Zeker wel! Seizoen 5 vind ik misschien wel het beste Entourage-seizoen, dat zie ik graag allemaal nog een keer.quote:
Mij lijkt het geweldig om Eric te zijn..quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:17 schreef JDx het volgende:
Lijkt me echt geweldig om die serie met een grote groep fans te kijken vanaf aflevering 1 en dan elke week een paar afleveringen ofzo
Inderdaad...quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mij lijkt het geweldig om Eric te zijn..
was je met een acteur daar?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:18 schreef JDx het volgende:
Net terug uit L.A. leuk was dat terwijl we in een limo richting een club in Hollywood gingen, de themesong van Entourage toevallig op de radio was.
In de pilot beweert ie veel vreemd te gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef planethugo het volgende:
ari is toch vanaf het begin bekend als iemand die never nooit vreemd zal gaan?
ken de pilot niet uit mijn hoofd maar er wordt later in de serie vaker aan gerefereerd dat hij monogaam is in tegenstelling tot de omgeving waar hij zich in bevindtquote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de pilot beweert ie veel vreemd te gaan.
Ja, ze hebben dat later veranderd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
ken de pilot niet uit mijn hoofd maar er wordt later in de serie vaker aan gerefereerd dat hij monogaam is in tegenstelling tot de omgeving waar hij zich in bevindt
Absoluut. Een soort Sex and the City voor mannen. Soms zitten er nutteloze scenes tussen met mooie vrouwen of sportwagens die verder niets toevoegen aan het verhaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:41 schreef monic27 het volgende:
Dit vind ik nou echt een "mannenserie". NIet alleen kwa humor maar over de gehele inhoud is het echt op mannen gericht.
Mee eens ?
Die vrouwen willen juist die chicks zijn die gebangd worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:14 schreef JDx het volgende:
Toch zijn er diverse vrouwen die het geweldig vinden. Ken er wel een paar.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:18 schreef JDx het volgende:
Net terug uit L.A. leuk was dat terwijl we in een limo richting een club in Hollywood gingen, de themesong van Entourage toevallig op de radio was.
Ik heb gehoord dat het eigenlijk niks aan is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh YEAH!!
L.A. wil ik ook echt naar toe.
Hollywood.![]()
Amerika baby.. shit wat een prachtige sfeer daar.. moet er echt naartoe. Maar beste om eerst 21 te zijn..quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:39 schreef JDx het volgende:
Some pics of my Cali adventure:
Hollywood Boulevard by Night
[ afbeelding ]
Club in Hollywood, cutting line by paying money for VIP table
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Private table with bottles of Stolin'
[ afbeelding ]
Vegas Baby
[ afbeelding ]
Arriving at the Bellagio, Vegas, by limousine
[ afbeelding ]
The Bellagio Hotel (bekend van Oceans 11 en veel meer, naast Ceasars Palace)
[ afbeelding ]
Santa Monica Pier
[ afbeelding ]
Venice Beach
[ afbeelding ]
Dom Perignon Vintage 2000
[ afbeelding ]
Girls pouring in drinks for you
[ afbeelding ]
Girls
[ afbeelding ]
Girls girls...
[ afbeelding ]
Private table in The Bank, Bellagio, Vegas with champagne, vodka and... girlsss...
[ afbeelding ]
Poolparty with a lot of girls
[ afbeelding ]
Driving nice cars, roadtrip through the desert
[ afbeelding ]
Grand Canyon by helicopter, without shrooms
[ afbeelding ]
Niet echt Entourage, maar view vanuit club in San Francisco
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Amerika baby.. shit wat een prachtige sfeer daar.. moet er echt naartoe. Maar beste om eerst 21 te zijn..
Heb er echt genoten aangezien ik enorme fan ben van Entourage en ik me echt zo voelde als in de eerste seizoenen, heerlijk gevoel, duurt wel ff om te wennen aan het normale leven in Nederland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |