Helemaal gemist dat Billy Bob Thronton meedoet. Hopelijk een toffe rol, Ik vind dat zo'n baasquote:Op maandag 12 januari 2015 23:04 schreef VacaLoca het volgende:
Met Wahlberg en Billy Bob ook wat namen die ze kunnen gebruiken om aan publiek te promoten dat niet bekend is met de serie. Hopelijk wordt het een leuke film voor zowel insiders als outsiders
Marketing trucje afgekeken van de Bro code? Kan toch best vermakelijk worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:22 schreef Tokus het volgende:
Ari Gold's got a book coming out called The Gold Standard: Rules to Rule By
Posted February 24 2015 — 5:37 PM EST
2015 is shaping up to be a big year for Entourage fans. In advance of the long-awaited Entourage movie’s release on June 5, Hachette Books is publishing a how-to-succeed-in-business manual by none other than Ari Gold. As played by Jeremy Piven in the long-running HBO show, Gold was a ruthless Hollywood agent. This book, titled The Gold Standard: Rules to Rule By, will offer strong-handed business advice in the vein of Gold’s character.
“In my humble opinion, if you want to run a successful business this is the only book you’ll ever have to read. And my humble opinion is never wrong,” said “Ari Gold” in a press release.
The Gold Standard is out May 12, complete with electronic and audiobook versions
http://www.ew.com/article(...)d-ari-gold-entourage
Dacht inderdaad precies hetzelfde, hebben dat boek hier wel liggen op werk, maar heb er niks mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Marketing trucje afgekeken van de Bro code? Kan toch best vermakelijk worden.
Ik heb van de bro code ooit de audio versie gedownload en geluisterd. Wel grappig om een keer gehoord te hebben, mede omdat hij door NHP zelf ingesproken was. Maar daarna weinig meer mee gedaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Dacht inderdaad precies hetzelfde, hebben dat boek hier wel liggen op werk, maar heb er niks mee.
Dan liever een spin-off van Ari Gold en dat de boys af en toe langskomen. Vervolg op de film zeg maar.
Nee, Johnny Drama in zijn jongere jarenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Dacht inderdaad precies hetzelfde, hebben dat boek hier wel liggen op werk, maar heb er niks mee.
Dan liever een spin-off van Ari Gold en dat de boys af en toe langskomen. Vervolg op de film zeg maar.
op de set van viking quest ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Nee, Johnny Drama in zijn jongere jaren![]()
Helaas is Kevin Dillon daar te oud voor
daarom flopte zijn tv-carrière ook, natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef planethugo het volgende:
teveel drama zou niet werken denk ik
Drama is gewoon geniaal als achtergrond personage met af en toe een droge opmerking idd haha.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
op de set van viking quest ofzo
alleen moet zoiets idd wel met Dillon. Maar denk dat Ari meer geschikt is voor een spinoff, teveel drama zou niet werken denk ik
Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar dan zouden ze dat moeten doen in plaats van de film.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
op de set van viking quest ofzo
alleen moet zoiets idd wel met Dillon. Maar denk dat Ari meer geschikt is voor een spinoff, teveel drama zou niet werken denk ik
Secret ending?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar dan zouden ze dat moeten doen in plaats van de film.
Want als je de "secret ending" ziet, gaat het juist om Ari en niet om Vince en de boys.
De film zal waarschijnlijk beide doen waardoor de spin off met Ari geen nut meer heeft (maybe).
Misschien is het einde van de film wel dat ze allemaal met pensioen gaan, who knows.
Persoonlijk had ik liever dan die spin off gehad puur omdat ik Ari het leukst vindt uit de serie.
met ari kan je net zo makkelijk andere acteurs nemen die hem de pis lauw maken, daar zijn de mogelijkheden eindeloos.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar dan zouden ze dat moeten doen in plaats van de film.
Want als je de "secret ending" ziet, gaat het juist om Ari en niet om Vince en de boys.
De film zal waarschijnlijk beide doen waardoor de spin off met Ari geen nut meer heeft (maybe).
Misschien is het einde van de film wel dat ze allemaal met pensioen gaan, who knows.
Persoonlijk had ik liever dan die spin off gehad puur omdat ik Ari het leukst vindt uit de serie.
ik denk dat hij de aftercredit scene bedoelt van de series finale (ari aan het zwembad die het aanbod krijgt om de baas der bazen te worden)quote:
After credits scene van de laatste ep.quote:
Ja alles is mooi meegenomen inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
met ari kan je net zo makkelijk andere acteurs nemen die hem de pis lauw maken, daar zijn de mogelijkheden eindeloos.
Maar er is al aangekondigd dat als de film een succes wordt er vrijwel zeker een vervolg zal komen. Ik zou liever een nieuw seizoen zien maargoed, alles dat er nog ooit van Entourage gemaakt wordt is mooi meegenomen
[..]
ik denk dat hij de aftercredit scene bedoelt van de series finale (ari aan het zwembad die het aanbod krijgt om de baas der bazen te worden)
Vandaag dus.twitter:mrdougellin twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 18:16:08New @entouragemovie trailer Monday. Look for it reageer retweet
Zoek danquote:Op maandag 23 maart 2015 15:44 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Vandaag dus.twitter:mrdougellin twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 18:16:08New @entouragemovie trailer Monday. Look for it reageer retweet
quote:
Morgen dus pas. Wel vast een nieuwe poster.twitter:mrdougellin twitterde op zondag 22-03-2015 om 13:26:57My mistake new @entouragemovie trailer Tuesday morning not tomorrow https://t.co/5MNKPvh4lf reageer retweet
Ik was alweer vergeten dat hij getrouwd was.quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:32 schreef Verbodsbord het volgende:
Lijkt er wel op dat Vince z'n huwelijk geen stand heeft gehouden, maarja wie zag dat niet aankomen
Ditquote:Op woensdag 25 maart 2015 07:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat hij getrouwd was.
Toch draaide het allemaal om Vince, nja eigenlijk zijn hele Entourage, maar ik denk dat door het om Vince draaide, dat daardoor juist Ari en Drama geweldige karakters zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Jivis het volgende:
Van mij hadden ze de film wel mogen focussen op Ari en Johnny Drama. E, Vince en Turtle heb ik altijd al kansloze personages gevonden.
laatste seizoen dus nog niet gezien?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:06 schreef bambino het volgende:
Ben toevallig net de hele serie weer aan het kijken, wat een fucking verschil met Turtle in de serie en in de film, die is echt 40 kilo kwijt ofzo
Zeker wel, en daar is hij ook al een stuk dunner. Maar nog niet zoals in de film.quote:
Voor mijn gevoel draaide de hele serie juist vooral om E.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Toch draaide het allemaal om Vince, nja eigenlijk zijn hele Entourage, maar ik denk dat door het om Vince draaide, dat daardoor juist Ari en Drama geweldige karakters zijn.
Turtle vond ik geniaal, zeker in combi met Drama, die dag dat ze gingen neuken in zon bunny suit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |