Eastbound & Down kijken. Heb je maandag weer een geweldige komedie (en hbo) serie te kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef JDx het volgende:
Ik heb nog elke maandag het gevoel dat er nog een aflevering of 2 moet komen.
Volgens imdb in heel veel epsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef planethugo het volgende:
speelt die in entourage? komt niet bekend voor
"Seizoen" van 6 afleveringen ofzo toch maar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef Trystar het volgende:
Komt nog een 8ste seizoen en misschien een film.
10quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
"Seizoen" van 6 afleveringen ofzo toch maar?
van Wikipedia (quote:HBO confirmed that Entourage would return in summer 2011 for a shortened season, which will be the show's last. Season 8 will contain ten episodes according to Adrian Grenier from a January 2011 appearance on The Adam Carolla Show.[12] Creator Doug Ellin is also planning on writing a film after the series ends. In November 2010, Kevin Dillon said no film has been confirmed.[13]
Ok, beter dan 6, maar nog steeds best magertjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:32 schreef Trystar het volgende:
[..]
10
[..]
van Wikipedia () maar het is echt zo, luister maar hier: http://www.adamcarolla.co(...)an-grenier-ari-gold/ op 51:02
Hilarisch die aflevering.quote:
quote:Eric: Could you get laid without Vince? That's the question.
Turtle: Do I give a f**k? That's the answer!
Ha, hier nog een.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Rnnz het volgende:
Jullie brengen me op het idee om ook weer bij seizoen 1 te beginnen.
nog 4 lange maandenquote:This just in - the eighth and final season of Entourage will premiere Sunday, July 24th at 10:30pm
Inderdaad, ik heb het in 1 zomer doorgehaald. Heerlijk, 20 graden buiten. Biertje erbijquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef JDx het volgende:
Geweldige serie he, als ik eraan denk, denk ik altijd, die goeie ouwe tijd, maar de serie draait nog steeds, zo apart...
Haha echt relaxt, maar sowieso het Amerikaanse sfeertje maakt het net beter. Amerika lijkt me erg vet zoals LA.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef JDx het volgende:
Ik heb nu net sinds 1 week nieuw werk, zitten met een groep in een Villa, en ze kennen ook allemaal deze serie, soms denk ik, dit is waar het om gaat, chillen en werken in een dikke villa in het centrum van een stad, beetje werken, chillen en geld verdienen.
Jammer dat 8 de laatste zal zijn. Vind het nu echt klote dat ik moet wachten tot 24 juli.quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef tjoptjop het volgende:
Serie is hartstikke populair in de VS, alleen als het stil ligt valt er niet echt over te praten. Dit is iig de thread op Fok.
Ja, als je de ene hebt afgekeken wil je zo graag de volgende kijken.. daarom is het zo klote dat ik nog moet wachten tot S8 en die heeft maar 8 Eps.quote:Op maandag 4 april 2011 11:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Alles in 2 dagen?
Dat is iets van 35 uur of zo.
je plaatje doet het hier niet (volgens mij doen imdb plaatjes het zowiezo niet) maar Woman in Trouble vond ik verrassend geinig. De titel doet een standaard romantische komedie vermoeden maar het was een komedie die dankzij de vreemde gesprekken en karakters heel anders was. Maar wel grappigquote:Op donderdag 7 april 2011 03:36 schreef Tim86 het volgende:
Voor de mensen die Women in trouble al hebben gekeken voor Emanuelle Criqui, er is een vervolg met oa Carla Gugino die ook al in deel 1 zat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:jeremypiven Jeremy Piven
Today is the first day back on Entourage for out last season, will hit u guys with stuff ( as much as they let me)...
Nicequote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Dos37 het volgende:
Ze gaan vandaag beginnen voor het laatste seizoen.
[..]
24 juliquote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En wanneer komt het laatste seizoen op TV?
Zei hij 34 seconde laterquote:
Die chloe van 24, arg wat heb ik me daar de laatste seizoenen aan geirriteerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef planethugo het volgende:
'Johnny Drama' en 24's 'Chloe' in sitcom
Lijkt verdacht veel op zo een slechte series waar Drama ook voor in aanmerking komt in EntourageAch hij heeft wel al werk voor na Entourage
ik had dat juist in het begin, later werd ze zelfs sympathiekquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die chloe van 24, arg wat heb ik me daar de laatste seizoenen aan geirriteerd.
Wellicht was het haal rol maar die kop straalde altijd onzekerheid en frustratie uit, heel irriterend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |