Hehe en voor je het weet zit je weer bij seizoen 7quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef JDx het volgende:
Ik zag net interview, wilde ff weer aflevering 1 zien, ben nu alweer bij aflevering 3
Ari Gold draagt de serie. Zonder Ari was Entourage niks aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind Jeremy Piven echt zo geweldig als Ari!
Daar zit ik ook over te denken, maar kan geen ideale dag vinden om ze allemaal te kijken. Moet echt perfect zijn, fit, drankje erbij, kans om uit te gaan na tijd. Je weet welquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hehe en voor je het weet zit je weer bij seizoen 7
Ik ga dit topic nu uit m'n AT halen. Over acht weken kom ik weer lekker meediscussieren, maar ik deze acht afleveringen opsparen.
Gewoon inzetten op een mooie nazomer. Op een zaterdag, met wat vrienden barbecue aanslingeren, daarna Entourage marathonnetje en rond 0u naar de clubquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Daar zit ik ook over te denken, maar kan geen ideale dag vinden om ze allemaal te kijken. Moet echt perfect zijn, fit, drankje erbij, kans om uit te gaan na tijd. Je weet wel
Ow die vind ik wel. Waarschijnlijk met mijn grote vrienden Theodor, Hendrik en Carelquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Daar zit ik ook over te denken, maar kan geen ideale dag vinden om ze allemaal te kijken. Moet echt perfect zijn, fit, drankje erbij, kans om uit te gaan na tijd. Je weet wel
Alleen voor echte fans.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:15 schreef JDx het volgende:
Damn, seizoen 1 even afgekeken voor het slapen, pleur 2 zo op mn USB voor morgen na het werk. Lol. Wat is het ook een geweldige serie! WOEHOE!
WTF, 2 huizen? Ben je rijk ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:56 schreef JDx het volgende:
Jaaa, wil echt keer Entourage kijken met echte freaks
ps. heb een huis in Emmen, maar een vet appartement in Leiden, denk dat die beter is
Ik gok op een eigen kamer en een huis van zijn ouders.quote:
Een kamer in het huis van zijn oudersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik gok op een eigen kamer en een huis van zijn ouders.
Haha, nee het zit zo: huis gekocht, baan gekregen ergens anders, huis verhuurd, appartement gehuurd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
JDx heeft in ieder geval veel te compenseren als ik het zo lees
Haha, ik ben nu ook weer bij seizoen 6. Heb die aflevering toevallig echt net gekeken. Dit soort zinnetjes, echt geweldig. Ook Drama die Jamy Lynn bespioneert met z'n capuchon op, heerlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Where's andrew?
I don't know. Lizzie's office?
Die Lloyd toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |