daarom flopte zijn tv-carrière ook, natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef planethugo het volgende:
teveel drama zou niet werken denk ik
Drama is gewoon geniaal als achtergrond personage met af en toe een droge opmerking idd haha.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
op de set van viking quest ofzo
alleen moet zoiets idd wel met Dillon. Maar denk dat Ari meer geschikt is voor een spinoff, teveel drama zou niet werken denk ik
Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar dan zouden ze dat moeten doen in plaats van de film.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
op de set van viking quest ofzo
alleen moet zoiets idd wel met Dillon. Maar denk dat Ari meer geschikt is voor een spinoff, teveel drama zou niet werken denk ik
Secret ending?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar dan zouden ze dat moeten doen in plaats van de film.
Want als je de "secret ending" ziet, gaat het juist om Ari en niet om Vince en de boys.
De film zal waarschijnlijk beide doen waardoor de spin off met Ari geen nut meer heeft (maybe).
Misschien is het einde van de film wel dat ze allemaal met pensioen gaan, who knows.
Persoonlijk had ik liever dan die spin off gehad puur omdat ik Ari het leukst vindt uit de serie.
met ari kan je net zo makkelijk andere acteurs nemen die hem de pis lauw maken, daar zijn de mogelijkheden eindeloos.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar dan zouden ze dat moeten doen in plaats van de film.
Want als je de "secret ending" ziet, gaat het juist om Ari en niet om Vince en de boys.
De film zal waarschijnlijk beide doen waardoor de spin off met Ari geen nut meer heeft (maybe).
Misschien is het einde van de film wel dat ze allemaal met pensioen gaan, who knows.
Persoonlijk had ik liever dan die spin off gehad puur omdat ik Ari het leukst vindt uit de serie.
ik denk dat hij de aftercredit scene bedoelt van de series finale (ari aan het zwembad die het aanbod krijgt om de baas der bazen te worden)quote:
After credits scene van de laatste ep.quote:
Ja alles is mooi meegenomen inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
met ari kan je net zo makkelijk andere acteurs nemen die hem de pis lauw maken, daar zijn de mogelijkheden eindeloos.
Maar er is al aangekondigd dat als de film een succes wordt er vrijwel zeker een vervolg zal komen. Ik zou liever een nieuw seizoen zien maargoed, alles dat er nog ooit van Entourage gemaakt wordt is mooi meegenomen
[..]
ik denk dat hij de aftercredit scene bedoelt van de series finale (ari aan het zwembad die het aanbod krijgt om de baas der bazen te worden)
Vandaag dus.twitter:mrdougellin twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 18:16:08New @entouragemovie trailer Monday. Look for it reageer retweet
Zoek danquote:Op maandag 23 maart 2015 15:44 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Vandaag dus.twitter:mrdougellin twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 18:16:08New @entouragemovie trailer Monday. Look for it reageer retweet
quote:
Morgen dus pas. Wel vast een nieuwe poster.twitter:mrdougellin twitterde op zondag 22-03-2015 om 13:26:57My mistake new @entouragemovie trailer Tuesday morning not tomorrow https://t.co/5MNKPvh4lf reageer retweet
Ik was alweer vergeten dat hij getrouwd was.quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:32 schreef Verbodsbord het volgende:
Lijkt er wel op dat Vince z'n huwelijk geen stand heeft gehouden, maarja wie zag dat niet aankomen
Ditquote:Op woensdag 25 maart 2015 07:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat hij getrouwd was.
Toch draaide het allemaal om Vince, nja eigenlijk zijn hele Entourage, maar ik denk dat door het om Vince draaide, dat daardoor juist Ari en Drama geweldige karakters zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Jivis het volgende:
Van mij hadden ze de film wel mogen focussen op Ari en Johnny Drama. E, Vince en Turtle heb ik altijd al kansloze personages gevonden.
laatste seizoen dus nog niet gezien?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:06 schreef bambino het volgende:
Ben toevallig net de hele serie weer aan het kijken, wat een fucking verschil met Turtle in de serie en in de film, die is echt 40 kilo kwijt ofzo
Zeker wel, en daar is hij ook al een stuk dunner. Maar nog niet zoals in de film.quote:
Voor mijn gevoel draaide de hele serie juist vooral om E.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Toch draaide het allemaal om Vince, nja eigenlijk zijn hele Entourage, maar ik denk dat door het om Vince draaide, dat daardoor juist Ari en Drama geweldige karakters zijn.
Turtle vond ik geniaal, zeker in combi met Drama, die dag dat ze gingen neuken in zon bunny suit
Die indruk had ik ook altijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel draaide de hele serie juist vooral om E.
Ik neem aan dat je de bekende acteurs bedoelt die een cameo hebben in de film.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Damn! die cast ziet er goed uit!
Ja dat bedoelde ik iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de bekende acteurs bedoelt die een cameo hebben in de film.
Dat is zeker niet mis.
Dat laatste scene met Wahlberg
Oh yeah!quote:
Yup 11 juni, staat al heel lang met een rode cirkel omcirkeld in mijn agendaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Oh yeah!![]()
![]()
Wanneer komt ie uit? 11 Juni, dus ff kijken, 3 seizoenen per maand en dan komt het precies goed
3 seizoenen per maand? Je moet 2 seizoenen makkelijk redden in een weekquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Oh yeah!![]()
![]()
Wanneer komt ie uit? 11 Juni, dus ff kijken, 3 seizoenen per maand en dan komt het precies goed
Mijn record is de serie in een weekquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
3 seizoenen per maand? Je moet 2 seizoenen makkelijk redden in een week
Ik zit nu op zo'n 7 a 8 keer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:56 schreef Monolith het volgende:
Kijken jullie deze serie echt serieus vaak helemaal opnieuw? Ik vond hem zeer vermakelijk, maar nou niet echt een serie voor een replay.
Vroeger wel, maar wil dat m'n vriendin ook mee kijkt, dus meer dan 8 afleveringen achter elkaar lukt niet, anders moet ik steeds apart zitten, of zij, ze komt niet door het eerste seizoen heen (teveel boys serie en party), denk dat ze later met E en Sloan enzo best leuk gaat vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
3 seizoenen per maand? Je moet 2 seizoenen makkelijk redden in een week
2x totaal gezien nu, maar zie altijd wel een beetje op tegen sommige stukjes, daar moet je dan ff doorheen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:56 schreef Monolith het volgende:
Kijken jullie deze serie echt serieus vaak helemaal opnieuw? Ik vond hem zeer vermakelijk, maar nou niet echt een serie voor een replay.
Met z'n babyface, hij was zelf toch al 40 ofzo? Ze speelden allemaal 20'ers.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:42 schreef Jivis het volgende:
Vooral die liefdesperikelen van E, met die chick die eruit zag als 15 bijvoorbeeld.
De afleveringen met Billy Walsh daarentegen.
eigenlijk hadden ze alle liefdesperikelen eruit mogen latenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:42 schreef Jivis het volgende:
Vooral die liefdesperikelen van E, met die chick die eruit zag als 15 bijvoorbeeld.
De afleveringen met Billy Walsh daarentegen.
Heb niet het idee dat het hier in Nederland ooit echt populair is geweest. Denk misschien een fan-avond ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
eigenlijk hadden ze alle liefdesperikelen eruit mogen laten
is al bekend of de film uberhaubt hier gaat draaien?
das ook wel zo, lekker chill op de bank met een paar man zoals bij de serie. Maar als ie bij mij in de bios draait ga ik er wel heen denk ik. Op imdb staat dat ie een week na de VS hier uitkomt, maar dat zal idd wel beperkt zijn. Is ook middenin het blockbusterseizoenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat het hier in Nederland ooit echt populair is geweest. Denk misschien een fan-avond ofzo.
Maar dit is ook een film die ik net zo lief thuis op de bank kijk. Heeft weinig toegevoegde waarde in de bios.
Hier in Den Haag draait ie vast wel ergens, maar hij zal ook niet veel later wel uitkomen in HD.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
das ook wel zo, lekker chill op de bank met een paar man zoals bij de serie. Maar als ie bij mij in de bios draait ga ik er wel heen denk ik. Op imdb staat dat ie een week na de VS hier uitkomt, maar dat zal idd wel beperkt zijn. Is ook middenin het blockbusterseizoen
Elke serie heeft kut stukjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:59 schreef JDx het volgende:
[..]
2x totaal gezien nu, maar zie altijd wel een beetje op tegen sommige stukjes, daar moet je dan ff doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just in case in spoilerOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Elke serie heeft kut stukjes.
Paar die ik zo uit me hoofd weet:Maserati does 185 herinner ik me ook altijd als titel, andere aflevering trouwens, die geeft ie later aan die kids op die Vespa inderdaad, dat stukje is geniaal, ultieme geluksmoment op die poolparty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just in case in spoiler
It's so hot in the valley... we lost central air!![]()
![]()
En dat ze in de auto optellen hoe warm het wel niet is, 104, 105! Herinneringen...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Elke serie heeft kut stukjes.
Paar die ik zo uit me hoofd weet:Afleveringen met Dom waren pas kak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just in case in spoiler
Oh die heb ik verdrongen, dat is het slechtste uit de hele serie, verschrikkelijke kerel, achterlijke afleveringen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Afleveringen met Dom waren pas kak.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:29 schreef Nickske1912 het volgende:
Wie is die Dom, die kerel die samen met Drama in een cartoonserie zou gaan spelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |