Ja, die hoor je als Lloyd die zak met coke vind.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Sowieso! Dit nummer heb ik ook leren kennen dankzij Entourage:
Lekker hoor.
twitter:MikeHillESPN twitterde op maandag 25-07-2011 om 03:25:02TrueBlood now. Entourage in just over an hour. #greatnight #HBO reageer retweet
Ze moesten denk ik eerst wat dingen rechts zetten voordat de humor weer het voortouw kan nemen. Word wel gek van E en Sloan. Konden ze geen ander excuus verzinnen om haar in de serie te houden?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:48 schreef TJLinden het volgende:
Net gezien.
Niet heel bijzonder, maar de lijntjes zijn prima opgepakt en het verhaal is weer genoeg 'schoongeveegd' om wat leuke dingen mee te gaan doen dit (kleine) seizoen. Het was wel weer 99% drama en 1 zielige procent humor. Hopelijk gaan we daar wel weer wat meer van zien!
26 minutenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, kwartiertje nieuw materiaal zal het worden ofzo
Hij draagt ook gewoon schoenen met flinke hakken. Altijd wel grappig wanneer ie E belachelijk maakt om z'n lengte, maar zelf is ie ook rond de 1.72.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef One_conundrum het volgende:
Ari zijn schoenen trouwens als hij zijn huis uit loopt, hele hoge hakken
[ afbeelding ]
Kan ik me eigenlijk niet echt aan storen...quote:Op maandag 25 juli 2011 14:37 schreef Merkie het volgende:
Jammer dat Vincent en E eigenlijk door best slechte acteurs gespeeld worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dr.Pringles op 25-07-2011 15:14:03 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik vind Scott 3x niks, vorig seizoen ook al. Enige wat hij doet is stoken tussen de normale gang. Voegt imo niks toe dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:45 schreef Merkie het volgende:
En wat doet die Scott ineens bij de gang. Matige aflevering, teveel overacting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |