Realm: Aszunequote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
Thorvay - (A) - Hunter[/q]quote:
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Emerald Dreamquote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Haomarushquote:
Realm: Kazzakquote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Ravenholdtquote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
quote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stamina, want dan kreeg je meer health en ging je minder snel dood
Ik vind het geweldig logisch beredeneerd
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
[..]
hee alleen maar plusjes, equip!
-1 str
+20 sp
DOEN!
Inactieve/verplaatste chars (niet meer in de armory) zijn verwijderd.quote:
Ik ben niet de enige die aan de wiki zit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:34 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben nog steeds op skullcrusher hoor
+1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef jagga het volgende:
TVPleuris werk , kwil naar huis, zooi testen!
Dat heb ik de vorige keer helemaal gefixtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef lifeblind het volgende:
Hier en daar zijn er trouwens nog wat quote dingetjes niet helemaal goed met die char-lists. Ik zal 't sowieso ff in de wiki aanpassen zometeen, maar de OP kan ik niet doen van dit topic
Hoe wil je dingen testen als het nog allemaal down is?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef jagga het volgende:
TVPleuris werk , kwil naar huis, zooi testen!
Quoteje is gefixt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef lifeblind het volgende:
Hier en daar zijn er trouwens nog wat quote dingetjes niet helemaal goed met die char-lists. Ik zal 't sowieso ff in de wiki aanpassen zometeen, maar de OP kan ik niet doen van dit topic
ja nouquote:
Nope, want je moet eerst 31 talents in 1 tree hebben voor je talents in een andere tree kan zetten. Tenminste, zo ziet het er uit als ik talents probeer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is wat iedereen nu weer gaat doen
Dat is mijn Rogue ;o Die er nu niet meer instaatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef Faithfulness het volgende:
Gevonden!
Dit is mijn laatste edit: # (huidig) (vorige) 22 sep 2010 15:03 Faithfulness (Overleg | bijdragen) (14.779 bytes) (Aanpassing karakter Tyerell)
(Zie aantal bytes)
En dan plotseling:
(huidig) (vorige) 13 okt 2010 13:12 Amnistia (Overleg | bijdragen) (10.103 bytes)
Ik zit af en toe ook in de wiki te kloten. Heb een tijdje geleden nog die fok!guild lijst mooi netjes gemaakt met linkjes naar de armory bij iedereen enzo (leuk nu die fokguild zo goed als dood isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:37 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat heb ik de vorige keer helemaal gefixt![]()
Weer een stukje bewijs dat ik niet de enige ben die aan de wiki zit
Klopt ja. 1 tree vol tot "de onderste", dan kun je in andere tree's bezigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nope, want je moet eerst 31 talents in 1 tree hebben voor je talents in een andere tree kan zetten. Tenminste, zo ziet het er uit als ik talents probeer.
sssst..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoe wil je dingen testen als het nog allemaal down is?
Er stond (80) achter terwijl ie geen 80 was. Dat had ik verwijderd. Keek ik 2 dagen later (of zo) weer, was 'ie wel 80. Dus had ik er weer (80) achter geplaatstquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat is mijn Rogue ;o Die er nu niet meer instaat
Yup, @ level 10 kies je een tree, daarmee unlock je aan die tree verbonden vaardigheden en extra's, maar pas als je die "vol" hebt kan je van de andere trees meesnoepen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nope, want je moet eerst 31 talents in 1 tree hebben voor je talents in een andere tree kan zetten. Tenminste, zo ziet het er uit als ik talents probeer.
LIEK DUH! 't is een torrentsysteem, dat slibt je hele verbinding dichtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
En mijn internet is gewoon 4 keer zo traag met die blizzard downloader aan
Jammer voor al die newbies die van alles wat wel willen hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
yup, @ level 10 kies je een tree, daarmee unlock je aan die tree verbonden vaardigheden en extra's, maar pas als je die "vol" hebt kan je van de andere trees meesnoepen.
Ja, en dan zit ik ook nog draadloosquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
LIEK DUH! 't is een torrentsysteem, dat slibt je hele verbinding dicht
Op deze manier "sturen" ze je de goede richting in. Ik vind het wel wat hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer voor al die newbies die van alles wat wel willen hebben
Hoezo, gewoon in de URL de realm en charname wijzigen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:42 schreef internal het volgende:
Bah, ik wilde mijn characters weer in de Wikki plaatjes is de armory offline.
Ik zou niet weten wat de URL zou moeten zijn van mijn charactersquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:44 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon in de URL de realm en charname wijzigen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:45 schreef internal het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de URL zou moeten zijn van mijn characters
Vraag me af of dat wel direct mogelijk is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat gelul op de forums over chars meteen race-changen naar Worgen/GoblinZodat je de eerste 80er bent ofzo? Wat de neuk, waarom zou je vrijwillig die gigantisch tof uitziende starters quests overslaan!?
Je weet je realm en je characternames toch wel?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:45 schreef internal het volgende:
[..]
Komt die mogelijkheid er vandaag al dan? Hm in dat geval zou ik ook best de account page willen campenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat gelul op de forums over chars meteen race-changen naar Worgen/GoblinZodat je de eerste 80er bent ofzo? Wat de neuk, waarom zou je vrijwillig die gigantisch tof uitziende starters quests overslaan!?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:45 schreef internal het volgende:
[..]
1 |
Is niet direct mogelijk nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vraag me af of dat wel direct mogelijk is.
Ik gok van niet, maar het maakt me verder niets uit, ik ga een Goblin bouwen en die from scratch levelen, ik wil zien wat ze voor me bedacht hebben en plezier hebben aan het spelen, in plaats van die weirde instelling dat alles maar 80 85 en full epic moet zijn om enigszins wat voor te stellenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet mogelijk, je moet de "starting" quests doen namelijk. En die kun je alleen als lowlevel worgen/goblin doen. Dat begreep ik in ieder geval.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet vandaag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Komt die mogelijkheid er vandaag al dan? Hm in dat geval zou ik ook best de account page willen campen
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef internal het volgende:
Hoe zou de realm lightnings blade in de url moeten?gewoon de ' negeren toch? dus lightnings+blade
Hoeveel van die points heb je nodig dan voor full T10?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef L3IPO het volgende:
Jeej vanavond mijn net-naar-80-gelvlde DK volhangen met T10 dankzij justice points
Euhm, ik schat iets van 4200quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoeveel van die points heb je nodig dan voor full T10?
We hebben ook pas 286 delenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef jagga het volgende:
check ons hier dit topic vol te spammen dan met zn allen![]()
Zou kunnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef internal het volgende:
1100 zijn de helm, chest en legs toch?
http://www.wowhead.com/currencycalcquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Crap.
Argh, ik moet ergens uitrekenen hoeveel JP mijn emblems waard zijn.
Dat welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:57 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Meest succesvolle game topic reeks op FOK?
Meh meh meh, dat zijn er dus veel te weinig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:57 schreef L3IPO het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/currencycalc
11 punten per Frost/Triumph emblem
Hoezo halve talenttree?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meh meh meh, dat zijn er dus veel te weinig.
Mag ik als een mongeaultje JP gaan farmen met een halve talenttree
Echte bazen rollen Hordequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef Ulreazj het volgende:
Vanavond maar eens test dummies mishandelen. Ga wel naar darnassus, in SW en IF zal wel druk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ervaring staat toch niet gelijk aan een talenttree?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Omdat ik nog niet zo geweldig ervaren ben met Resto Shammies
Ik vind talent trees toch lekkerder spelen als je er zelf mee speelt. ipv het van internet te plukken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:12 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Maar ervaring staat toch niet gelijk aan een talenttree?Talents haal je gewoon van internet en dan oefenen om ermee te spelen
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:13 schreef internal het volgende:
Ik vind talent trees toch lekkerder spelen als je er zelf mee speelt. ipv het van internet te plukken.
Dat ik toch andere talents kies, omdat ik zelf vind dat ze beter bij mij passen.quote:
Snap ik niet, hoezo beter bij jou passen? Wat voor main character heb je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef internal het volgende:
[..]
Dat ik toch andere talents kies, omdat ik zelf vind dat ze beter bij mij passen.
wowmatrixquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef Rahl het volgende:
Je kan alle mods ook wel weggooien, of niet?
Alle add-ons bedoel je? Volgens mij zijn veel al geupdate of kan je ze gewoon gebruiken als je maar in die add-on lijst aanvinkt dat je niet de juiste versie hebt ofzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef Rahl het volgende:
Je kan alle mods ook wel weggooien, of niet?
Mijn main is een holy priest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:19 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Snap ik niet, hoezo beter bij jou passen? Wat voor main character heb je?
Dan heb je toch gewoon de holy tree met wat disc dingen erin? Wat maakt het volgens jou persoonlijkquote:
Niet echt, ik heb een zware renew spec, omdat ik dit lekker vond spelen. Als ik een build van internet pak zullen daar ook talents in zitten die bijv. Greater heal sneller maken. Maar als ik deze heal niet gebruik hebben deze talents dus ook geen nut.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:22 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon de holy tree met wat disc dingen erin? Wat maakt het volgens jou persoonlijkAls je van de "standaard" afwijkt, dan heb je gewoon verkeerde talents, maar maakt het dan meer naar je eigen speelstijl?
Ik, toen ik nog combat was, gebruikte bepaalde dingen ook niet, dus deelde mijn talents net even wat anders in dan "de standaard builds". Het ligt ook een BEETJE aan je speelstijl he, daarom zijn er ook honderden builds te vinden. De "meest gebruikte" zijn niet voor iedereen "de beste"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:22 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon de holy tree met wat disc dingen erin? Wat maakt het volgens jou persoonlijkAls je van de "standaard" afwijkt, dan heb je gewoon verkeerde talents, maar maakt het dan meer naar je eigen speelstijl?
Definieer zware renew specquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef internal het volgende:
Niet echt, ik heb een zware renew spec, omdat ik dit lekker vond spelen. Als ik een build van internet pak zullen daar ook talents in zitten die bijv. Greater heal sneller maken. Maar als ik deze heal niet gebruik hebben deze talents dus ook geen nut.
Precies.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik, toen ik nog combat was, gebruikte bepaalde dingen ook niet, dus deelde mijn talents net even wat anders in dan "de standaard builds". Het ligt ook een BEETJE aan je speelstijl he, daarom zijn er ook honderden builds te vinden. De "meest gebruikte" zijn niet voor iedereen "de beste"
De "meest gebruikte" zijn over het algemeen in de meeste situaties optimaal, dus de beste. Dat jij er niet mee wilt/kan spelen is een ander verhaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef Faithfulness het volgende:
Ik, toen ik nog combat was, gebruikte bepaalde dingen ook niet, dus deelde mijn talents net even wat anders in dan "de standaard builds". Het ligt ook een BEETJE aan je speelstijl he, daarom zijn er ook honderden builds te vinden. De "meest gebruikte" zijn niet voor iedereen "de beste"
Ik stond anders standaard in de top dps. Het is echt niet zo zwart/wit als jij denktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
De "meest gebruikte" zijn over het algemeen in de meeste situaties optimaal, dus de beste. Dat jij er niet mee wilt/kan spelen is een ander verhaal
Nou, alle renew talents erin en talents die cast times verkorten eruit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:25 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Definieer zware renew specMijn main is ook een priest
Dan had jij of beter gear dan de rest of "toevallig" die goeie spec of de rest zoog nog harderquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:26 schreef Faithfulness het volgende:
Ik stond anders standaard in de top dps. Het is echt niet zo zwart/wit als jij denkt
http://www.wowhead.com/patchnotes=4.0.1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:28 schreef Hathor het volgende:
Gadverdamme was helemaal die patch vergeten. net gedownload en nu is ie aan het installeren, maar pas op 17%Ik heb er weinig van meegekregen omdat mijn pc een paar weken de deur uit is geweest voor vervanging van diverse componenten, wat verandert er allemaal door deze patch?
Ja, heel m'n server is kut.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:27 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dan had jij of beter gear dan de rest of "toevallig" die goeie spec of de rest zoog nog harderWoW is wel zwart/wit, het is gewoon wiskunde
http://forums.wow-europe.(...)Id=14870049728&sid=1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:28 schreef Hathor het volgende:
Gadverdamme was helemaal die patch vergeten. net gedownload en nu is ie aan het installeren, maar pas op 17%Ik heb er weinig van meegekregen omdat mijn pc een paar weken de deur uit is geweest voor vervanging van diverse componenten, wat verandert er allemaal door deze patch?
ehm...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:28 schreef Hathor het volgende:
Liezquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt niet! Ik heb een level 80 paladin (als main) en toch wel degelijk een vriendin!
toch niet een human paladin met goku haar ...toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nee!
al krijg ik van Amnistia nog vaak om mn oren dat ik een Alliance paladin heb![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef jagga het volgende:
[..]
toch niet een human paladin met goku haar ...toch?
