Oja. Was me alweer helemaal ontschoten die verhaallijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gast van Drama hete Dice.
Heb de serie nu 3 of 4 keer helemaal gezien, gewoon omdat het een echte feelgood serie is, met een puike soundtrack (en goede chicksquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:56 schreef Monolith het volgende:
Kijken jullie deze serie echt serieus vaak helemaal opnieuw? Ik vond hem zeer vermakelijk, maar nou niet echt een serie voor een replay.
Flinke baas was dat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:42 schreef Jivis het volgende:
De afleveringen met Billy Walsh daarentegen.
Terwijl ik die vorige week gekeken heb, heb ik ze ook al verdrongen. Was ze dus al vergeten in me lijstje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Oh die heb ik verdrongen, dat is het slechtste uit de hele serie, verschrikkelijke kerel, achterlijke afleveringen.
Ja inderdaad, drama die bijna neer gaat van de hittequote:Op donderdag 26 maart 2015 11:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Maserati does 185 herinner ik me ook altijd als titel, andere aflevering trouwens, die geeft ie later aan die kids op die Vespa inderdaad, dat stukje is geniaal, ultieme geluksmoment op die poolparty!
It's so hot in the valley... we lost central air!![]()
![]()
En dat ze in de auto optellen hoe warm het wel niet is, 104, 105! Herinneringen...
Ik was nog een paar vergeten maar er zijn er ook echt veel.quote:
Eyyyy love the Caddy! They fucked up his eyes, it's black and white?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar weer begonnen bij seizoen 1, die eerste minuten zijn meteen al genieten
At least they didn't fuck up your packagequote:Op zondag 29 maart 2015 21:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Eyyyy love the Caddy! They fucked up his eyes, it's black and white?
Heb je de laatste ep wel goed bekeken?quote:Op zondag 26 april 2015 21:36 schreef JDx het volgende:
Hoop wel dat de film een echte happy end is, want dat gevoel had ik destijds niet na seizoen 8.
Nee moet nog, nu bij seizoen 7 ep 2, dat ie die stunt zelf doet en z'n kop kort knipt.quote:Op maandag 27 april 2015 09:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb je de laatste ep wel goed bekeken?
Happier dan dat werd het niet hoor
Volgens mij was hij toen al bekend van Breaking Bad.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:17 schreef JDx het volgende:
Zie ik net Saul langskomen van Breaking Bad/Better Call Saul in episode 8 van seizoen 7.
Eigenlijk best wel grappig, nu zou hij waarschijnlijk zichzelf spelen als cameo Bob Odenkirk de acteur, maar in 2010 acteerde hij gewoon als een of andere onbelangrijke business partner van iemand.
Hij had op dat moment nog maar in 4 afleveringen gespeeld, dus nog niet echt een opvallend persoon.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Volgens mij was hij toen al bekend van Breaking Bad.
Hij speelt business manager van Mark Cuban
Ah ok. Dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 29 april 2015 13:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Hij had op dat moment nog maar in 4 afleveringen gespeeld, dus nog niet echt een opvallend persoon.
Ik hoop dat dat niet in de film terug komt, dat was tenenkrommend slechtquote:
Zwak 'verhaal', maar wel leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet in de film terug komt, dat was tenenkrommend slecht
Oh dacht dat dat echt een stukje uit de film was, dan moet ik die ook nog zien haha.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Verbodsbord het volgende:
er is er ook een van Johny Chase, waar hij de nieuwe 'mascotte' is van Johny walker, bij Jimmy Kimmel, erg tof
Lol!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Verbodsbord het volgende:
er is er ook een van Johny Chase, waar hij de nieuwe 'mascotte' is van Johny walker, bij Jimmy Kimmel, erg tof
Tenenkrommend? Ik zit met een dikke smile dit te kijken. Ari is en blijft vetste character uit de serie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet in de film terug komt, dat was tenenkrommend slecht
Ja ik weet niet, ik vind het echt slecht. De serie is de tofste die ik ooit heb gezien, maar dit stukje vond ik buiten de eerste minuut bizar slecht. Tot aan het 'follow me' stukje zeg maar is het prima, daarna...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Tenenkrommend? Ik zit met een dikke smile dit te kijken. Ari is en blijft vetste character uit de serie.
Ja ok, het is best slecht. Maar dat maakt het ook weer dope. Maar goed dat ben ik
Zocht je deze?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:48 schreef JDx het volgende:
Ik kan dat filmpje met Ari en Liam echt nergens terug vinden, begin te denken dat ik het heb gedroomd, maar dan zou mijn brein wel té geniaal zijn
Hij komt in ieder geval naar Wolff. Maar die zit niet in Den Haag.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:52 schreef JDx het volgende:
Is het al bekend in welke bios de film komt? Kan het nergens vinden voor Den Haag.
SPOILER: wolff locatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Pathé komt die gewoon.
11 juni
Hebben er 3 in Den Haag
https://www.pathe.nl/films/verwacht?page=2Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval naar Wolff. Maar die zit niet in Den Haag.Ja, maar was benieuwd naar welke en tijden enzo.SPOILER: wolff locatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Pathé komt die gewoon.
11 juni
Hebben er 3 in Den Haag
https://www.pathe.nl/films/verwacht?page=2
Zal deze week wel komen.
ik hoop dat ik net zo enthousiast ben als jijquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Net gezien, godverdomme wat een vette film als je een fan bent van de serie![]()
![]()
Wat plotholes hier en daar, maar doet er niets aan af imo.
Was met 3 vrouwen die allemaal de serie niet hadden gezien, en die waren super enthousiast. Als zelfs de niet doelgroep zonder de serie te kijken enthousiast zijn... :pquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik hoop dat ik net zo enthousiast ben als jij
Op rottentomatoes heeft ie slechts 32% aan goede kritieken, maar als ik de commentaren lees waren de meeste ook geen fan van de serie
En dit was in USA ergens neem ik aan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Op donderdag 4 juni 2015 13:59 schreef planethugo het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |