Heeft die kuthuurder nou eindelijk al betaald?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, nee het zit zo: huis gekocht, baan gekregen ergens anders, huis verhuurd, appartement gehuurd.
Maar ik heb dus gisteravond het hele eerste seizoen gekeken, het valt me echt op dat heel veel dingen die ik nog weet uit het eerste seizoen komen.
Gebeurt echt veel in het eerste seizoen.
Ik vraag me af in hoeverre ze dit verhaal nog een mooi eind kunnen geven in dat halve seizoen dat er nog komt. Ik hoop dat Drama nog wat lekkers regeltquote:Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef JDx het volgende:
Wow, bijna surrealistisch dat we nog nieuwe afleveringen krijgen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, het zal wel gewoon 22 minuten worden incluus te lange intro. Ow yeaaaah ow yeaaaaahquote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Can't fucking wait! Ik hoop echt dat het een aflevering van minimaal 30 min is.
Ik denk een uurtje of 05.00 of 06.00quote:Op zondag 24 juli 2011 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoelaat kunnen we hem in goede kwaliteit ter download verwachten?
Toch krijg ik nog steeds de kriebels van die introquote:Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, het zal wel gewoon 22 minuten worden incluus te lange intro. Ow yeaaaah ow yeaaaaah
dat zijn oude afleveringenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:23 schreef maarten1803 het volgende:
Op de mobiele site van HBO staat dat alle eps vanavond geaired worden(inclusief de tijd van uitzending)
wap.hbo.mlogic.mobi/item/start/ent_sch/5/ent
Vaaaaag
idd, kwartiertje nieuw materiaal zal het worden ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, het zal wel gewoon 22 minuten worden incluus te lange intro. Ow yeaaaah ow yeaaaaah
Sowieso! Dit nummer heb ik ook leren kennen dankzij Entourage:quote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Entourage heeft gewoon te dope nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |