij Entourage:quote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Entourage heeft gewoon te dope nummers.
Ja, die hoor je als Lloyd die zak met coke vind.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Sowieso! Dit nummer heb ik ook leren kennen dankzij Entourage:
Lekker hoor.
twitter:MikeHillESPN twitterde op maandag 25-07-2011 om 03:25:02TrueBlood now. Entourage in just over an hour. #greatnight #HBO reageer retweet
Ze moesten denk ik eerst wat dingen rechts zetten voordat de humor weer het voortouw kan nemen. Word wel gek van E en Sloan. Konden ze geen ander excuus verzinnen om haar in de serie te houden?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:48 schreef TJLinden het volgende:
Net gezien.
Niet heel bijzonder, maar de lijntjes zijn prima opgepakt en het verhaal is weer genoeg 'schoongeveegd' om wat leuke dingen mee te gaan doen dit (kleine) seizoen. Het was wel weer 99% drama en 1 zielige procent humor. Hopelijk gaan we daar wel weer wat meer van zien!
26 minutenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, kwartiertje nieuw materiaal zal het worden ofzo
Hij draagt ook gewoon schoenen met flinke hakken. Altijd wel grappig wanneer ie E belachelijk maakt om z'n lengte, maar zelf is ie ook rond de 1.72.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef One_conundrum het volgende:
Ari zijn schoenen trouwens als hij zijn huis uit loopt, hele hoge hakken
[ afbeelding ]
Kan ik me eigenlijk niet echt aan storen...quote:Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef Merkie het volgende:
Jammer dat Vincent en E eigenlijk door best slechte acteurs gespeeld worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dr.Pringles op 25-07-2011 15:14:03 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik vind Scott 3x niks, vorig seizoen ook al. Enige wat hij doet is stoken tussen de normale gang. Voegt imo niks toe dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:45 schreef Merkie het volgende:
En wat doet die Scott ineens bij de gang. Matige aflevering, teveel overacting.
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik vind Scott 3x niks, vorig seizoen ook al. Enige wat hij doet is stoken tussen de normale gang. Voegt imo niks toe dus.
Vond hem op kantoor nog wel vermakelijk, maar sinds hij steeds meer 'privé' opdaagt voegt hij inderdaad helemaal niks meer toe. Vond überhaupt alleen Drama deze aflevering sterk.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik vind Scott 3x niks, vorig seizoen ook al. Enige wat hij doet is stoken tussen de normale gang. Voegt imo niks toe dus.
Drama en Ariquote:Op maandag 25 juli 2011 17:27 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Vond hem op kantoor nog wel vermakelijk, maar sinds hij steeds meer 'privé' opdaagt voegt hij inderdaad helemaal niks meer toe. Vond überhaupt alleen Drama deze aflevering sterk.
Of dat stukje uit seizoen 1 waar hij op het feestje is van zijn zoon en naar het "huis" van Josh Weinstein gaat.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:21 schreef JDx het volgende:
Net aflevering 1,2,3 van seizoen 2 er ook weer achteraan gekeken, Miss Gold is de baas over Ari (mag maar tot 2uur naar Mansion, Vince die doet alsof ie coke snuift en praat als Tony Montana (seizoen 7 is dat dus echt). Hele stukje in de Mansion... geweldig.
Alleen een groot verschil, daar regelde Vince alles voor z'n boy E.
idd dat gedoe met sloan had een paar seizoenen geleden al verleden tijd moeten zijn. Was ook totaal onnodig om haar 2 seizoenen geleden weer terug te brengen.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef Jivis het volgende:
Heb die domme, mietjes-achtige verhaallijnen van E nog geen seizoen kunnen uitstaan. Dat die het ook ALWEER uit heeft met Sloan en huilie huilie gaat doen bij Vince. Wat een retard. En een slecht acteur.
En terecht!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:41 schreef tjoptjop het volgende:
E gaat dit seizoen met z'n secretaresse, kan niet missen.
Wou ik ook zeggen, die vrouw is tering geil. Verbaasd me dat Vince er nog niet over heen is gegaanquote:
Ari: En heeft wallen als een malle, ga eens slapen ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:18 schreef APK het volgende:
Wat mij opviel:
Turtle heeft een paar kilo verloren.
Ari heeft meer haar en het is donkerder.
Niet echt bijzonder voor een eerste aflevering dus
Hij ziet er ineens heel erg 13 in een dozijn uit vond ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:49 schreef DUK het volgende:
Turtle is echt behoorlijk wat kilo's kwijt ja. Viel me in die HBO Special al op...
Als Ari niet keek, zou ik haar ook grijpen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:37 schreef DarkElf het volgende:
En wat een hoer is zijn vrouw, een break houdt niet in: zoek een ander..
Vond het zielig voor Ari, belooft nog wat voor de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij ziet er ineens heel erg 13 in een dozijn uit vond ik
En er was idd iets met het haar van Ari.
En wat een hoer is zijn vrouw, een break houdt niet in: zoek een ander..
Dat van die kilo's was vorig seizoen alquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:18 schreef APK het volgende:
Wat mij opviel:
Turtle heeft een paar kilo verloren.
Ari heeft meer haar en het is donkerder.
Niet echt bijzonder voor een eerste aflevering dus
Smokejumpers is nooit uitgebrachtquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Vince al jaren geen succes gehad? Dan ben je in een oud seizoen blijven hangen
Maar wel een lekker loeder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef DarkElf het volgende:
een break hebben is nog steeds getrouwd zijn hoor, ik vind t een loeder.
Idd, echt zon random opmerking gevolgd door een shot met een kop van 'omgz wat zegt ze nu'. Dat soort shit maakt et nou net dat ik deze serie de laatste seizoenen minder ging waarderen. Te veel over de top, net zoals Drama deze aflevering ook weer geforceerd 'weird' moet doen ofzo (met alle drank verstoppen). Vroegah wastie nog echt grappig, bv met die party in zn nieuwe huis dat iedereen zn schoenen uit moest doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:02 schreef Stefan het volgende:
Mrs Ari gaat niet vreemd, ze zijn on a break.
E is gewoon homo waarschijnlijk. Hopelijk, die Sloan hangt me de keel uit.
Waarom Vince weer met een debiel project komt als er geld verdiend moet worden. 3 maanden dure rehab. Al in jaren geen succes gehad. Turtle ziet er uit of ie aids heeft. Een meisje die out of de blue een trio met m wil.
Voor wie is het een belediging, Entourage of The Hangover?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:48 schreef FastFox91 het volgende:
http://www.nu.nl/film/257(...)urage-verfilmen.html
Wat een belediging om Entourage te vergelijken met The Hangover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |