quote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik vind Scott 3x niks, vorig seizoen ook al. Enige wat hij doet is stoken tussen de normale gang. Voegt imo niks toe dus.
Vond hem op kantoor nog wel vermakelijk, maar sinds hij steeds meer 'privé' opdaagt voegt hij inderdaad helemaal niks meer toe. Vond überhaupt alleen Drama deze aflevering sterk.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik vind Scott 3x niks, vorig seizoen ook al. Enige wat hij doet is stoken tussen de normale gang. Voegt imo niks toe dus.
Drama en Ariquote:Op maandag 25 juli 2011 17:27 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Vond hem op kantoor nog wel vermakelijk, maar sinds hij steeds meer 'privé' opdaagt voegt hij inderdaad helemaal niks meer toe. Vond überhaupt alleen Drama deze aflevering sterk.
Of dat stukje uit seizoen 1 waar hij op het feestje is van zijn zoon en naar het "huis" van Josh Weinstein gaat.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:21 schreef JDx het volgende:
Net aflevering 1,2,3 van seizoen 2 er ook weer achteraan gekeken, Miss Gold is de baas over Ari (mag maar tot 2uur naar Mansion, Vince die doet alsof ie coke snuift en praat als Tony Montana (seizoen 7 is dat dus echt). Hele stukje in de Mansion... geweldig.
Alleen een groot verschil, daar regelde Vince alles voor z'n boy E.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd dat gedoe met sloan had een paar seizoenen geleden al verleden tijd moeten zijn. Was ook totaal onnodig om haar 2 seizoenen geleden weer terug te brengen.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef Jivis het volgende:
Heb die domme, mietjes-achtige verhaallijnen van E nog geen seizoen kunnen uitstaan. Dat die het ook ALWEER uit heeft met Sloan en huilie huilie gaat doen bij Vince. Wat een retard. En een slecht acteur.
En terecht!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:41 schreef tjoptjop het volgende:
E gaat dit seizoen met z'n secretaresse, kan niet missen.
Wou ik ook zeggen, die vrouw is tering geil. Verbaasd me dat Vince er nog niet over heen is gegaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |