abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153434626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:15 schreef Cavalier het volgende:
Mensen die vanavond al gaan?
Jup, ik heb voor vanavond gereserveerd :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_153434683
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:55 schreef JDx het volgende:
Hij is uit in NL, dus vanaf vandaag kunnen we hier spoilers verwachten? Ik ga vrijdagavond 21:30, ik zal voor de zekerheid tot dan niet kijken in dit topic!
onzin, kan best in spoilertags. Werkt bij een serie toch anders dan een film...

ik ga pas begin volgende week, entourage kameraad is naar pinkpop dus komend weekend eerst naar Jurassic World. Maar stiekem kijk ik hier meer naar uit :9

BOOM!

[ Bericht 12% gewijzigd door planethugo op 11-06-2015 11:11:21 ]
pi_153451437
Nou, net terug van Bios.
Aangezien ik het niet wil verpesten voor anderen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153488207
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:34 schreef bambino het volgende:
Nou, net terug van Bios.
Aangezien ik het niet wil verpesten voor anderen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_153641537
Heerlijke film voor de Entourage fan. Of niet fans het iets kan boeien betwijfel ik maar om de boys terug te zien in een waardige film met alles erop en eraan waar de serie zijn succes aan te denken heeft vond ik geweldig.

Het verhaal is natuurlijk weinig origineel en Sloan en E hebben weer dezelfde strubbelingen als in de serie maar er valt gelukkig ook genoeg te lachen. Jammer dat Billy Bob Thornton op de automatische piloot zijn bijrol speelt maar verder weinig te klagen. Stuk leuker dan bijv de Veronica Mars en de Sex & the City films. Victory!

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:04 schreef JDx het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:04:46 #206
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_153648018
Ik had ook sterk gehoopt op
SPOILER
als after credit scene, maar ach. Vond nu de laatste ´gewone´ scene wel tof. Het was niet het wow-gevoel of dat heerlijke gevoel van een aantal eps ("great fucking night" na die aflevering bij Kimmel), maar dat hadden toch eigenlijk ook alleen de eerste twee seizoenen. Verder gewoon geen onzin, poespas of overbodige dramatische ontwikkelingen, maar lekker laidback een eenvoudig. Zoals het hoort.

Ik vond het daarbij wel tof dat elk hoofdpersonage ongeveer evenveel aan bod kwam, maar daardoor kwam iedereen ook eigenlijk net wat te weinig aan bod. Als je de serie niet hebt gezien, kan ik me goed voorstellen dat je dit niets vindt. Maar als fan is het gewoon anderhalf uur glimlachen. Heb vooral ook weer genoten van Drama; waar velen Ari de held van de serie vonden, is Drama dat altijd voor mij geweest. Victory indeed!
pi_153648181
Drama! _O_
pi_153652935
Johnny Drama, iconische legend blijft het. Die man verdient een standbeeld.

Verder sluit ik me graag aan bij de woorden van Planethugo hierboven. Voor de fans van de serie een heerlijke film, een feest der herkenning ook.

Ik heb me prima vermaakt. :)
  vrijdag 19 juni 2015 @ 09:49:03 #209
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_153660672
dat gezicht wat drama altijd trekt als de camera's op hem gericht zijn en hij van nervositeit niet weet wat hij moet zeggen _O_

de film heeft de top 5 in nederland gehaald, bijna 2 ton opgehaald in de eerste week. Toch netjes, had ik niet verwacht. Ik was dinsdag geweest en toen zaten er toch ongeveer 100 man in de zaal. Had eerder verwacht dat we alleen zouden zijn zoals met Machete Kills het geval was. Blijkbaar zijn er toch redelijk wat Entourage fans want je merkte wel aan de zaal dat men opveerde bij bekende serie gezichten.
pi_153660754
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 09:49 schreef planethugo het volgende:
dat gezicht wat drama altijd trekt als de camera's op hem gericht zijn en hij van nervositeit niet weet wat hij moet zeggen _O_

de film heeft de top 5 in nederland gehaald, bijna 2 ton opgehaald in de eerste week. Toch netjes, had ik niet verwacht. Ik was dinsdag geweest en toen zaten er toch ongeveer 100 man in de zaal. Had eerder verwacht dat we alleen zouden zijn zoals met Machete Kills het geval was. Blijkbaar zijn er toch redelijk wat Entourage fans want je merkte wel aan de zaal dat men opveerde bij bekende serie gezichten.
Wij waren vrijdag in Den Haag om 21:30 maar de zaal was echt leeg, stuk of 50 man, maar goed volgens mij is vrijdag ook niet heel populair als bioscoop dag, ik ga er bijna nooit heen.

Zaten wel wat groepjes van 3/4 jongens overdreven te lachen bij grappige stukjes. En je zag ook heel leuk van die groepjes waar eentje een echte fan is en de rest mee had getrokken naar de film :P

Wel raar vond ik een oud stelletje voor ons.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 14:30:54 #211
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_153692259
Wat een toffe film, echte fan service. Zaten een paar mooie hints naar de serie in, zoals die Headshots van Drama _O-
  maandag 22 juni 2015 @ 13:15:47 #212
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_153743991
vond het ook wel leuk dat op de screening en later nog een keer al die karakters voorbij kwamen die in de serie in grote en kleine verhalen voorkwamen. Wel had Billy Walsh een grotere rol mogen hebben, als adviseur van Vince de regisseur bijv :)
pi_153745615
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:15 schreef planethugo het volgende:
vond het ook wel leuk dat op de screening en later nog een keer al die karakters voorbij kwamen die in de serie in grote en kleine verhalen voorkwamen. Wel had Billy Walsh een grotere rol mogen hebben, als adviseur van Vince de regisseur bijv :)
Ja had ik ook verwacht. Het was denk ik allemaal net te kort om overal wat dieper op in te gaan, als het een seizoen was van 8,10 of 12 afleveringen dan kon je veel meer in gaan op allerlei karakters. En de making of the film en eventueel een aflevering waar natuurlijk opeens alles tegen zit. Maar komt dan toch goed.
pi_154757830
Voor de mensen die niet naar de bios zijn geweest, volgens mij is de film uit op "DVD" hehehe.

Lama... KORSUB.
pi_154759881
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:09 schreef JDx het volgende:
Voor de mensen die niet naar de bios zijn geweest, volgens mij is de film uit op "DVD" hehehe.

Lama... KORSUB.
als het zo een versie is als jurassic world dan is het prima. Maar ik kan best nog wel 1 of 2 maandjes wachten op de echte versie :)
pi_154760283
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:09 schreef JDx het volgende:

Lama... KORSUB.
Ik ben wel naar de bios geweest, mag ik hem dan niet nog eens kijken ;( ?

:D
pi_154760373
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:18 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik ben wel naar de bios geweest, mag ik hem dan niet nog eens kijken ;( ?

:D
Ik ook en wil hem ook nog een keer zien, daarom was ik zo enthousiast haha.
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:53:16 #218
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_154762813
Had hem in de bios gezien, wel aardig.
Het is dat er geen andere film draaide maargoed.

J. Drama :').
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_154765952
Drama _O_
pi_154785280
Valt me wel op dat Entourage toch vol op 1 staat op de torrentsites, zelfs de HC versie. Had altijd het idee dat maar enkele mensen dit heel tof vonden en het echt zo'n hate or love serie is. Maar blijkbaar is het best goed bekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')