Ach, een discussie is het nietquote:
GSquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef L3IPO het volgende:
Btw, wat is jullie GS?De mijne is niet interessant verder, wel benieuwd naar die van jullie
ik kan een boel verkroppen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:36 schreef internal het volgende:
[..]
Ik heb er ooit speciaal eentje gemaakt om goku in een jurk te kunnen zien.
6090quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef L3IPO het volgende:
Btw, wat is jullie GS?De mijne is niet interessant verder, wel benieuwd naar die van jullie
female gnomes met pigtails.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:37 schreef jagga het volgende:
[..]
ik kan een boel verkroppen..
maar human male paladins met goku haar. en night elf male warrior.... ARRRG KILL
Female gnome rogue's met pigtailsquote:
Ja.. die maken we dus dood he.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef internal het volgende:
[..]
Female gnome rogue's met pigtails![]()
Ik heb de addon niet, maar weet het tochquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:38 schreef MassimO het volgende:
Alleen de noobs hebben het over GS , een speler die weet hoe zich te gearen zal er ver van wegblijven. , imo.
5.9K. Binnenkort 6k met de Sanctified helm.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef L3IPO het volgende:
Je hebt tot een uur of 6 vanavond, dus reken zelf maar uit of het snel genoeg isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben nu in die nieuwe launcher aan het downloaden met 2 MB/s, is dat snel?
Verkapte 'zie mij een vette verbinding hebben' post.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben nu in die nieuwe launcher aan het downloaden met 2 MB/s, dat is toch best snel?
Het was toch 4?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt tot een uur of 6 vanavond, dus reken zelf maar uit of het snel genoeg is
Wel human, maar met lang donker haar (eigenlijk heeft mn main gewoon mijn eigen echte kapsel dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef jagga het volgende:
[..]
toch niet een human paladin met goku haar ...toch?
Hallo dan, dat is nogal wat zeg! Moet waarschijnlijk weer helemaal opnieuw leren spelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:29 schreef L3IPO het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/patchnotes=4.0.1
Ik vind je met 6 uur nog best optimistischquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik blijf pessimistisch zodat het alleen maar mee kan vallen.
6? Het zou toch al om 4 uur s'middags klaar zijn?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt tot een uur of 6 vanavond, dus reken zelf maar uit of het snel genoeg is
ik ook hoor, maarja ik heb het thuisfront gezegd de boel alvast aan te slingeren, dus binnen issie toch welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij een vette verbinding hebben' post.
En nvmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik blijf pessimistisch zodat het alleen maar mee kan vallen.
Ik denk ook eigenlijk nog steeds 8 uur vanavond, maar iedereen krijgt al een hysterisis van mijn 6 uur opmerking, dus ik houd het even voor me.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je met 6 uur nog best optimistisch
*Paniekaanval*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk ook eigenlijk nog steeds 8 uur vanavond, maar iedereen krijgt al een hysterisis van mijn 6 uur opmerking, dus ik houd het even voor me.
Ben nu al ruim een uur bezig om die patch te installeren en is nog maar op 70%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:42 schreef jagga het volgende:
[..]
ik ook hoor, maarja ik heb het thuisfront gezegd de boel alvast aan te slingeren, dus binnen issie toch wel
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:41 schreef Isabeau het volgende:
/trade LFG ICC 25, GS not important, just whisper 'Light of Dawn' title.
KIJK UIT MET WAT JE ZEGT HE!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga er in het geheel niet van uit dat we kunnen spelen vanavond. Wa'n feest!
Het is hier ook gezellig en ik heb al aardig wat opgeruimd en schoongemaakt in huis met dank aan Blizzardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga er in het geheel niet van uit dat we kunnen spelen vanavond. Wa'n feest!
Of hij staat gewoon al lokaal op je pc......quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben nu in die nieuwe launcher aan het downloaden met 2 MB/s, dat is toch best snel?
Lol. Heeft 2 jaar geduurd om topic 1 vol te krijgen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
Heel leuk om eens de eerste reacties terug te lezen toen WoW uit ging komen:
World of Warcraft [PC]
Veel mensen die het niks vonden en dachten dat t een flop zou worden enzo
En toen stonden ze daar in full intellect gear. Als warrior.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef internal het volgende:
De enige reden dat ik de GS add-on heb is dat ik op die manier gear van mensen kan checken zonder te hoeven alt-tabben
Ik heb alleen mijn eigen chars veranderd.. realm en faction change gehadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef Faithfulness het volgende:
Gevonden!
Dit is mijn laatste edit: # (huidig) (vorige) 22 sep 2010 15:03 Faithfulness (Overleg | bijdragen) (14.779 bytes) (Aanpassing karakter Tyerell)
(Zie aantal bytes)
En dan plotseling:
(huidig) (vorige) 13 okt 2010 13:12 Amnistia (Overleg | bijdragen) (10.103 bytes)
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
Heel leuk om eens de eerste reacties terug te lezen toen WoW uit ging komen:
World of Warcraft [PC]
Veel mensen die het niks vonden en dachten dat t een flop zou worden enzo
Ik bedoelde dus de /gs [naam] optiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En toen stonden ze daar in full intellect gear. Als warrior.
Er is informatie weg sinds jij er mee bezig bent geweest babe. En veel info ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:47 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn eigen chars veranderd.. realm en faction change gehad
Ik ken de optie niet. Ik gebruik de addon niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:47 schreef internal het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus de /gs [naam] optieik kijk neit naar de score zelf
Wat een teringzooi zal het bij jou dan zijn als er eens een weekje geen maintenance is of alleen maar wat rolling restarts.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier ook gezellig en ik heb al aardig wat opgeruimd en schoongemaakt in huis met dank aan Blizzard
Dan krijg je een soort van armory gevalletjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:49 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ken de optie niet. Ik gebruik de addon niet.
fixedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:49 schreef Metonae het volgende:
Ooeeeh.... catfight inc! *pakt emmer modder Popcorn en een videocamera *
quote:Op vrijdag 23 januari 2004 13:24 schreef liquid1982 het volgende:
Heel veel mensen zitten op deze game te wachten maar ik denk dat het een flop is, blizzard mag dan wel goeie spellen kunnen maken maar met p2p games hebben ze geen ervaring.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit soort dingen zijn toch best grappig om te lezen
[..]
Vrouwen die elkaar te lijf gaan in modder is not done?quote:
Ik heb niet aan de rest van de info gezeten.. maar wel raar dat het na mijn edit gebeurd isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:48 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Er is informatie weg sinds jij er mee bezig bent geweest babe. En veel info ook![]()
Ik zeg niet dat je expres info weg haalt, maar feit is dat ineens een heleboel weg is na jouw edits
Valt wel mee, maar nu doe ik al de hele middag niets anders dan schoonmakenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:50 schreef Hathor het volgende:
Wat een teringzooi zal het bij jou dan zijn als er eens een weekje geen maintenance is of alleen maar wat rolling restarts.
Ehm... die had ik al een paar weken op me laptop staan. Maar als hij klaar is met de Blizzard Updater, kom je in een nieuw launchscreen waar hij weer wat extra dingen gaat downloaden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:46 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Of hij staat gewoon al lokaal op je pc......
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef Amnistia het volgende:
Och gs.. ik heb de addon gs ook maar alleen om te zien wat iedereen heeft.
Zelf heb ik 5985 GS
Jezus, iedereen jankt om alles dat t overpowered of generfed is... echt hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef Dibble het volgende:
check al die QQ op de US forums. Niet te geleuven..
http://forums.worldofwarcraft.com/board.html?forumId=10001&sid=1
schoonmaken is leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar nu doe ik al de hele middag niets anders dan schoonmaken
(nou ja, fokken ook)
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:57 schreef MarkyB het volgende:
En ik kan inloggen, veel verschillen tot nu...
Ah ik ga ook maar eens proberen om in te loggen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:57 schreef MarkyB het volgende:
En ik kan inloggen, veel verschillen tot nu...
Ik wil je mijn adres wel geven als wow weer up isquote:
Elke maand nieuwe quests... iemand die daar ooit iets van gemerkt heeft?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:03 schreef OurMystery het volgende:
blizzard heeft aangekondigd iedere maand nieuwe quests toe te voegen. En je bent altijd verzekerd van goeie support. Wat soms bij games die je koopt voor 50,- soms wel maanden kan duren.
Het stelt natuurlijk wel eisen van de gamers kant. Je betaald per maand dus je wil ook geen gezeik met langzame servers enzo.
Je kan natuurlijk ook proberen gratis servers te zoeken, ik noem een stormcraft (goeie developers).
Zou ook een beetje veel wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Elke maand 50 nieuwe quests... iemand die daar ooit iets van gemerkt heeft?
Ik las het ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Elke maand nieuwe quests... iemand die daar ooit iets van gemerkt heeft?
Alle icoontjes zijn wel mooier gewordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef MarkyB het volgende:
[ afbeelding ]
Heel mijn interface is naar de klote
Kan wel zijn, ik heb net ingelogd. En dat is echt geen geintjequote:
Niemand die je kan bellen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:08 schreef internal het volgende:
En ik moet als ik thuis kom nog een uur de patch gaan downloaden
Staat in je microbarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:12 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik kan online. Mijn guildtab in social window is verdwenen
Volgens mij via een NPCquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat reforgen kan dus ook al vandaag? Heb ik overheen gekeken op de PTR denk ik. Hoe gaat dat precies? Via character screen, een NPC of iets anders?
Zou het een record zijn?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef lifeblind het volgende:
Echt, binnen het uur zit dit topic vol volgens mij
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:17 schreef MarkyB het volgende:
Haha mijn BS hammer en mining pick hebben voortaan durability
vlnr: Night Elf, Tauren, Worgen, Troll.quote:
Triumphs zijn Justice Points geworden. Dus ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:20 schreef Rauw. het volgende:
10 minuten en dan kan ik zien wat er over is van m'n Shaman. Had nog triumphs staan, hoop dat ik daarvan nu alsnog gear kan kopen
JA ben benieuwd , mn main is een mage en ook met pvp spec. Eens zien of ik kan rapen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Hij's nog bezig met downloaden
Ik heb wel gehoord dat mages zwaar OP zijn, straks maar weer een keertje mijn mage loggen
Hm, dan ga ik vanavond met mijn mage ook eens even spelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:21 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Hij's nog bezig met downloaden
Ik heb wel gehoord dat mages zwaar OP zijn, straks maar weer een keertje mijn mage loggen
Kloptquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Errr... ik ben er zowel in mana als in health op vooruit gegaan!?
Nu je het zegt ja, ik ben van 28k naar 35k gegaan als unholy dkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Errr... ik ben er zowel in mana als in health op vooruit gegaan!?
Veel mensen moeten hun class opnieuw leren spelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:28 schreef lifeblind het volgende:
Dan wordt het wel heel makkelijk straks om ICC te gaan doen zo
Deze week waarschijnlijk wel, maar zodra het gros het doorheeft hoe het werkt, zal 't door ICC heen scheuren zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:29 schreef internal het volgende:
[..]
Veel mensen moeten hun class opnieuw leren spelenHet zal deze week toch wat moeilijker gaan denk ik.
Neeeequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef MarkyB het volgende:
[ afbeelding ]
Heel mijn interface is naar de klote
Je hebt een hele nieuwe talent tree, wat dacht jij dat er zou gebeuren?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
NeeeeTALENTS RESET
Mja. Maar weer eens naar kijken dan.
Setpieces vallen mee hopelijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat vreemd, heirlooms zijn véél duurder geworden![]()
2k JP voor één heirloom chest? Die had ik beter gister kunnen halen dan, voor triumphs
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat vreemd, heirlooms zijn véél duurder geworden![]()
2k JP voor één heirloom chest? Die had ik beter gister kunnen halen dan, voor triumphs
Mjah valt mee, alleen de nieuwe dingen zie je niet en als je load out of date addons aanzet werkt het meeste wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:35 schreef lifeblind het volgende:
Hier mensen die trouwens wow-lui als interface addon gebruiken? DIe heb ik zelf namelijk wel, en ik heb een klein vermoeden dat echt alles volledig naar de tyfus is bij mij vanavond
Ja, ik zit op een nieuwe server hèquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ben blij dat ik alle heirlooms een tijdje geleden gekocht heb van mn frost/triumph emblems die ik over had
quote:Mounts
* All mounts now scale with riding skill - level 20 60% mounts will now move at 100% speed with epic riding.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef internal het volgende:
Ik kan mij nu niet meer concentreren op werkKan alleen aan vanavond denken.
Ah oke, ja ik disable 't wel even voor ik een char ga spelen, wil sowieso zien hoe de standaard interface nu is. Ik las wel dat ze van wow-lui een 4.0 versie gaan doen, dus dat komt vandeweek wel (als tie er al niet is nu).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah valt mee, alleen de nieuwe dingen zie je niet en als je load out of date addons aanzet werkt het meeste wel.
Ik heb wel even snel alles eraf gemikt van lui en alleen de nodig addons terug gezet in de addons map. Dan zie je in eens van alles en nogwat wat er in de nieuwe blizzard ui bij is gekomen.
_____________________quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:47 schreef internal het volgende:
Ik kan mij nu niet meer concentreren op werkKan alleen aan vanavond denken.
Geen idee, ik zit nog op 71%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn god, een scheld- en vloekfestijn in /2
Zitten er een paar leuke tussen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn god, een scheld- en vloekfestijn in /2
Het zijn ongeveer 10 DK'squote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:50 schreef internal het volgende:
[..]
Zitten er een paar leuke tussen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn ongeveer 10 DK's
Ik geloof dat ze het er over eens zijn dat het enige positieve de vernieuwde Blood Boil animatie is_!
76% hier nu, met de huidige snelheid gaat t ook nog wel een uurtje durenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit nog op 71%
Ben over 2 minuten klaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
76% hier nu, met de huidige snelheid gaat t ook nog wel een uurtje duren
Install? Komt dat ook nog es na de updater? Nee toch?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:56 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben nu bezig met die installDuurt facking lang.
Alleen de rocket mount of alle flying mounts?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol! Mensen met de rocket mount kunnen er mee vliegen in Orgrimmar!1!!!
![]()
![]()
yep, duurt bij mij nu al een kleine 15 minuten en zit op 63%quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Install? Komt dat ook nog es na de updater? Nee toch?!
en na de install (van een uur) komt nog een download van 1,6 gygquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Install? Komt dat ook nog es na de updater? Nee toch?!
De eerste 60% gingen verassend snel met de Blizzard updater. Duurde een halfuurtje ofzo. Maar vanaf 60% gaat t opeens supertraag. Kan ook aan mijn inet liggen maar ik zou zeker door blijven zoekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef Zokunen het volgende:
26% :S
Vroeger kon ik meestal wel een snelle mirror vinden maar tot nu toe nog geen succes :S
Zit je me nu te trollen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
en na de install (van een uur) komt nog een download van 1,6 gygGAME ON!
Dat heb je hoe dan ook hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Alleen de rocket mount of alle flying mounts?
Hoop stiekem dat t ook kan als je een celestial steed hebt, heb ik dat kutpaard ten minste niet voor niks gekocht
Gezelligquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
Ik zit erover te denken weer te beginnen met WoW.
Don't do it! Turn back while there's still time!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
Gezelligquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
Alleen de rocket, maar je kan niet echt vliegen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Alleen de rocket mount of alle flying mounts?
Hoop stiekem dat t ook kan als je een celestial steed hebt, heb ik dat kutpaard ten minste niet voor niks gekocht
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Don't do it! Turn back while there's still time!
Private servers zijn een beetje butt. En zo duur is wow nou ook weer niet per maand.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik zat op prive servers, maar de server word gesloten. Geen zin om straks nog een keer al mijn chars kwijt te raken.
Dat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Private servers zijn een beetje butt. En zo duur is wow nou ook weer niet per maand.
Inderdaad. Ik ben blij dat ik 2 jaar geleden overgestapt ben van private naar blizz, ik was 't beu om iedere keer een char naar max. lvl 40 te levellenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Private servers zijn een beetje butt. En zo duur is wow nou ook weer niet per maand.
Private servers zijn een roestige spijker in je oogbal vergeleken met retail.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat op prive servers, maar de server word gesloten. Geen zin om straks nog een keer al mijn chars kwijt te raken.
En zelfs als je niet 'normaal' doet dan is de kans nog minimaal dat je je char kwijtraaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
En op retail raak je je char gewoon niet kwijt, als je normaal doet.
Ik was 15 toen ik begon. Dus ik wilde niet maandelijks betalen. Maar dat vind ik het nu wel waard.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Private servers zijn een roestige spijker in je oogbal vergeleken met retail.
Kom maar gezellig Horde bij onsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was 15 toen ik begon. Dus ik wilde niet maandelijks betalen. Maar dat vind ik het nu wel waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |