Hoeveel van die points heb je nodig dan voor full T10?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef L3IPO het volgende:
Jeej vanavond mijn net-naar-80-gelvlde DK volhangen met T10 dankzij justice points
Euhm, ik schat iets van 4200quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoeveel van die points heb je nodig dan voor full T10?
We hebben ook pas 286 delenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef jagga het volgende:
check ons hier dit topic vol te spammen dan met zn allen![]()
Zou kunnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef internal het volgende:
1100 zijn de helm, chest en legs toch?
http://www.wowhead.com/currencycalcquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Crap.
Argh, ik moet ergens uitrekenen hoeveel JP mijn emblems waard zijn.
Dat welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:57 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Meest succesvolle game topic reeks op FOK?
Meh meh meh, dat zijn er dus veel te weinig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:57 schreef L3IPO het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/currencycalc
11 punten per Frost/Triumph emblem
Hoezo halve talenttree?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meh meh meh, dat zijn er dus veel te weinig.
Mag ik als een mongeaultje JP gaan farmen met een halve talenttree
Echte bazen rollen Hordequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef Ulreazj het volgende:
Vanavond maar eens test dummies mishandelen. Ga wel naar darnassus, in SW en IF zal wel druk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ervaring staat toch niet gelijk aan een talenttree?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Omdat ik nog niet zo geweldig ervaren ben met Resto Shammies
Ik vind talent trees toch lekkerder spelen als je er zelf mee speelt. ipv het van internet te plukken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:12 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Maar ervaring staat toch niet gelijk aan een talenttree?Talents haal je gewoon van internet en dan oefenen om ermee te spelen
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:13 schreef internal het volgende:
Ik vind talent trees toch lekkerder spelen als je er zelf mee speelt. ipv het van internet te plukken.
Dat ik toch andere talents kies, omdat ik zelf vind dat ze beter bij mij passen.quote:
Snap ik niet, hoezo beter bij jou passen? Wat voor main character heb je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef internal het volgende:
[..]
Dat ik toch andere talents kies, omdat ik zelf vind dat ze beter bij mij passen.
wowmatrixquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef Rahl het volgende:
Je kan alle mods ook wel weggooien, of niet?
Alle add-ons bedoel je? Volgens mij zijn veel al geupdate of kan je ze gewoon gebruiken als je maar in die add-on lijst aanvinkt dat je niet de juiste versie hebt ofzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef Rahl het volgende:
Je kan alle mods ook wel weggooien, of niet?
Mijn main is een holy priest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:19 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Snap ik niet, hoezo beter bij jou passen? Wat voor main character heb je?
Dan heb je toch gewoon de holy tree met wat disc dingen erin? Wat maakt het volgens jou persoonlijkquote:
Niet echt, ik heb een zware renew spec, omdat ik dit lekker vond spelen. Als ik een build van internet pak zullen daar ook talents in zitten die bijv. Greater heal sneller maken. Maar als ik deze heal niet gebruik hebben deze talents dus ook geen nut.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:22 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon de holy tree met wat disc dingen erin? Wat maakt het volgens jou persoonlijkAls je van de "standaard" afwijkt, dan heb je gewoon verkeerde talents, maar maakt het dan meer naar je eigen speelstijl?
Ik, toen ik nog combat was, gebruikte bepaalde dingen ook niet, dus deelde mijn talents net even wat anders in dan "de standaard builds". Het ligt ook een BEETJE aan je speelstijl he, daarom zijn er ook honderden builds te vinden. De "meest gebruikte" zijn niet voor iedereen "de beste"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:22 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon de holy tree met wat disc dingen erin? Wat maakt het volgens jou persoonlijkAls je van de "standaard" afwijkt, dan heb je gewoon verkeerde talents, maar maakt het dan meer naar je eigen speelstijl?
Definieer zware renew specquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef internal het volgende:
Niet echt, ik heb een zware renew spec, omdat ik dit lekker vond spelen. Als ik een build van internet pak zullen daar ook talents in zitten die bijv. Greater heal sneller maken. Maar als ik deze heal niet gebruik hebben deze talents dus ook geen nut.
Precies.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik, toen ik nog combat was, gebruikte bepaalde dingen ook niet, dus deelde mijn talents net even wat anders in dan "de standaard builds". Het ligt ook een BEETJE aan je speelstijl he, daarom zijn er ook honderden builds te vinden. De "meest gebruikte" zijn niet voor iedereen "de beste"
De "meest gebruikte" zijn over het algemeen in de meeste situaties optimaal, dus de beste. Dat jij er niet mee wilt/kan spelen is een ander verhaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:24 schreef Faithfulness het volgende:
Ik, toen ik nog combat was, gebruikte bepaalde dingen ook niet, dus deelde mijn talents net even wat anders in dan "de standaard builds". Het ligt ook een BEETJE aan je speelstijl he, daarom zijn er ook honderden builds te vinden. De "meest gebruikte" zijn niet voor iedereen "de beste"
Ik stond anders standaard in de top dps. Het is echt niet zo zwart/wit als jij denktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
De "meest gebruikte" zijn over het algemeen in de meeste situaties optimaal, dus de beste. Dat jij er niet mee wilt/kan spelen is een ander verhaal
Nou, alle renew talents erin en talents die cast times verkorten eruit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:25 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Definieer zware renew specMijn main is ook een priest
Dan had jij of beter gear dan de rest of "toevallig" die goeie spec of de rest zoog nog harderquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:26 schreef Faithfulness het volgende:
Ik stond anders standaard in de top dps. Het is echt niet zo zwart/wit als jij denkt
http://www.wowhead.com/patchnotes=4.0.1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:28 schreef Hathor het volgende:
Gadverdamme was helemaal die patch vergeten. net gedownload en nu is ie aan het installeren, maar pas op 17%Ik heb er weinig van meegekregen omdat mijn pc een paar weken de deur uit is geweest voor vervanging van diverse componenten, wat verandert er allemaal door deze patch?
Ja, heel m'n server is kut.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:27 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dan had jij of beter gear dan de rest of "toevallig" die goeie spec of de rest zoog nog harderWoW is wel zwart/wit, het is gewoon wiskunde
http://forums.wow-europe.(...)Id=14870049728&sid=1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:28 schreef Hathor het volgende:
Gadverdamme was helemaal die patch vergeten. net gedownload en nu is ie aan het installeren, maar pas op 17%Ik heb er weinig van meegekregen omdat mijn pc een paar weken de deur uit is geweest voor vervanging van diverse componenten, wat verandert er allemaal door deze patch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |