30 euro voor het spel en voor redelijk wat MMORPG's komen er gratis expansions uit, bijv van EVE-Onlinequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nahh jammer voor die lui.. maar dat ga ik dus niet doen.. moet toch niet gekker worden.. eerst betaal je 50 euro voor een game die je in de winkel betaald.. en dan moet je nog elke maand geld gaan betalen.. vervolgens komen er nog 10000 addons die je ook moet kopen anders kun je niet meer online spelen..
Het schijnt dat een extern proggie genaamd (uit mijn hoofd) Netlimiter dit voor je kan doen. Zelf geen ervaring mee...quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:01 schreef MrBull het volgende:
Hoe stel je je upload in want dat proggie slurpt al men upload weg
Maar daarvoor krijg je wel een fatsoenlijk spel terug en ontzettend veel speelplezier. Ik heb zelf in 2001 en 2002 Everquest gespeeld bijvoorbeeld, en ik ben toevallig afgelopen zomer 2004 weer begonnen met Everquest en het is nog steeds erg leukquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:27 schreef Ericjuh het volgende:
nahh jammer voor die lui.. maar dat ga ik dus niet doen.. moet toch niet gekker worden.. eerst betaal je 50 euro voor een game die je in de winkel betaald.. en dan moet je nog elke maand geld gaan betalen.. vervolgens komen er nog 10000 addons die je ook moet kopen anders kun je niet meer online spelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |