Ok, beter dan 6, maar nog steeds best magertjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:32 schreef Trystar het volgende:
[..]
10
[..]
van Wikipedia () maar het is echt zo, luister maar hier: http://www.adamcarolla.co(...)an-grenier-ari-gold/ op 51:02
Hilarisch die aflevering.quote:
quote:Eric: Could you get laid without Vince? That's the question.
Turtle: Do I give a f**k? That's the answer!
Ha, hier nog een.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Rnnz het volgende:
Jullie brengen me op het idee om ook weer bij seizoen 1 te beginnen.
nog 4 lange maandenquote:This just in - the eighth and final season of Entourage will premiere Sunday, July 24th at 10:30pm
Inderdaad, ik heb het in 1 zomer doorgehaald. Heerlijk, 20 graden buiten. Biertje erbijquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef JDx het volgende:
Geweldige serie he, als ik eraan denk, denk ik altijd, die goeie ouwe tijd, maar de serie draait nog steeds, zo apart...
Haha echt relaxt, maar sowieso het Amerikaanse sfeertje maakt het net beter. Amerika lijkt me erg vet zoals LA.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef JDx het volgende:
Ik heb nu net sinds 1 week nieuw werk, zitten met een groep in een Villa, en ze kennen ook allemaal deze serie, soms denk ik, dit is waar het om gaat, chillen en werken in een dikke villa in het centrum van een stad, beetje werken, chillen en geld verdienen.
Jammer dat 8 de laatste zal zijn. Vind het nu echt klote dat ik moet wachten tot 24 juli.quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef tjoptjop het volgende:
Serie is hartstikke populair in de VS, alleen als het stil ligt valt er niet echt over te praten. Dit is iig de thread op Fok.
Ja, als je de ene hebt afgekeken wil je zo graag de volgende kijken.. daarom is het zo klote dat ik nog moet wachten tot S8 en die heeft maar 8 Eps.quote:Op maandag 4 april 2011 11:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Alles in 2 dagen?
Dat is iets van 35 uur of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |